Goffin bank overgenomen - zichtrekeningen stopgezet
TIP
Goffin bank overgenomen - zichtrekeningen stopgezet
Is er iemand die weet of de termijnrekeningen bij Datex verder blijven bestaan?
Heb vandaag een schrijven gehad dat de zichtrekeningen door Datex niet meer verder gezet worden!
Alle worden afgesloten?
Hoe zit het dan met de termijnrekening mogen ze die ook afsluiten en het geld terugstorten?
Of moeten ze hun contract nakomen en die 4 jaar verder aan het ingeschreven percentage doorstorten?
Wou op hun site gaan hier bij Spaargids maar dit is gesloten.
Graag reacties door klanten van Goffin bank.
mvg
Jempi25
Heb vandaag een schrijven gehad dat de zichtrekeningen door Datex niet meer verder gezet worden!
Alle worden afgesloten?
Hoe zit het dan met de termijnrekening mogen ze die ook afsluiten en het geld terugstorten?
Of moeten ze hun contract nakomen en die 4 jaar verder aan het ingeschreven percentage doorstorten?
Wou op hun site gaan hier bij Spaargids maar dit is gesloten.
Graag reacties door klanten van Goffin bank.
mvg
Jempi25
Re: Goffin bank overgenomen door Datex
Als je vragen hebt mailen naar .directbank@goffinbank.be
Heb ik ook gedaan ivm opsturen uittreksels.
De nieuwe overnemers blinken zeker niet uit in communicatie naar de klanten toe.
Alleen op de website enkele gegevens over de overname.
Zichtrekeningen zouden afgesloten worden, heb ik gehoord - nog niet bevestigd - heb er zelf geen.
Spaarrekeningen en termijnrekeningen zullen wel blijven bestaan ( anders kunnen ze het woordje bank wel schrappen - waar halen ze anders geld vandaan ?)
Een termijnrekening van 4 jaar blijft volgens mij 4 jaar = contractueel vastgelegd ( nog nooit gehoord dat de bank dit eenzijdig zelf afsluit - of ze zouden bankroet moeten gaan. )
In hun reglement staat er wel erg weinig/ bijna niets over termijnrekeningen.
Wel het volgende als lokkertje
Heb ik ook gedaan ivm opsturen uittreksels.
De nieuwe overnemers blinken zeker niet uit in communicatie naar de klanten toe.
Alleen op de website enkele gegevens over de overname.
Zichtrekeningen zouden afgesloten worden, heb ik gehoord - nog niet bevestigd - heb er zelf geen.
Spaarrekeningen en termijnrekeningen zullen wel blijven bestaan ( anders kunnen ze het woordje bank wel schrappen - waar halen ze anders geld vandaan ?)
Een termijnrekening van 4 jaar blijft volgens mij 4 jaar = contractueel vastgelegd ( nog nooit gehoord dat de bank dit eenzijdig zelf afsluit - of ze zouden bankroet moeten gaan. )
In hun reglement staat er wel erg weinig/ bijna niets over termijnrekeningen.
Wel het volgende als lokkertje
Ik zou me echter weinig zorgen maken.Een absoluut veilige belegging
Geen kosten: openen, beheren en afsluiten is volledig gratis
Zekerheid van het rendement tijdens de volledige periode
Halfjaarlijkse rente-uitkering op uw hoogrentende PREMIO-Spaarrekening
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heb vandaag een schrijven ontvangen waarin gemeld wordt dat tegen 28-02-2010 mijn zichtrekening wordt afgesloten. Punt andere lijn!
Ik heb even informatie gevraagd aan de telefoon, en wat blijkt : bij het afsluiten van de rekening (volgens de prospectus dewelke ik bij het aangaan van de zichtrekening heb ontvangen, en bij de tarieflijst van begin dit jaar) staat duidelijk cvermeld dat het openen en afsluiten van zichtrekeningen GRATIS is. Welnu, men zal bij het afsluiten € 12,- aanrekenen als portkosten!
Heb eind 2009 nog € 6,- betaald aan portkosten en nu (geen enkel uittreksel voor 2010 ontvangen) nogmaals € 12,-voor niets!!!
Volgens mij is dit diefstal. Een paar duizend rekeningen aan € 12, en een deel van de overnameprijs is al teruggewonnen.
SHAME ON YOU GOFFIN BANK !!!![/b]
Lowieken
Ik heb even informatie gevraagd aan de telefoon, en wat blijkt : bij het afsluiten van de rekening (volgens de prospectus dewelke ik bij het aangaan van de zichtrekening heb ontvangen, en bij de tarieflijst van begin dit jaar) staat duidelijk cvermeld dat het openen en afsluiten van zichtrekeningen GRATIS is. Welnu, men zal bij het afsluiten € 12,- aanrekenen als portkosten!
Heb eind 2009 nog € 6,- betaald aan portkosten en nu (geen enkel uittreksel voor 2010 ontvangen) nogmaals € 12,-voor niets!!!
Volgens mij is dit diefstal. Een paar duizend rekeningen aan € 12, en een deel van de overnameprijs is al teruggewonnen.
