Goede bank voor bankkaart en beleggen
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Goede bank voor bankkaart en beleggen
Beste
Is er iemand die mij een goede bank kan aanraden voor een zichtrekening met bankkaart en mogelijkheid om makkelijk al eens (sporadisch) een aandeeltje te kopen, via een app?
Rekening hoeft niet gratis te zijn en tarief aandeel kopen hoeft zeker ook niet de goedkoopste zijn, als het maar degelijk werkt en het betrouwbare bank is.
Dank
Is er iemand die mij een goede bank kan aanraden voor een zichtrekening met bankkaart en mogelijkheid om makkelijk al eens (sporadisch) een aandeeltje te kopen, via een app?
Rekening hoeft niet gratis te zijn en tarief aandeel kopen hoeft zeker ook niet de goedkoopste zijn, als het maar degelijk werkt en het betrouwbare bank is.
Dank
Re: Goede bank voor bankkaart en beleggen
Ik zal eens happen...
Belfius
Edit : zelf zeer tevreden over de volledig gratis rekening van Belfius, de mogelijkheden online etc .. en zeker ook over 'REBEL' waar je kan aandelen kopen / verkopen zonder grote kosten.
Belfius
Edit : zelf zeer tevreden over de volledig gratis rekening van Belfius, de mogelijkheden online etc .. en zeker ook over 'REBEL' waar je kan aandelen kopen / verkopen zonder grote kosten.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 2 april 2023, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Eigenlijk zijn Belfius en ING de enige opties wat betreft de aanschaf van aandelen binnen hun app-omgeving. KBC heeft met Bolero een uitstekend brokerplatform, maar dit is een afzonderlijk product.
Bij ING is het in feite ook een afzonderlijke app.
Bij ING is het in feite ook een afzonderlijke app.
een goede bank//// Waar ga je dat vinden?????
Voor een zichtrekening met bankkaart kun je bij alle grootbanken terecht. De tarieven verschillen maar ik zie niet in hoe de dienstverlening van de ene bank op dat vlak beter zou zijn dan de andere. Om te beleggen is Bolero uitstekend. Bolero is weliswaar van KBC maar staat ook open voor klanten van andere banken.
KBC heeft een gratis zichtrekening met bankkaart.
Ik gebruik Bolero voor mijn beleggingen en ben daar best tevreden over.
Ik gebruik Bolero voor mijn beleggingen en ben daar best tevreden over.
Bedankt voor de reacties. Ik zoek 1 app voor bankkaart & beleggen, als ik het goed lees dan lijkt Belfius daarvoor de enige kandidaat. Zal deze eens bekijken.
De beste volledige bank met zeer goede app blijft Keytradebank. Verwondert dat niemand hierover iets zegt.
Idd, Keytrade.
+1
Zelf doe ik wel mijn bankzaken hoofdzakelijk met PC ipv app (op telefoonscherm = klein)
Maar niks mis met de app, werkt prima.
Betrouwbaarheid:
Keytrade is misschien niet zo gekend bij grote publiek, maar bestaat al sinds 1998.
Sinds aantal jaren een onderdeel van grote Franse bank (crédit mutuel)
+1
Zelf doe ik wel mijn bankzaken hoofdzakelijk met PC ipv app (op telefoonscherm = klein)
Maar niks mis met de app, werkt prima.
Betrouwbaarheid:
Keytrade is misschien niet zo gekend bij grote publiek, maar bestaat al sinds 1998.
Sinds aantal jaren een onderdeel van grote Franse bank (crédit mutuel)
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik raad ING in het algemeen :
+zichtrekening met gratis instantoverschrijving en deals (kortingen op Amazon, soms Aliexpress) alhoewel kosten voor 1,90€/maand
+spaarrekening Tempo (0,70%+0,70%)
-geen gratis kredietkaart
+goekoopste broker: 0,20€ voor 100€ aankoop aandelen met ING Self Invest (kosten = 0,2%)
+zichtrekening met gratis instantoverschrijving en deals (kortingen op Amazon, soms Aliexpress) alhoewel kosten voor 1,90€/maand
+goekoopste broker: 0,20€ voor 100€ aankoop aandelen met ING Self Invest (kosten = 0,2%)
Is toch verre van de goedkoopste broker kosten zijn niet 0,2 % zoals jij zegt maar 0,35 % minimaal 20 €Barakaboma schreef: ↑3 april 2023, 14:27 Ik raad ING in het algemeen :
Als je op andere beurzen aankoopt is het zelfs 0,50 % minimaal 30 €
Coupons van buitenlandse effecten kosten je nogmaals minimum 8,08 € per uitbetaling of 1.815 %
Wisselkosten nogmaals 0,50 %
Het is een van de duurste brokers dat je kunt hebben in Belgie .
BNP paribas is de duurste .
Jullie hebben beiden ongelijk. Op Euronext bedragen de kosten 0,35% met een minimum van €1. Daarnaast is er ook een bewaarloon, en bedraagt de wisselmarge 1%. Allemaal hier terug te vinden: https://assets.ing.com/m/2a179460cd813d ... eNewNL.pdflop schreef: ↑3 april 2023, 14:57Is toch verre van de goedkoopste broker kosten zijn niet 0,2 % zoals jij zegt maar 0,35 % minimaal 20 €Barakaboma schreef: ↑3 april 2023, 14:27 Ik raad ING in het algemeen :
Coupons van buitenlandse effecten kosten je nogmaals minimum 8,08 € per uitbetaling of 1.815 %
De topicstarter moet voor het beleggingsgedeelte eens nadenken waarin hij eventueel wenst te beleggen.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Bedankt pmu voor de duidelijkheid, wil geen oorlog met lop, juist getuigen dat ING interessant mag zijn ; zie artikel Test aankoop https://www.test-aankoop.be/invest/bele ... %20noteert.pmu schreef: ↑3 april 2023, 15:03Jullie hebben beiden ongelijk. Op Euronext bedragen de kosten 0,35% met een minimum van €1. Daarnaast is er ook een bewaarloon, en bedraagt de wisselmarge 1%. Allemaal hier terug te vinden: https://assets.ing.com/m/2a179460cd813d ... eNewNL.pdflop schreef: ↑3 april 2023, 14:57
Is toch verre van de goedkoopste broker kosten zijn niet 0,2 % zoals jij zegt maar 0,35 % minimaal 20 €
De topicstarter moet voor het beleggingsgedeelte eens nadenken waarin hij eventueel wenst te beleggen.
Oude artikel maar wel nuttig. Intussen zijn er een paar prijzen veranderd, goedkoper geworden....Barakaboma schreef: ↑3 april 2023, 15:32Bedankt pmu voor de duidelijkheid, wil geen oorlog met lop, juist getuigen dat ING interessant mag zijn ; zie artikel Test aankoop https://www.test-aankoop.be/invest/bele ... %20noteert.pmu schreef: ↑3 april 2023, 15:03
Jullie hebben beiden ongelijk. Op Euronext bedragen de kosten 0,35% met een minimum van €1. Daarnaast is er ook een bewaarloon, en bedraagt de wisselmarge 1%. Allemaal hier terug te vinden: https://assets.ing.com/m/2a179460cd813d ... eNewNL.pdf
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Keytrade beantwoord daar perfect aan en ben zelf al jaren tevreden klant van Keytrade.nEUROot schreef: ↑1 april 2023, 23:14 Beste
Dank