Goud verkopen...
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Goud verkopen...
Het ziet ernaar uit dat ik mijn Maple Leafs op de piek verkocht heb op 29 oktober.
De goudprijs is licht gezakt sedertdien en met de overwinning van Trump verwacht ik goede beursresultaten en een verdere correctie op de goudprijs.
Voorspellen is moeilijk, vooral als het de toekomst betreft (Niels Bohr).
De goudprijs is licht gezakt sedertdien en met de overwinning van Trump verwacht ik goede beursresultaten en een verdere correctie op de goudprijs.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
- voorheenCP1234
- Tijdelijk Verbannen
- Contacteer:
Ik hoop dat de goudprijs door Trump zijn giga overwinning terug naar veel lagere regionen gaat evolueren.Charlesvdw schreef: ↑9 november 2024, 14:42 Het ziet ernaar uit dat ik mijn Maple Leafs op de piek verkocht heb op 29 oktober.
Op langere termijn zal de recordkoers aan welke je verkocht hebt sowieso terug sneuvelen, ik gok max binnen 2 jaar al kan het veel sneller.
Ik zou ze nooit verkocht hebben, maar ik ben dan ook een goudkoper en geen verkoper; dat laatste doe ik enkel met papiergoud.
Make Spaargids " Great Again ! "
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Er ligt hier in huis heel weinig cash, eigenlijk weinig wat het stelen waard is tenzij wat laptops.
Een kluis hebben we dan ook niet.
Daarom vond mijn vrouw het niet leuk om gouden munten in huis te hebben; daarnaast heb je maar winst op moment dat je verkoopt en aangezien ik ze kocht als belegging, toch maar verkocht om de winst te verzilveren.
Overigens was het leuk om de gouden munten aan te raken, goud is een prachtig metaal en het reliëf op de Maple Leafs is bijzonder fijn.
Een kluis hebben we dan ook niet.
Daarom vond mijn vrouw het niet leuk om gouden munten in huis te hebben; daarnaast heb je maar winst op moment dat je verkoopt en aangezien ik ze kocht als belegging, toch maar verkocht om de winst te verzilveren.
Overigens was het leuk om de gouden munten aan te raken, goud is een prachtig metaal en het reliëf op de Maple Leafs is bijzonder fijn.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.