SHAME ON YOU GOFFIN BANK !!!![/b]
Lowieken
Als er onrechtmatig kosten worden aangerekend -> moderator van Goffin op dit forum of de ombudsdienst. Alvast niet bij de pakken blijven zitten!lowieken schreef:Heb vandaag een schrijven ontvangen waarin gemeld wordt dat tegen 28-02-2010 mijn zichtrekening wordt afgesloten. Punt andere lijn!
SHAME ON YOU GOFFIN BANK !!!!
Lowieken
Re: Goffin bank overgenomen - zichtrekeningen stopgezet
Goffin moderator is reeds van verleden jaar foetsie! Sinds de eerste tekenen van overname door Datex!
groetjes
groetjes
Tja die vorige Guldentops of zoiets zal op een zijspoor gezet zijn zeker.
Ik heb ook eerst een paar keer moeten mailen ( geen antwoord )
Toen ik dreigde met verhuis van spaargeld indien er geen antwoord kwam - was daar plotseling een mailtje terug.
Ik twijfel nog ....... want erg transparant is men niet tov bestaande klanten.
Heb er zelf geen zichtrekening maar 12 euro kosten ? ? ? ? voorspelt niet veel goeds - die Beaulieu-heerschappen kennende
Ik heb ook eerst een paar keer moeten mailen ( geen antwoord )
Toen ik dreigde met verhuis van spaargeld indien er geen antwoord kwam - was daar plotseling een mailtje terug.
Ik twijfel nog ....... want erg transparant is men niet tov bestaande klanten.
Heb er zelf geen zichtrekening maar 12 euro kosten ? ? ? ? voorspelt niet veel goeds - die Beaulieu-heerschappen kennende
Waar kan ik die ombusdienst vinden? Kan ielmand mij hierin helpen?
Lowieken
Lowieken
Je kan daar een truukje voor gebruiken om het email van die ombudsdienst te vinden.lowieken schreef:Waar kan ik die ombusdienst vinden? Kan ielmand mij hierin helpen?
Lowieken
Je dient je klacht gewoon in bij :
Bemiddelingsdienst Banken - Krediet - Beleggingen
Service de Médiation Banques - Crédit - Placements
http://www.ombfin.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Rue Belliardstraat 15-17 - b. 8
1040 Bruxelles/Brussel
Tel.: +32 2 545 77 70
Fax: +32 2 545 77 79
e-mail : ombudsman@ombfin.be
Dan krijg je bericht dat je klacht onontvankelijk is, omdat je niet eerst je klacht bij de ombudsdienst van Goffin hebt ingediend, maar zij sturen wel je klacht naar Goffin door met emailadres en alles van de ombudsdienst van Goffin. Eveneens bezorgen zij je alle contactgegevens van de ombudsdienst van Goffin dan automatisch.
Indien Goffin of wat daar nog van overblijft na 30 dagen niet gereageerd heeft, dan kan je opnieuw klacht bij de ombudsdienst in de Belliardstraat indienen.
Zou die Declerck die dat spel heeft overgenomen, de vader van "Antonieke, ge zijt nen brave jongen "zijn ? Die hebben ze zo een twintig jaar geleden eens ontvoerd .
Dominiek De Clerck is een broer van Jan De Clerck. Anthony is de zoon van Jan. Anthony is ondertussen 28 of 29.
Het is Dominiek de Clerck die via zijn Datex holding de overname heeft gedaan. Het is dus de nonkel van 'Antonieke'.
Het is Dominiek de Clerck die via zijn Datex holding de overname heeft gedaan. Het is dus de nonkel van 'Antonieke'.
-
- VIP member
- Contacteer:
En op de website staat dat ze nog steeds zichtrekeningen aanbieden, het staat nog steeds onder hun producten, wat een amateurisme
En op de voorzijde staat dat er niks veranderd voor de klanten nu Datex de boel overneemt
Wie wil nu klant zijn bij zo een bende prutsers.
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
En op de voorzijde staat dat er niks veranderd voor de klanten nu Datex de boel overneemt
![Roll Eyes ::)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/rolleyes.gif)
Wie wil nu klant zijn bij zo een bende prutsers.
Helaas, ik ben zo één van deze klanten. Heb het altijd gedaan voor mijn agent (al 15 jaar, en nog steeds tevreden). Aan deze situatie kan hij niets doen, de arme man is er het hart van in. Hij zei me : ga gerust ergens anders naar toe want dit is misschien nog maar het begin... Volgens hun website is er niets aan de hand.
Ik heb de discusie gevolgd, en niet vroeger gereageerd, doch nu ben ik het ook beu. Bende kapitalisten!!!
Even een rekeningetje gemaakt : 5.000 rekeningen aflsuiten (enkel druk op de knop) brengt hun 60.000 euro op...
Raar dat ze niet reageren he.
Met spijt voor mijn vertrouwenspersoon, salut en de kost.
Ik heb de discusie gevolgd, en niet vroeger gereageerd, doch nu ben ik het ook beu. Bende kapitalisten!!!
Even een rekeningetje gemaakt : 5.000 rekeningen aflsuiten (enkel druk op de knop) brengt hun 60.000 euro op...
Raar dat ze niet reageren he.
Met spijt voor mijn vertrouwenspersoon, salut en de kost.