Geen toegang meer tot Binck app ?
Geen toegang meer tot Binck app ?
Zijn er nog mensen die niet meer kunnen inloggen op hun mobiele app van Binck ? Na het invoeren van de pincode krijg ik een scherm met daarop de mededeling dat Franse klanten gemigreerd zijn naar Saxo. Er staat een link voor de "Saxo Trading App" (als je daarop klikt ga je vreemd genoeg naar binck.nl, een pagina die niks met zo'n app te maken heeft) en je kan op OK klikken. Als ik op OK klik dan word ik gewoon weer naar het inlogscherm gestuurd.
Ik ben geen Franse klant, gewoon een Belgische. Ik ga naar Binck bellen maar het zou helpen als anderen hier nog hetzelfde probleem melden.
Ik heb die app vandaag nodig om aandelen te kunnen verkopen (IHS Markit zal stijgen vanwege overnamegerucht), en zal op dat moment geen toegang hebben tot een laptop.
EDIT: Ik kan natuurlijk via mijn smartphone wel nog inloggen op de gewone site van Binck in de browser, maar dat is zo onhandig.
Ik ben geen Franse klant, gewoon een Belgische. Ik ga naar Binck bellen maar het zou helpen als anderen hier nog hetzelfde probleem melden.
Ik heb die app vandaag nodig om aandelen te kunnen verkopen (IHS Markit zal stijgen vanwege overnamegerucht), en zal op dat moment geen toegang hebben tot een laptop.
EDIT: Ik kan natuurlijk via mijn smartphone wel nog inloggen op de gewone site van Binck in de browser, maar dat is zo onhandig.
Aandelenportefeuille netto met 1296% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,8% (tem 31 dec '24)
Momenteel: 29% Rapid7, IVU, WTW; 71% cash
Re: Geen toegang meer tot Binck app ?
Hier inderdaad hetzelfde probleem. Ik meld het ook aan Binck.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik probeer nog eens in te loggen en krijg nu een sms:
"De inlog via de Binck-App lukt momenteel niet. U kan wel snel inloggen via de site web.binck.be. Alvast onze oprechte excuses."
't Zal dus wel snel in orde komen
"De inlog via de Binck-App lukt momenteel niet. U kan wel snel inloggen via de site web.binck.be. Alvast onze oprechte excuses."
't Zal dus wel snel in orde komen
Aandelenportefeuille netto met 1296% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,8% (tem 31 dec '24)
Momenteel is de Binck Android-app tijdelijk buiten werking. Inloggen kan via de website https://web.binck.be Er wordt asap aan een oplossing gewerkt. Alvast onze excuses voor het eventuele ongemak. Met vriendelijke groeten, BinckBank
Merci !
U kan terug inloggen met uw Binck Android-app. Dit kan na update naar de laatste versie via de Play Store. Nogmaals onze oprechte excuses. Mvg, BinckBank
De website lag er daarnet ook een halfuurtje uit, ondertussen lijkt ie weer te werken.
Zijn er meer onderhoudswerken gepland, BinckBank?
Zijn er meer onderhoudswerken gepland, BinckBank?
Juist sms ontvangen van Binckbank dat nu alles in orde is na updaten van Android-app.
Er zijn de komende weken geen noemenswaardige onderhoudswerken gepland. PS: met de website zijn er nochtans geen problemen geweest. Die was en is nog steeds live. Mvg, BinckBank
Interessant, ronde de middag bleef de website maar 'laden' bij het proberen in te loggen maar verscheen er niets. Een kwartiertje later werkte alles weer naar behoren, dus ik lag er niet echt van wakker.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Dit weekend was de website gesloten wegens onderhoud.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ga naar Google PlayStore en installeer de update van de Binckbank app. Daarna werkt de app terug zoals het zou moeten.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik kan niet inloggen op de website van Binck. Nog iemand dit probleem?
Kan ook al 30 min niet inloggen.
ik ook n iet
wie weet is het gehackt ?
JUIST Als de beurs wat stijgt
wie weet is het gehackt ?
JUIST Als de beurs wat stijgt