Geen papieren zakken meer in Carrefour
Re: Geen papieren zakken meer in Carrefour
Als ik een nieuwe zak neem en ik verfrommel en verwring die een paar keer goed en trek die terug uiteen dan lijkt die op een gebruikte zak. Anderzijds zullen er klanten zijn die heel voorzichtig met hun zakken omgaan waardoor ze lang mooi blijven. Lijkt een gewassen zak niet op een nieuwe zak? Ik vrees dat die visuele controle aan de kassa niet veel waarde heeft en tot veel discussies aanleiding zal geven.
Liggen die zakken niet aan de kassa.?Yaris schreef: ↑11 december 2023, 07:49Als ik een nieuwe zak neem en ik verfrommel en verwring die een paar keer goed en trek die terug uiteen dan lijkt die op een gebruikte zak. Anderzijds zullen er klanten zijn die heel voorzichtig met hun zakken omgaan waardoor ze lang mooi blijven. Lijkt een gewassen zak niet op een nieuwe zak? Ik vrees dat die visuele controle aan de kassa niet veel waarde heeft en tot veel discussies aanleiding zal geven.
Zo ja, denk dat de kassier of de andere klanten wel zien welke brutaliteit je toepast op de nieuwe zak???
Maar je kan het proberen.
Beter de zak vanonder op je karretje leggen in plaats van op de band, als je toch wil overgaan om met niet betaalde goederen de winkel te verlaten.....
Dat noemen wij diefstal.Yaris schreef: ↑11 december 2023, 07:49Als ik een nieuwe zak neem en ik verfrommel en verwring die een paar keer goed en trek die terug uiteen dan lijkt die op een gebruikte zak. Anderzijds zullen er klanten zijn die heel voorzichtig met hun zakken omgaan waardoor ze lang mooi blijven. Lijkt een gewassen zak niet op een nieuwe zak? Ik vrees dat die visuele controle aan de kassa niet veel waarde heeft en tot veel discussies aanleiding zal geven.
Je kan natuurlijk ook fruit en groenten verstoppen in uw jas en zo verder de kassa passeren zonder te betalen
Ik bedoelde eigenlijk dat je voor fruit en groenten ook een gratis broodzak kan gebruiken.Nefertari schreef: ↑10 augustus 2023, 10:44Voor wie vroeger bij de bakker zijn eigen zak meebracht betaalde iets minder voor zijn brood.
Op de prijslijst stond de prijs voor een ongesneden en onverpakt brood.
Voor het snijden kwam daar een klein bedrag bovenop en ook voor een broodzak moest er iets bijbetaald worden.
Sommigen hergebruikten hun betaalde broodzak enkele keren en anderen brachten een plastiek zak mee.
Als je een zak koopt aan de carrefour dan zullen ze bij afrekenen de barcode met een pen doorkrassen. Dat is hun manier om te controleren of je de zal betaald hebt.
Als je natuurlijk zelf de code doorkrast
Als je natuurlijk zelf de code doorkrast
Zou dan aan de kassa de prijs van een brood gescand worden ipv de prijs van je fruit of groenten?
Logisch gezien wel, de broodzak moet dan wel van die supermarkt komen. Een alerte kassierster zou die nepverpakking toch moeten opmerken hoor.
Komt er op neer dat ze U in de zak zetten met die zakken...
De wereld is echt om zeep, waar gaat dat naartoe.. LOL
De wereld is echt om zeep, waar gaat dat naartoe.. LOL
Ik heb al klanten gezien die het via mond en darmen laten verdwijnen, die hebben lak aan een zalAyhrual schreef: ↑11 december 2023, 09:35Dat noemen wij diefstal.Yaris schreef: ↑11 december 2023, 07:49
Als ik een nieuwe zak neem en ik verfrommel en verwring die een paar keer goed en trek die terug uiteen dan lijkt die op een gebruikte zak. Anderzijds zullen er klanten zijn die heel voorzichtig met hun zakken omgaan waardoor ze lang mooi blijven. Lijkt een gewassen zak niet op een nieuwe zak? Ik vrees dat die visuele controle aan de kassa niet veel waarde heeft en tot veel discussies aanleiding zal geven.
Je kan natuurlijk ook fruit en groenten verstoppen in uw jas en zo verder de kassa passeren zonder te betalen