Gratis Test-Aankoop MP4 speler & weerstation.
Gratis Test-Aankoop MP4 speler & weerstation.
Heeft er iemand ervaring mee om gratis proeflid te worden bij Test-Aankoop, de cadeau's te ontvangen, tijdig op te zeggen en de cadeau's te houden zonder dat het je één frank kost ?4 KLIKS OM U IN TE SCHRIJVEN
Ontvang -gratis en zonder aankoopverplichting
deze mp4-speler en digitaal weerstation
met uw magazines.
Als je jezelf inschrijft via de website gaat dit steeds over een verkoop op afstand. Je hebt dus altijd wettelijk een bedenktijd van 7 dagen waarin je zonder problemen je inschrijving nietig kan maken. Test-aankoop geeft zelfs een bedenktijd van 2 maanden. Volgens mij kan je zelfs steeds opnieuw van deze promotie gebruik maken. Als je je inschrijving nietig maakt mag Test-Aankoop ook in geen geval je gegevens bijhouden. Je kan dus steeds opnieuw inschrijven om keer op keer opnieuw te genieten van de gratis cadeau's.
Aangezien het cadeau's zijn die je niet besteld hebt maar gratis zonder aankoopverplichting krijgt vermoed ik dat je deze zonder problemen kan houden.
Heeft iemand hier praktische ervaring mee hoe je hiervan zonder te veel rompslomp deze zaak zoveel mogelijk kan uitbuiten ?
Ik vraag me ook af wie de garantie van deze toestellen waarborgt.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Re: Gratis Test-Aankoop MP4 speler & weerstation.
Je mag alles houden zonder probleem. Neem er ook een maandje Test-Aankoop Invest bij, dan krijg je 2 mp4 spelers en nog een leuke audioset.
zie: http://invest.test-aankoop.be/home.asp? ... lge_id_c=N
zie: http://invest.test-aankoop.be/home.asp? ... lge_id_c=N
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Eigenlijk is het sop de kool niet waard. Die kado'kes zijn zeker geen topkwaliteit en dat hoeft ook niet.
Als jarenlang trouw abonnee van Test-Aankoop ben ik er dan ook van overtuigd dat die "goedkope prullen" geen doorslaggevende reden moeten zijn om lid te worden.
Om op uw vraag te antwoorden, uw lidmaatschap termineren na de proefperiode gaat zonder problemen. Vergeet echter niet tijdig uw domiciliëring te schrappen bij de bank, want indien u lidgeld betaald hebt na de proefperiode, gaat u automatisch akkoord met een verlenging van het lidmaatschap.
Of je dit systeem zal kunnen uitbuiten, stel ik ten zeerste in twijfel. Ik ben er trouwens zeker van dat uw persoonlijke gegevens x-aantal tijd worden bijgehouden, net om te voorkomen dat het systeem overdadig misbruikt zou worden.
Indien je zuiver en alleen interesse hebt voor het kado'ke, daar een inschrijving en de kosten bijneemt van een fax/aangetekend schrijven voor de opzegbrief + de formaliteiten van bankdomiciliëring, geef ik u zwart op wit dat je eraan bent voor de moeite want dat zijn die kado'kes gewoon niet waard.
Als jarenlang trouw abonnee van Test-Aankoop ben ik er dan ook van overtuigd dat die "goedkope prullen" geen doorslaggevende reden moeten zijn om lid te worden.
Om op uw vraag te antwoorden, uw lidmaatschap termineren na de proefperiode gaat zonder problemen. Vergeet echter niet tijdig uw domiciliëring te schrappen bij de bank, want indien u lidgeld betaald hebt na de proefperiode, gaat u automatisch akkoord met een verlenging van het lidmaatschap.
Of je dit systeem zal kunnen uitbuiten, stel ik ten zeerste in twijfel. Ik ben er trouwens zeker van dat uw persoonlijke gegevens x-aantal tijd worden bijgehouden, net om te voorkomen dat het systeem overdadig misbruikt zou worden.
