Goedkoper tanken
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Goedkoper tanken
Pomp van het volk keert terug geen winsten uit voor het boekjaar 2011.
Wat een afzetters! Ik denk dat er veel mensen hun conclusies zullen trekken en bij een groot merk tanken aan dezelfde scherpe prijs!
Wat een afzetters! Ik denk dat er veel mensen hun conclusies zullen trekken en bij een groot merk tanken aan dezelfde scherpe prijs!
dats 24 of brandstofprijzen.be
Maes heeft "Automaat De Ridder" in Kruibeke overgenomen.
Dit weekend lanceringsprijzen.
Ze staan (nog) niet op brandstofprijzen.be, maar ik kan u zeggen dat de diesel er 1,36 kost, Super 95 1,55 en de Super 98 1,57. Dat is een korting van 18 cent per liter (voor de super98 die m'n vriendin altijd tankt), en per kwartaal stort Maes u 1,5 € per 100 getankte liters terug op uw rekening. En ge krijgt er momenteel nog een gratis paraplu ook ;-)
Dit weekend lanceringsprijzen.
Ze staan (nog) niet op brandstofprijzen.be, maar ik kan u zeggen dat de diesel er 1,36 kost, Super 95 1,55 en de Super 98 1,57. Dat is een korting van 18 cent per liter (voor de super98 die m'n vriendin altijd tankt), en per kwartaal stort Maes u 1,5 € per 100 getankte liters terug op uw rekening. En ge krijgt er momenteel nog een gratis paraplu ook ;-)
De app van brandstofprijzen.be is nu vernieuwd en is vanaf nu ook gratis (voorheel 6€ dacht ik). Ik kreeg hier net een mail over
(app zelf nog niet getest).

vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Pain at the Pump: Gasoline Prices by Country is een interessante webpagina, door Bloomberg ontwikkeld. De Belgische pagina leert ons dat de verhouding van de benzine prijs tot ons dagelijks inkomen nog goed zit.
Voor de regering is blijkbaar nog marge om deze prijzen te verhogen.
Voor de regering is blijkbaar nog marge om deze prijzen te verhogen.

amai 1,55 voor super 95? zeer lage prijs.
Moest gisteren tanken en het beste wat ik in onze buurt vond via brandstofprijzen.be was 1,87. wel regio noorderkempen.
Moest gisteren tanken en het beste wat ik in onze buurt vond via brandstofprijzen.be was 1,87. wel regio noorderkempen.
Allez Dave, dat kan toch niet.
Kijk eens op brandatofprijzen.be.
Hier in de regio betaal je 1,309 voor een liter Euro95.
Ja, ook bij merkpompen als Esso(express).
Kijk eens op brandatofprijzen.be.
Hier in de regio betaal je 1,309 voor een liter Euro95.
Ja, ook bij merkpompen als Esso(express).
In Geel op de Antwerpseweg
Super 95: 1,270 Dats 24
Super 98: 1,428 Lukoil
Diesel: 1,141 Dats24, Q8, Lukoil, Van Raak
http://brandstofprijzen.vroom.be/index. ... tlZD10cnVl" onclick="window.open(this.href);return false;
Super 95: 1,270 Dats 24
Super 98: 1,428 Lukoil
Diesel: 1,141 Dats24, Q8, Lukoil, Van Raak
http://brandstofprijzen.vroom.be/index. ... tlZD10cnVl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hierboven staat een post van jou van "vandaag 13.03" waar je over 1.87 € spreekt. Maar denk dat het forum flipr en dat dit een post van 2 jaar geleden was.
sorry mannen.
zware nacht gehad. Ik heb getankt aan 1,287 en niet 1,87. en dan nog eens reactie op een 2 jaar oud bericht.
ja. kan er niet meer tegen blijkbaar.
zware nacht gehad. Ik heb getankt aan 1,287 en niet 1,87. en dan nog eens reactie op een 2 jaar oud bericht.
ja. kan er niet meer tegen blijkbaar.
Weet iemand wanneer het cliquet systeem van de regering michel wordt toegepast? Is dit al volgende maand?
Dan zal het gedaan zijn met ferme prijsdalingen voor diesel te tanken. Ideaal moment om nu goedkoop te tanken tenzij die nog zal zakken wat heel waarschijnlijk is!
Diesel is nu al ferm gezakt en de aardgastarieven zullen ook zakken,das ook blijkbaar het enigste dat zakt,al de rest stijgt of zal stijgen!
Dan zal het gedaan zijn met ferme prijsdalingen voor diesel te tanken. Ideaal moment om nu goedkoop te tanken tenzij die nog zal zakken wat heel waarschijnlijk is!
Diesel is nu al ferm gezakt en de aardgastarieven zullen ook zakken,das ook blijkbaar het enigste dat zakt,al de rest stijgt of zal stijgen!
Vergeef me als ik fout ben maar is het cliquetsysteem niet nog steeds in werking, kan me niet herinneren dat het sinds Leterme of Di rupo is afgeschaft.
De olieprijs is op korte tijd van 105 naar 65 dollar per vat gezakt, natuurlijk zijn er een heleboel kosten die wel ongeveer gelijk blijven zoals transport, verwerking, uitbating van tankstation...
Ik vrees ervoor als de prijs terug naar 105 gaat stijgen,...
De olieprijs is op korte tijd van 105 naar 65 dollar per vat gezakt, natuurlijk zijn er een heleboel kosten die wel ongeveer gelijk blijven zoals transport, verwerking, uitbating van tankstation...
Ik vrees ervoor als de prijs terug naar 105 gaat stijgen,...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
In Dendermonde diesel getankt aan 1.129 bij Avia.Davy V schreef:Diesel: 1,141 Dats24, Q8, Lukoil, Van Raak

Dats 24 blijkt nu iets goedkoper (1.118) te zijn maar ik ga d'er niet speciaal voor omrijden.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Q8 tankstation hier in de buurt
Diesel: 1,134
Euro 95: 1,270
Super 98: 1,392
Brent Oil is inderdaad veel gezakt, kun je daar aandelen in kopen? Olie zal mogelijk wel serieus stijgen in 2015. Wil graag wat geld scheppen.
Diesel: 1,134
Euro 95: 1,270
Super 98: 1,392
Brent Oil is inderdaad veel gezakt, kun je daar aandelen in kopen? Olie zal mogelijk wel serieus stijgen in 2015. Wil graag wat geld scheppen.
1. aandelen kopen in een vat olie? Grappig
2. Geld scheppen met een aan beleggingen besteedbaar inkomen van 50/maand? Ook grappig.
2. Geld scheppen met een aan beleggingen besteedbaar inkomen van 50/maand? Ook grappig.