Geld gereserveerd na tankbeurt.
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Geld gereserveerd na tankbeurt.
Platin,platin schreef: ↑23 maart 2021, 09:14Zelf een kaart met 7 cent korting extra op de pompprijs.
En hier is de vraag niet de kost prijs van die 5 €, maar is die pompprijs de goedkoopste.
Als ik zie hoeveel mensen nog tanken aan bijna de maximum prijs, centen genoeg zeker. (die 5 € kan er ook nog bij zeker)
Constant tanken aan +- 22 cent korting dat kost me heel veel moeite hoor.
90% van die mensen die aan maximumprijs tanken hebben een tankkaart van het werk, die regelen dit meestal met leasingmaatschappij en krijgen dus ook wel een korting van 15cent + btw ofzo hoor.
Ken er veel die moeten bij 1 merk gaan tanken, ongeacht of deze nu in hun buurt is of niet. Meestal is dat dan Total die vind je nogwel op veel plaatsen, maar ken er ook die naar q8 of Esso moeten en die zie je toch minder en minder.
Ik tank al jaar en dag bij Q8 met bankcontact,, nog nooit enig bedrag gereserveerd gezien..
Platin,
90% van die mensen die aan maximumprijs tanken hebben een tankkaart van het werk, die regelen dit meestal met leasingmaatschappij en krijgen dus ook wel een korting van 15cent + btw ofzo hoor.
Ken er veel die moeten bij 1 merk gaan tanken, ongeacht of deze nu in hun buurt is of niet. Meestal is dat dan Total die vind je nogwel op veel plaatsen, maar ken er ook die naar q8 of Esso moeten en die zie je toch minder en minder.
[/quote]
Alle bankcontact kaart, visa kaart, Mastercard, zijn plots allemaal van de leasing maatschappij.
Het wordt tijd dat je eens een dagje uit trekt voor te observeren.
En welkom in 2021, hoeveel % lease wagens zijn er volgens u, blijkbaar allemaal als ik uw reply lees.
Estate Guru believer.
Daarom wordt er getankt bij Q8 easy, grotere korting op maximumprijs. De gewone Q8 is duurder. De kaart kost 5 euro, voor wie weinig kilometers rijdt is het inderdaad minder interessant.voodoo schreef: ↑23 maart 2021, 09:07Maar die kaart kost u toch ook 5 euro per jaar?DCM78 schreef: ↑22 maart 2021, 23:00 Ik tank bij Q8 via Beobank MasterCard Q8. Bijgevolg wordt die kaart ook enkel daarvoor gebruikt. Dus kan die reservatie, ook ergens dat bedrag, niet zoveel kwaad. Ik ervaar dat Beobank snel die transacties bij Q8 verwerkt. En de 2 procent extra korting is mooi meegenomen...
Dus de eerste 5 tankbeurten gaan dan al verloren?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Alle bankcontact kaart, visa kaart, Mastercard, zijn plots allemaal van de leasing maatschappij.platin schreef: ↑23 maart 2021, 14:18Platin,
Het wordt tijd dat je eens een dagje uit trekt voor te observeren.
En welkom in 2021, hoeveel % lease wagens zijn er volgens u, blijkbaar allemaal als ik uw reply lees.
[/quote]
+/- 1/6 zou een bedrijfswagen zijn. Maar ik denk dat je in getankte liters wel een ander percentage zou zien.
831.000 (2017) dienstwagens op 5.888.000(2020) personenwagens. Ik denk niet dat het aantal bedrijfswagens verminderd is, bij ons op het werk is het precies of je die krijgt om je pen op te nemen om uw contract te tekenen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ik heb die Q8 kaart ook een tijdje gehad toen Q8 echt interessant was van prijs.DCM78 schreef: ↑22 maart 2021, 23:00 Ik tank bij Q8 via Beobank MasterCard Q8. Bijgevolg wordt die kaart ook enkel daarvoor gebruikt. Dus kan die reservatie, ook ergens dat bedrag, niet zoveel kwaad. Ik ervaar dat Beobank snel die transacties bij Q8 verwerkt. En de 2 procent extra korting is mooi meegenomen...
Nu tank ik met de Beo Mastercard die me overal 1% cashback geeft. Ik kan dus kiezen waar ik tank.
Ik gebruik die kaart trouwens zéér véél voor aankopen à 99% van de aangeduide prijs. De 5 euro is na 500 euro uitgave al terugverdiend.
Inderdaad Nete, die 5euro verdien ik per maand terug. Wel boven de 100 euro maar 0,5pct cashback. In de Brico 2pct
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
En daardoor kost alles voor iedereen meer...
Ik heb ook al gemerkt dat het soms voordeliger is te kiezen voor gewone MasterCard met 1 procent korting. De jaarlijkse terugbetaling is wel teruggeschroefd tot ik dacht 100 euro? De 5 euro heb je zo terug want ik betaal ook alles ermee, tot in apotheek of warenhuis. De MasterCard Q8 daartegen gebruik ik enkel om te tanken. Als je 250 euro tankt per jaar heb je die terug. En de Q8 easy is in mijn streek vrij scherp is omdat er een Dats24 in de buurt zit. Vroeger had ik daar een tankkaart maar is heden niet meer interessant tov die MasterCard.Nete schreef: ↑26 maart 2021, 18:24Ik heb die Q8 kaart ook een tijdje gehad toen Q8 echt interessant was van prijs.DCM78 schreef: ↑22 maart 2021, 23:00 Ik tank bij Q8 via Beobank MasterCard Q8. Bijgevolg wordt die kaart ook enkel daarvoor gebruikt. Dus kan die reservatie, ook ergens dat bedrag, niet zoveel kwaad. Ik ervaar dat Beobank snel die transacties bij Q8 verwerkt. En de 2 procent extra korting is mooi meegenomen...
Nu tank ik met de Beo Mastercard die me overal 1% cashback geeft. Ik kan dus kiezen waar ik tank.
Ik gebruik die kaart trouwens zéér véél voor aankopen à 99% van de aangeduide prijs. De 5 euro is na 500 euro uitgave al terugverdiend.