Gold kredietkaart verzekering vs. Europ Assistance
Gold kredietkaart verzekering vs. Europ Assistance
Ik zie dat er heel wat verzekeringen met een Gold kredietkaart (bv. de VISA Gold van Keytrade). Ik vroeg mij af hoe die verzekeringen zich verhouden tot een Europ Assistance met annulatie NoGo + bagage verzekering bijvoorbeeld (deze laatste komt op EUR 458,00 per jaar voor 3 personen - de VISA gold kost dan weer EUR 240,00 per jaar meer dan de VISA classic bij Keytrade)?
Als ik het goed lees, zou een VISA gold volgende dekkingen bieden:
Als ik het goed lees, zou een VISA gold volgende dekkingen bieden:
- Bijstand personen voor houder, echtgeno(o)t(e) en kinderen.
- Bijstand bagage.
- Bijstand thuis.
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Gold kredietkaart verzekering vs. Europ Assistance
wat zijn de limieten op de bijstand? is er een franchise? ik denk dat daar het kostenverschil gaat te verklaren zijn...apa schreef:Ik zie dat er heel wat verzekeringen met een Gold kredietkaart (bv. de VISA Gold van Keytrade). Ik vroeg mij af hoe die verzekeringen zich verhouden tot een Europ Assistance met annulatie NoGo + bagage verzekering bijvoorbeeld (deze laatste komt op EUR 458,00 per jaar voor 3 personen - de VISA gold kost dan weer EUR 240,00 per jaar meer dan de VISA classic bij Keytrade)?
Als ik het goed lees, zou een VISA gold volgende dekkingen bieden:Wat er niet in zit is een annulatie verzekering (die ruwweg EUR 104,00 kost bij Europ Assistance).
- Bijstand personen voor houder, echtgeno(o)t(e) en kinderen.
- Bijstand bagage.
- Bijstand thuis.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.