Indien je zuiver en alleen interesse hebt voor het kado'ke, daar een inschrijving en de kosten bijneemt van een fax/aangetekend schrijven voor de opzegbrief + de formaliteiten van bankdomiciliëring, geef ik u zwart op wit dat je eraan bent voor de moeite want dat zijn die kado'kes gewoon niet waard.
Ik heb ooit eens gelezen, op het forum van testaankoop, dat een gratis dvd-speler van hen , reeds na 35 seconden defect was.
Denk dat ze van garantie op die cadeautjes nognooit gehoord hebben.
Zo geven ze ook soms een digitaal fototoestel van 3 megapixel cadeau, dacht dat het bij hun beleggersblaadje was.
Zo geven ze ook soms een digitaal fototoestel van 3 megapixel cadeau, dacht dat het bij hun beleggersblaadje was.
Denk niet dat hun systeem overdadig misbruikt wordt, als iemand brol thuisgestuurd krijgt ( slechtwerkende cadeautjes), gaat die daar geen misbruik van maken.relativity schreef:
Overigens kan men afwisselen, opnaam van man, vrouw, kinderen enz.
Voor het overige mogen wij blij zijn dat testaankoop bestaat, af en toe proberen ze tenminste nog eens iets voor de consument te doen.
Het kost u gewoon niks.relativity schreef:
Opzeggen kan gewoon per e-mail of per telefoon. De domiciliëring sluit ik af met internetbankieren. Tot nu toe, nog nooit problemen gehad met het opzeggen van de proefperiode. En inderdaad soms krijg je brol, maar de mp4 speler en het luidsprekersetje zijn toch wel ni slecht.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Elke firma die iets gratis weggeeft voor een lidmaatschap, geeft prullen die geen waarde hebben. Garantie is dus uit den boze, maar men is soms wel bereid tot vervanging van een defect geschenk. Ik dacht dat die dvd-speler waarover je spreekt vervangen is geweest.Ik heb ooit eens gelezen, op het forum van testaankoop, dat een gratis dvd-speler van hen , reeds na 35 seconden defect was.
Moesten ze telkens degelijke elektronica weggeven bij een nieuw lidmaatschap, zou ofwel Test-Aankoop binnen de kortste keren te kampen krijgen met een serieus budgettair tekort (iedereen zou het wel weten, lid worden en na twee maanden buiten smijten) ofwel zouden de trouwe abonnees hun lidgeld zien vertienvoudigen, waarna deze ook ongetwijfeld bedanken voor bewezen diensten.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Test-Aankoop aanvaard dit misschien, maar ik maak er de gewoonte van om een opzeg via fax te doen, zo heb ik altijd een aflever-rapport en is er achteraf geen discussie mogelijk.Opzeggen kan gewoon per e-mail of per telefoon
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Misbruik zou ontstaan als iemand zich telkens na twee maanden uitschrijft om telkens opnieuw een proefabonnement te nemen, om zo weer gratis geschenkjes in de wacht te slepen. Dat men zo ineens altijd gratis lid kan blijven, is handig meegenomen.Denk niet dat hun systeem overdadig misbruikt wordt, als iemand brol thuisgestuurd krijgt ( slechtwerkende cadeautjes), gaat die daar geen misbruik van maken.
Als je dan toch tijdelijk gratis lid bent van Testaankoop dan kan je via hun bemiddelen over de garantie van de gratis toestellen die je gekregen hebt.paul schreef: Ik heb ooit eens gelezen, op het forum van testaankoop, dat een gratis dvd-speler van hen , reeds na 35 seconden defect was.
Denk dat ze van garantie op die cadeautjes nog nooit gehoord hebben.
Uit hun reclame kan je ook niet opmaken dat de gratis cadeau's van bedenkelijke kwaliteit zijn. Je kan als proeflid dan toch altijd Test-Aankoop zelf inschakelen om aan te klagen dat de gratis producten niet voldoen aan de voorstelling !
