goedkope internationale overschrijving Ethiopië
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
dogfood
goedkope internationale overschrijving Ethiopië
Als vzw zoeken wij een goedkope manier om geld over te schrijven naar partners in Ethiopië. Volgens het lokale KBC kantoor zitten we al vlug aan kost van enkele honderden euro's, en dat geld zien we liever bij de hulpbehoevenden terecht komen.
Zijn er goedkopere mogelijkheden, door bv een lokale medewerker een maestro kaart te geven? Even gaan kijken op hun website, maar eenmaal buiten de Eurozone zijn ze heel vaag qua kosten.
Alvast bedankt!
Zijn er goedkopere mogelijkheden, door bv een lokale medewerker een maestro kaart te geven? Even gaan kijken op hun website, maar eenmaal buiten de Eurozone zijn ze heel vaag qua kosten.
Alvast bedankt!
Re: goedkope internationale overschrijving Ethiopië
Volgens mij kan je dit het goedkoopste doen via De Post.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
dogfood
Wanneer ik op de website van de Bank van De Post ga kijken zie ik niets speciaals voor vzw's of NGO's en de correspondentiekosten, wat het grote onduidelijke is in dit verhaal, worden niet vermeld.cp1234 schreef: Volgens mij kan je dit het goedkoopste doen via De Post.
Waarom zou er iets speciaal moeten zijn voor vzw, ngo, ... ?dogfood schreef:Wanneer ik op de website van de Bank van De Post ga kijken zie ik niets speciaals voor vzw's of NGO's en de correspondentiekosten, wat het grote onduidelijke is in dit verhaal, worden niet vermeld.cp1234 schreef: Volgens mij kan je dit het goedkoopste doen via De Post.
Kijk gewoon naar de tarieven van western union, zo kan je het via de post doen.
Geld verdienen doe je door te werken.