Gratis en offline podcasts beluisteren
-
- Newbie
- Contacteer:
Gratis en offline podcasts beluisteren
Ik ga graag wandelen omdat mijn ventje helaas niet altijd meewil en ik heus wel wat km's verteer en na een paar uur natuurgeluiden noodgeluiden nood heb aan wat entertainment dacht ik dat het wel leuk zou zijn om nu en dan een podcast te beluisteren tijdens mijn tochten door Vlaamse velden.
Iemand een idee waar ik gratis podcasts kan vinden, bijv. via een app, ze eenvoudig kan downloaden op mijn android-smartphone en ze zo offline beluisteren wanneer ik er op uit trek? Ik heb geen 4G op mijn gsm, thuis en bij familie zit ik op de WiFi en ook op het werk kan ik gebruik maken van de WiFi. (Tot hier toe) geen gemis dus en een besparing, ik hoef ook niet altijd en overal online te zijn.
Bij apps als Castbox kwam ik al snel op slechts een gratis proeftijd van 3 dagen...
Iemand een idee waar ik gratis podcasts kan vinden, bijv. via een app, ze eenvoudig kan downloaden op mijn android-smartphone en ze zo offline beluisteren wanneer ik er op uit trek? Ik heb geen 4G op mijn gsm, thuis en bij familie zit ik op de WiFi en ook op het werk kan ik gebruik maken van de WiFi. (Tot hier toe) geen gemis dus en een besparing, ik hoef ook niet altijd en overal online te zijn.
Bij apps als Castbox kwam ik al snel op slechts een gratis proeftijd van 3 dagen...
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Re: Gratis en offline podcasts beluisteren
Spotify, gratis is het niet, maar werkt wel perfect offline met een premium account.
Ik heb de boot lang afgehouden voor een abonnement op deze dienst maar na een klein jaar kan ik toch zeggen dat 't echt zijn geld waard is!
Goede suggesties, downloads via wifi om dan offline te luisteren, intuïtieve app, ...
De moeite om eens een maand te proberen en te zien of je er voor wilt betalen.
Ik heb de boot lang afgehouden voor een abonnement op deze dienst maar na een klein jaar kan ik toch zeggen dat 't echt zijn geld waard is!
Goede suggesties, downloads via wifi om dan offline te luisteren, intuïtieve app, ...
De moeite om eens een maand te proberen en te zien of je er voor wilt betalen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
"pocket casts" is gratis
https://play.google.com/store/apps/deta ... ocketcasts
Heb ik al gebruikt om te luisteren naar "de Bourgondiërs" podcast reeks.
Podcast downloaden en dan off-line luisteren.
https://play.google.com/store/apps/deta ... ocketcasts
Heb ik al gebruikt om te luisteren naar "de Bourgondiërs" podcast reeks.
Podcast downloaden en dan off-line luisteren.
Ik gebruik "PodBean" op Android.
De podcasts die ik selecteer worden gedownload als de smartphone op wifi zit.
Beluisteren kan dan off-line gebeuren.
De podcasts die ik selecteer worden gedownload als de smartphone op wifi zit.
Beluisteren kan dan off-line gebeuren.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Bij een iPhone heb je gewoon een icoontje podcasts. Die zijn allemaal gratis. Inderdaad downloaden via wifi.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Ik gebruik gewoon google podcasts (https://play.google.com/store/apps/deta ... l=nl&gl=US).
Werkt zeer goed en is gratis.
Werkt zeer goed en is gratis.
-
- Newbie
- Contacteer:
Bedankt voor jullie reacties! Hier kan ik zeker mee verder. Ik ga beginnen met die van Google.