Mocht Test-aankoop gegevens van ex-leden bijhouden, al is het maar tijdelijk dan schenden ze op een zéér verderfelijke manier de wet op de privacy.Of je dit systeem zal kunnen uitbuiten, stel ik ten zeerste in twijfel. Ik ben er trouwens zeker van dat uw persoonlijke gegevens x-aantal tijd worden bijgehouden, net om te voorkomen dat het systeem overdadig misbruikt zou worden.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Ik heb zo'n proefabonnement genomen en na een maand opgezegd. Ik heb de cadeautjes NOOIT ontvangen... ![Cry :'(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cry.gif)
![Cry :'(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cry.gif)
Mogelijk heb je iets te vroeg opgezegd.dcm78 schreef: Ik heb zo'n proefabonnement genomen en na een maand opgezegd. Ik heb de cadeautjes NOOIT ontvangen...![]()
Als je te laat zou opgezegd hebben, dan was je eerste betaling al van je rekening gegaan.Misschien dat Testaankoop daarop speculeerde.
Ik ben al jarenlang een tevreden lid van Test-Aankoop, met abonnement op hun tijdschriften Test-Aankoop en Budget&Recht.
Af en toe ga ik daarbij ook in op een proefabonnement van een van hun andere uitgaven.
Als na een tijd blijkt dat het me niet genoeg intresseert, zeg ik het terug op via hun website, via de rubriek "contact", met een eenvoudige vraag tot stopzetting.
Dit gebeurde altijd zonder enig probleem en ik heb altijd de geschenkjes ontvangen. (wie die niet zou ontvangen, moet het hun via "contact" laten weten : er kunnen altijd problemen zijn met de postbedeling)
Test-Aankoop, die zélf testen publiceert, zal uiteraard niet de duurste toestelletjes aanbieden als geschenk, maar wél de intressantste qua prijs-kwaliteitverhouding.
Iedereen die regelmatig consumenten-bladen leest of consumenten-programma's op radio of TV volgt, weet intussen reeds lang dat "goedkope toestellen" niet altijd hetzelfde betekent als "brol", en dat je bij dure merken, de merkennaam moet bijbetalen.
Als je pech hebt met een gekregen toestelletje, kun je inderdaad ook bij Test-Aankoop terecht.
Dezen zouden het immers erg vinden als je dat niet zou doen.
Want daar bestaan ze voor.
Af en toe ga ik daarbij ook in op een proefabonnement van een van hun andere uitgaven.
Als na een tijd blijkt dat het me niet genoeg intresseert, zeg ik het terug op via hun website, via de rubriek "contact", met een eenvoudige vraag tot stopzetting.
Dit gebeurde altijd zonder enig probleem en ik heb altijd de geschenkjes ontvangen. (wie die niet zou ontvangen, moet het hun via "contact" laten weten : er kunnen altijd problemen zijn met de postbedeling)
Test-Aankoop, die zélf testen publiceert, zal uiteraard niet de duurste toestelletjes aanbieden als geschenk, maar wél de intressantste qua prijs-kwaliteitverhouding.
Iedereen die regelmatig consumenten-bladen leest of consumenten-programma's op radio of TV volgt, weet intussen reeds lang dat "goedkope toestellen" niet altijd hetzelfde betekent als "brol", en dat je bij dure merken, de merkennaam moet bijbetalen.
Als je pech hebt met een gekregen toestelletje, kun je inderdaad ook bij Test-Aankoop terecht.
Dezen zouden het immers erg vinden als je dat niet zou doen.
Want daar bestaan ze voor.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
die cadeautjes krijg je natuurlijk enkel als er minimum één maand betaald is via domiciliering. Je hebt kans om een nummer gratis te proberen en nadien bij activering van het abonnement ( de betaling ) krijg je je geschenk.
Ben al verschillende keren ingegaan op een proefabonnement en heb steeds de beloofde geschenken ontvangen.
Ben al verschillende keren ingegaan op een proefabonnement en heb steeds de beloofde geschenken ontvangen.
Er hoeft niet noodzakelijk EERST een effectieve betaling te gebeuren, voordat je je geschenk krijgt.Denk dat dat van geval tot geval verschiltfreetotax2005 schreef: die cadeautjes krijg je natuurlijk enkel als er minimum één maand betaald is via domiciliering. Je hebt kans om een nummer gratis te proberen en nadien bij activering van het abonnement ( de betaling ) krijg je je geschenk.