goud naar hoogste prijs in 6 jaar
goud naar hoogste prijs in 6 jaar
https://www.tijd.be/markten-live/nieuws ... 38971.html
een gouden belegging ?
Goudkevers in Vlaanderen, wie zijn ze ? wat doen ze ?
een gouden belegging ?
Goudkevers in Vlaanderen, wie zijn ze ? wat doen ze ?
Re: goud naar hoogste prijs in 6 jaar
Paul Jambers zijn tijd is al lang voorbij !
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Alles wat als alternatief van papieren geld kan dienen, is aan het stijgen. Zowel bitcoin, als goud doen het goed.
Om te beseffen dat het papieren euro- en dollargeld eigenlijk een waardeloos schuldpapierke is geworden, raad ik iedereen aan om Erik Geenen zijn betoog van 11 mei 2019 te Hasselt eens te volgen: "Je kunt je waardeloze geld uiteraard ook zonder rente bij een failliete bank laten staan."
Ik vind voorlopig de link niet naar dat betoog.
Om te beseffen dat het papieren euro- en dollargeld eigenlijk een waardeloos schuldpapierke is geworden, raad ik iedereen aan om Erik Geenen zijn betoog van 11 mei 2019 te Hasselt eens te volgen: "Je kunt je waardeloze geld uiteraard ook zonder rente bij een failliete bank laten staan."
- DoubleDigitsOrBust
- Full Member
- Contacteer:
Gaat het dan niet vooral om wat men deed in cyrpus?
-
- Newbie
- Contacteer:
Als je op youtube zoekt op "Erik Geenen, 11/05/2019 CORDA Hasselt", dan vind je de video. Ik heb de link naar de video zelf proberen te posten maar dan krijg ik de melding "Uw bericht lijkt teveel op spam. Verwijder alle links naar externe websites."
-
- Newbie
Ik mag u herinneren aan de uitspraken die paar maanden gedaan zijn over goud. Toen werd ik weggelachen en gebanned van het forum. XD
Blijkbaar doen de centrale banken er alles aan om de goudprijs in de buurt van de 1400 $/ons te houden. Ze hebben ook enorme hoeveelheden in hun kluizen waar die van de burgers belachelijk klein tegen is. Zeggen dat Belgie er 1300 ton van had, vóor Verafstoodt het om duistere redenen versjacherde (zogezegd om in de EMU te komen).
Maar, als het tot een dijkbreuk komt, dan spoelt de hele rotte constructie van fiatmunten weg, Euro en staatsschulden inbegrepen en is het gedaan met lachen.
Toegevoegd
https://www.the-house.be/nl/blog/artike ... l-in-goud/
https://www.tijd.be/netto/dossiers/geld ... 32658.html
Citaat:
De crisis werd veroorzaakt door torenhoge schulden, dat los je niet op door nog meer schulden te maken.
De toestand lijkt me toch zeer ernstig ?
Maar, als het tot een dijkbreuk komt, dan spoelt de hele rotte constructie van fiatmunten weg, Euro en staatsschulden inbegrepen en is het gedaan met lachen.
Toegevoegd
https://www.the-house.be/nl/blog/artike ... l-in-goud/
https://www.tijd.be/netto/dossiers/geld ... 32658.html
Citaat:
De crisis werd veroorzaakt door torenhoge schulden, dat los je niet op door nog meer schulden te maken.
De toestand lijkt me toch zeer ernstig ?
En wat waren die uitspraken ?Ilikebigbutts schreef: ↑25 juni 2019, 15:24 Ik mag u herinneren aan de uitspraken die paar maanden gedaan zijn over goud. Toen werd ik weggelachen en gebanned van het forum. XD
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Als 'newbie' heb je waarschijnlijk nog onvoldoende rechten opgebouwd.bruine_beer schreef: ↑25 juni 2019, 13:39Als je op youtube zoekt op "Erik Geenen, 11/05/2019 CORDA Hasselt", dan vind je de video. Ik heb de link naar de video zelf proberen te posten maar dan krijg ik de melding "Uw bericht lijkt teveel op spam. Verwijder alle links naar externe websites."
Daarom hier de link.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Op de website van 'the house' worden sinds enkele dagen de recente goudprijzen van baren en munten niet meer weergegeven.Raar ,dat dit nu moet gebeuren , als de goudprijs al enkele weken aan een opmars bezig is ?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
De reden hiervan staat op hun site (onder 'opgelet') ;-)
OPGELET
Geen of haast geen aangepaste koersen. Derde dag op rij. VWD, één van de grotere data-leveranciers van Europa, ondervindt technische problemen en een oplossing laat op zich wachten. De verdeling gebeurt vanuit Nederland en de prioriteiten liggen ginds, me dunkt. Hoogst onprofessioneel van hen. Ik ben dagelijks meerdere malen in contact met hen. Ik hou jullie op de hoogte.
Jan Van Cutsem
Onze excuses voor het ongemak.
SLUITINGSDAGEN
- The House Gent zal gesloten zijn tijdens de Gentse Feesten. (vrijdag 19 juli tem 28 juli 2019)
- De winkels te Gent, Brussel & Sint-Niklaas zijn gesloten tijdens het jaarlijks verlof van vrijdag 2 augustus 2019 tot vrijdag 16 augustus 2019. De online shop blijft geopend gedurende deze periode en het hoofdkantoor blijft bereikbaar via info@the-house.be.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Beleggen in goud maar ook zeker in zilver en platinum mag zeker een plaats krijgen in uw portfolio. Wat mij betreft al sinds 2011 "goud"mijnen aan het accumuleren in mijn portfolio. Het is nu het moment ... 

Hetzelfde bij Beursduivel de afgelopen dagen. Daar werkt ook het één en ander niet zoals het zou moeten zijn.Spruitekop schreef: ↑24 juli 2019, 23:59 De reden hiervan staat op hun site (onder 'opgelet') ;-)
OPGELET
Geen of haast geen aangepaste koersen. Derde dag op rij. VWD, één van de grotere data-leveranciers van Europa, ondervindt technische problemen en een oplossing laat op zich wachten. De verdeling gebeurt vanuit Nederland en de prioriteiten liggen ginds, me dunkt. Hoogst onprofessioneel van hen. Ik ben dagelijks meerdere malen in contact met hen. Ik hou jullie op de hoogte.
Jan Van Cutsem
Onze excuses voor het ongemak.
SLUITINGSDAGEN
- The House Gent zal gesloten zijn tijdens de Gentse Feesten. (vrijdag 19 juli tem 28 juli 2019)
- De winkels te Gent, Brussel & Sint-Niklaas zijn gesloten tijdens het jaarlijks verlof van vrijdag 2 augustus 2019 tot vrijdag 16 augustus 2019. De online shop blijft geopend gedurende deze periode en het hoofdkantoor blijft bereikbaar via info@the-house.be.
Dat was me ook al opgevallen maar zag niet direct wat precies. Dank voor de bevestiging.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Ik vraag mij altijd af hoe goud juist gaat helpen als ons monetaire systeem ineen zou storten. Lijkt me dat je dan beter investeert in een kleine boerderij, geweren en kogels.criticus schreef: ↑24 juni 2019, 20:20 Alles wat als alternatief van papieren geld kan dienen, is aan het stijgen. Zowel bitcoin, als goud doen het goed.