Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Ik heb zojuist via de website van dommel.be ingelogd. Als ik op proforma klik, krijg ik een overzichtje per maand.
Zowel voor het verbruik van april als mei staat er 0,00 als bedrag, en als ik doorklik zie ik staan "betaald".
'k Heb ze nog maar eens een mail gestuurd, maar weet niet of het iets uithaalt...
Edit: I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
Edit2 : ik heb hier toch geen goed gevoel bij... Dergelijke problemen met mails (en ook telefonisch contact) had ik vorige maand ook.
Zowel voor het verbruik van april als mei staat er 0,00 als bedrag, en als ik doorklik zie ik staan "betaald".
'k Heb ze nog maar eens een mail gestuurd, maar weet niet of het iets uithaalt...
Edit: I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
Edit2 : ik heb hier toch geen goed gevoel bij... Dergelijke problemen met mails (en ook telefonisch contact) had ik vorige maand ook.
Login bij Dommel (ik koos Engels) en kies "My Packages" - Klik dan op de U in de kolom Manage. Dat opent een nieuw scherm waar je in principe de laatste 3 invoices kan bekijken. Bij mij staat die van juni er al in.
Ook mail gestuurd, geen reactie.annetje schreef: ↑6 juni 2018, 20:23 Ik heb zojuist via de website van dommel.be ingelogd. Als ik op proforma klik, krijg ik een overzichtje per maand.
Edit: I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.
En krijg je ook een foutmelding, of niet ?
Krijg foutmelding dat de pagina niet geladen kan worden. Klantendienst gebeld, na een halfuur wachtmuziek heb ik opgehangen. Geen gehoor. .
Als ik nu naar mijn beheer wil gaan, na log-in, krijg ik foutmelding 'error'.
Ik denk dat ze daar met een flink probleem zitten, jammer dat ze niet communiceren hierover. Geen melding op website, email wordt niet beantwoord, telefoon pakken ze niet op...
Amai zalle... Zo gaan ze geen klanten houden/krijgen.
Ik denk dat ze daar met een flink probleem zitten, jammer dat ze niet communiceren hierover. Geen melding op website, email wordt niet beantwoord, telefoon pakken ze niet op...
Amai zalle... Zo gaan ze geen klanten houden/krijgen.
Zal dan toch geen algemeen probleem zijn. Ik ben zojuist zonder probleem ingelogd en kon alles bekijken.
@MeOnline : al eens geprobeerd met een andere browser ?
Het verhaal hierboven doet me denken dat het daarmee wel eens zou kunnen opgelost zijn.
Het verhaal hierboven doet me denken dat het daarmee wel eens zou kunnen opgelost zijn.
Foutmelding als ik de factuur wil printen (ook in andere browser):
Not Found
The requested URL /include/pdf/SVLTP5b3rCtRvMaz.pdf was not found on this server.
Apache/2.4.18 (Ubuntu) Server at crm.schedom-europe.net Port 443
Not Found
The requested URL /include/pdf/SVLTP5b3rCtRvMaz.pdf was not found on this server.
Apache/2.4.18 (Ubuntu) Server at crm.schedom-europe.net Port 443
Dat is een goed idee, om via die weg de facturen uit te printen. Ga ik straks ook eens proberen.
Gisteren nog geprobeerd om een mail te versturen naar hen, en deze keer kreeg ik maar op 1 van de 2 e-mail adressen een foutmelding. Maar een antwoord ?
Gisteren nog geprobeerd om een mail te versturen naar hen, en deze keer kreeg ik maar op 1 van de 2 e-mail adressen een foutmelding. Maar een antwoord ?
Ik kreeg dezelfde foutmelding. Maar onderaan de proforma kan je op Scherm afdrukken klikken.
Dit heb ik gedaan, en dan gekozen voor printen naar PDF.
Dit heb ik gedaan, en dan gekozen voor printen naar PDF.
Ok, maar dan heb je een proforma factuur, geen échte factuur (nodig voor boekhouding)
ik veronderstel dat het niet gaat over honderden of duizenden euro's ? Laat dit zo voor dit kwartaal, of vraag aan je boekhouder om een provisiereservering te voorzien op de kostenpost....
Wat uiteraard niet wegneemt dat uw dienstverlener eigenlijk tijdig en conform facturen moet verschaffen.
Wat uiteraard niet wegneemt dat uw dienstverlener eigenlijk tijdig en conform facturen moet verschaffen.
Toen ik daarstraks toch ingelogd was, zag ik dat je via hun platform ook een bericht kan versturen.
En daar kreeg ik geen foutmelding op, en... ik heb zelfs antwoord gekregen :
En daar kreeg ik geen foutmelding op, en... ik heb zelfs antwoord gekregen :
Door veranderingen binnen het bedrijf, vinden er vertragingen plaats.
We zijn er ons zeer bewust van en doen het mogelijke om dit zo spoedig mogelijk voor u op te lossen.