Goedkoopste Online Broker: Flatex, Mexem, DeGiro of Bolero?
TIP
Re: Goedkoopste Online Broker: Flatex, Mexem, DeGiro of Bolero?
Lynx is ook niet echt een goede partij veel klanten die nu klagen met het stockdividend dat ze gekregen hebben van de RC je kan het maar verkopen per 1000€ nominale waarde , zij zelf zeggen dat je maar het moet overboeken naar De giroBEspaar schreef: ↑27 december 2020, 19:47 Altijd iets met de giro:
https://www.reddit.com/r/DutchFIRE/comm ... en_degiro/
http://www.amsterdamtrader.com/2015/10/ ... ients.html
https://www.iex.nl/Column/164446/Ophef-over-DeGiro.aspx
Ik zou er nooit iets openen.
Ben bij Bolero geweest, beperkt en niet goedkoop, wel degelijk.Saxo (zeer slechte ervaringen, geld terugschrijven was een heel gedoe).
Nu Lynx (Tarieven in België hoger dan in Nederland) en daar tevreden over. Weet natuurlijk niet hoe het na de migratie naar Ierland Limited gaat zijn.
Ook bij Binck, ook tevreden maar daar gaat ook één en ander bewegen na de corona door het samengaan met Saxo.

Goede klantenservice

Ik zelf beleg meestal bij de giro en kan je vertellen nooit geen probleem te hebben gehad als ik de klantendienst contacteer heb ik binnen het uur antwoord terug . dat kan je niet zeggen van Binck en Mexem bij deze mag je blij zijn dat je de volgende dag al antwoord hebt . Of zoals vaak bij Mexem nooit geen antwoord

Als je over zo'n grote posities spreekt dat je aan €100 per lijn beurstaks komt dan veronderstel ik dat het niet heel veel lijnen zijn. En indien wel dan zit je met een kapitaal waarmee je wel kan onderhandelen, een Bolero die een bankpoot private banking hebben gaan met veel plezier je lijnen overzetten als ze daarmee een klant binnenhalen die al richting het miljoen kapitaal aan het gaan is.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Ligt misschien aan mij maar wat is nu 1 miljoen ? Niet veel meerreteiP schreef: ↑28 december 2020, 10:50Als je over zo'n grote posities spreekt dat je aan €100 per lijn beurstaks komt dan veronderstel ik dat het niet heel veel lijnen zijn. En indien wel dan zit je met een kapitaal waarmee je wel kan onderhandelen, een Bolero die een bankpoot private banking hebben gaan met veel plezier je lijnen overzetten als ze daarmee een klant binnenhalen die al richting het miljoen kapitaal aan het gaan is.
Dat is niet mijn ervaring met Mexem. Ik kan alleen vergelijken met MeDirect en Keytrade, maar daar wint Mexem het van met vlag en wimpel. Als je chat, heb je onmiddellijk en zeer goed advies. Aan de telefoon ook. Mail is wat het is, dat duurt een dag.lop schreef: ↑28 december 2020, 03:01 Ik zelf beleg meestal bij de giro en kan je vertellen nooit geen probleem te hebben gehad als ik de klantendienst contacteer heb ik binnen het uur antwoord terug . dat kan je niet zeggen van Binck en Mexem bij deze mag je blij zijn dat je de volgende dag al antwoord hebt . Of zoals vaak bij Mexem nooit geen antwoord![]()
-
- Newbie
- Contacteer:
KIES NOOIT NIET LYNX, NIETS ANDERS DAN PROBLEMEN, OFWEL KAN MEN NIET INLOGGEN OFWEL WERKT DE SERVER NIET.
3 WEKEN GELEDEN 1000 EURO VERLIES GELEDEN, NIETS WERKTE MEER MET LYNX EN AANDELEN WAREN GEWELDIG AAN HET DALEN (EERST WAREN ZE GEWELDIG GESTEGEN) EN KON GEEN STOPLOSS INZETTEN, VANAF 1800 KAN MEN LYNX NIET MEER BEREIKEN. NU VANDAAG WEER HETZELFD LIEDJE ROND DE 400 TOT 500 EURO VERLIES GELEDEN KON WEER NIET INLOGGEN, SERVER WAS BUITEN DIENST, COMPENSATIE VAN LYNX 000000000. VANAF VOLGEND JAAR 2021 ZOU MEXEM DE MENU IN HET NEDERLANDS OOK ZIJN, ZAL RAP OVERSTAPPEN DAN.

