Geen geld voor aankomende Mastercard rekening te betalen.
Re: Geen geld voor aankomende Mastercard rekening te betalen.
Cydox schreef: ↑24 mei 2018, 19:55 Wat je vraag kan. Of in elk geval het kon bij Argenta.
Lang geleden zo een tijdje moeten doen, enkele maanden 1% op afbetalen lukte en ondertussen wat inkorten ging wel. Ik ging dan een bedrag cash afhalen uit de muur en vervolgens het in het kantoor binnenbrengen.
Perfect, Ik snap dat dit niet een goede positie is om in te zitten maar wel een voorlopige oplossing.
Dankjewel voor de reactie uit dezelfde ervaring!
Dit klopt, ik moet dit bedrag betalen op die datum.haelewyn schreef: ↑24 mei 2018, 20:06Hou er rekening mee dat hij waarschijnlijk een kaart heeft met uitgestelde betaling.
Op het einde van de maand komt er een afrekening en die moet volledig worden terugbetaald.
Als het een kaart was waar hij traag kon afbetalen zou het probleem zich niet stellen en hoefde hij de vraag ook niet te stellen.
Ik heb iemand gekend die met één zichtrekening in het rood ging en dat rood om de 3 maanden aanvulde door met een andere rekening bij een andere bank in het rood te gaan. En zo 'heen en weer'..
Technisch gezien kan dat. Maar het wordt dan (zoals Poldermol hierboven zegt) een straatje zonder eind.
Die man waarover ik hierboven vertel had nooit één centiem over aan het einde van de maand en altijd veel tekort. Hij had een goed loon en kreeg van de bank alle krediet maar was eigenlijk een risicovol ontlener.
Het is een manier van budget(wan)beheer die ik persoonlijk zou afraden.
Ik besef dat dit geen goede positie is om zich in te bevinden maar als een voorlopige oplossing lijkt dit wel een goede manier.
Kan je tegen die datum niets verkopen om aan die paar honderd euro te geraken? (meubel, electro,...)
Niet dat ik mij wil moeien maar schulden kunnen snel escaleren.
Niet dat ik mij wil moeien maar schulden kunnen snel escaleren.
Het beste advies voor de topic starter ... pak een schaar en knip uw MasterCard in reepjes.
Dave Ramsey heeft daar zijn levenswerk van gemaakt.
https://www.youtube.com/user/DaveRamseyShow
What's Wrong With A Credit Card If I Pay It Off Every Month?
https://youtu.be/np5i5oWfqAo
Of je kan zo'n danige hekel krijgen aan deze "truck" dat je financieel ontwaakt
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor