Geldrekening overschrijvingen
Geldrekening overschrijvingen
Beste
Mijn vraag dit staat nu op de geldrekening pagina van jullie website!
Wat bedoelen ze met de vermelding 30 % roerende voorheffing op dit blad van mijn account?
Is geen spaarrekening is enkel voor de aankoop of verkoop van fondsen!
En overschrijvingen van en naar een gereglementeerde rekening bij je eigen vaste bank!
Mijn vraag dit staat nu op de geldrekening pagina van jullie website!
Wat bedoelen ze met de vermelding 30 % roerende voorheffing op dit blad van mijn account?
Is geen spaarrekening is enkel voor de aankoop of verkoop van fondsen!
En overschrijvingen van en naar een gereglementeerde rekening bij je eigen vaste bank!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Geldrekening overschrijvingen
Daar bedoelen ze mee ,indien van toepassing, ze 30% RV inhouden..
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De 30% RV inhouding op de eventuele uitbetaalde rente is wettelijk verplicht op elke niet-gereglementeerde bankrekening: dus niet alleen op spaarrekeningen, maar ook op zichtrekeningen.
Daar er echter op zichtrekeningen en dergelijke, geen rentes (meer) zijn, gebeurt er in de praktijk dus ook geen RV inhouding meer;
Daar er echter op zichtrekeningen en dergelijke, geen rentes (meer) zijn, gebeurt er in de praktijk dus ook geen RV inhouding meer;
Behalve de zegelrecht inhouding op de zichtrekening bij Argenta, haha. Maar dat is elders al voldoende aangekaart. Sorry dat ik het hier nog eventjes moest vermelden. Maar kon deze voorzet moeilijk laten liggen...