3 WEKEN GELEDEN 1000 EURO VERLIES GELEDEN, NIETS WERKTE MEER MET LYNX EN AANDELEN WAREN GEWELDIG AAN HET DALEN (EERST WAREN ZE GEWELDIG GESTEGEN) EN KON GEEN STOPLOSS INZETTEN, VANAF 1800 KAN MEN LYNX NIET MEER BEREIKEN. NU VANDAAG WEER HETZELFD LIEDJE ROND DE 400 TOT 500 EURO VERLIES GELEDEN KON WEER NIET INLOGGEN, SERVER WAS BUITEN DIENST, COMPENSATIE VAN LYNX 000000000. VANAF VOLGEND JAAR 2021 ZOU MEXEM DE MENU IN HET NEDERLANDS OOK ZIJN, ZAL RAP OVERSTAPPEN DAN.

En het grappige is dat Mexem en Lynx exact hetzelfde platform(IB) zijn he 
(buiten zijn caps, die zijn ook grappig)
En Lynx is echt een fantastische broker, maar je hebt altijd mensen die ontevreden zijn zeker?
Maar je kan er tenminste gratis weg...

(buiten zijn caps, die zijn ook grappig)
En Lynx is echt een fantastische broker, maar je hebt altijd mensen die ontevreden zijn zeker?
Maar je kan er tenminste gratis weg...
Met Mexem heb ik het toch nog niet meegemaakt dat ik niet kon inloggen of dat het systeem vast zat en ik niks kon doen. Bij MeDirect wel een keer of 4 (en dan ineens een halve of hele dag!) en ik kon er ook niet mee lachen. Dat kan inderdaad over een hoop geld gaan als je niet op het juiste moment kan kopen of verkopen. En natuurlijk dekken ze zich in tegen claims en draai je voor alles zelf op. Ik begrijp zijn frustratie wel.
Waar dat dan allemaal aan ligt, dat is voor de ICT mensen onder ons, maar dat hij zich blauw ergert, daar heb ik alle begrip voor.
Waar dat dan allemaal aan ligt, dat is voor de ICT mensen onder ons, maar dat hij zich blauw ergert, daar heb ik alle begrip voor.
Maar het punt is, als je bij lynx niet kan inloggen, kan je per definitie ook niet bij mexem inloggen, vermits het op hetzelfde platform werkt...
Het is alle twee van IB met het TWS, en het probleem zit hem altijd bij IB, niet bij Lynx
Het is alle twee van IB met het TWS, en het probleem zit hem altijd bij IB, niet bij Lynx
[quote=pappaertah post_id=483936 time=1609363598 user_id=19426]
KIES NOOIT NIET LYNX,
Bedoelt hij nu altijd dan?

KIES NOOIT NIET LYNX,
Bedoelt hij nu altijd dan?

Vast wel
, hoe dan ook, zoals vaak genoeg gezegd: zeer tevreden bij Lynx
Enkel gvp1's reden is een legitieme reden om niet naar Lynx te gaan: je kan geen Deense aandelen kopen.
Maar bon, in ruil krijg je wel veel andere aandelen die je op een ander niet kan kopen

Enkel gvp1's reden is een legitieme reden om niet naar Lynx te gaan: je kan geen Deense aandelen kopen.
Maar bon, in ruil krijg je wel veel andere aandelen die je op een ander niet kan kopen