Geen reactie
Geen reactie
Nog klanten van Medirect die totaal geen reactie ontvangen wnr je ze een intern bericht stuurt....
Klantenservice is ver te zoeken....
Klantenservice is ver te zoeken....
Re: Geen reactie
Oei geduld bij berichten is een noodzaak.
Dringend is telefoneren.
Nog een bank met problemen ?
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Geen reactie
Je moet geduld hebben. Ik heb een tijd geleden hen eens gecontacteerd over problemen met enkele fondsen, na enige tijd was dit opgelost en hebben ze een antwoord teruggestuurd. Ik denk dat ze niet met genoeg mensen zijn om snel vragen te beantwoorden.
Re: Geen reactie
Een reactie kan weken op zich laten wachten. Wanneer heb je je vraag gesteld? Die zitten niet te wachten tot iemand een vraag stelt om dan snel antwoord te geven.
Re: Geen reactie
Het kan gewoon eeeeerg lang duren. Ben je nog jong?
Re: Geen reactie
Wat jij nodig hebt is een wachtverzachter.
-
- Newbie
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 30 jul 2019
- Contacteer:
Re: Geen reactie
Ik heb op 6/02 een vraag gesteld via intern bericht. Nog geen antwoord gekregen……
Re: Geen reactie
Bizar allemaal
Re: Geen reactie
Mijn zoon, die ook klant is bij Medirect, krijgt dan vandag nen email om in te tekenen op de staatsbon