groei en dividend aandelen
TIP
Re: groei en dividend aandelen
Precies veel verlies geleden laatste tijd aan uw toon van reactie te zienlop schreef: ↑7 januari 2022, 13:49Post eens uw vragen niet hier , zeezout heeft nog nooit gesproken over ABM
Het is in mijn voorbeeld portefeuille dat het zit , de analyse vind je op mijn blog terug .
Zou niet weten wat iemand hier u nog meer zou kunnen vertellen .
Maar post in het vervolg uw vragen bij het juiste topic

Je moet niet telkens voortgaan op het oordeel van een ander als je een aandeel in het vizier hebt. Doe zelf wat onderzoek, lees wat boeken. Zo leer je ook het snelst. Aandelen worden dikwijls gehypet door mensen die er belang bij hebben om het te hypen.
Ik ga ook wel soms eens voort op iets dat ik zie passeren maar ik doe zelf mijn onderzoek. Als ik er niet in geloof of ook maar 1 seconde twijfel dan koop ik niet.
Iedereen heeft zijn eigen strategie. Maak eerst voor jezelf een plan. Waarom wil je beleggen, waar wil je eindigen, hoeveel van je geld wil je spenderen, wat ga je doen als je aandelen hard zakken of stijgen, enz, enz. Duizenden vragen en nog meer antwoorden. Ik doe die oefening bijna dagelijks.

Aandelen kopen en verkopen is een beetje een loterij en komt eigenlijk wat neer op gokken en wat kennis van zaken hebben maar ook niet overdrijven in dit allesTikTak schreef: ↑7 januari 2022, 14:46Je moet niet telkens voortgaan op het oordeel van een ander als je een aandeel in het vizier hebt. Doe zelf wat onderzoek, lees wat boeken. Zo leer je ook het snelst. Aandelen worden dikwijls gehypet door mensen die er belang bij hebben om het te hypen.
Ik ga ook wel soms eens voort op iets dat ik zie passeren maar ik doe zelf mijn onderzoek. Als ik er niet in geloof of ook maar 1 seconde twijfel dan koop ik niet.
Iedereen heeft zijn eigen strategie. Maak eerst voor jezelf een plan. Waarom wil je beleggen, waar wil je eindigen, hoeveel van je geld wil je spenderen, wat ga je doen als je aandelen hard zakken of stijgen, enz, enz. Duizenden vragen en nog meer antwoorden. Ik doe die oefening bijna dagelijks.
Bijna 40% op 1 jaar wat beter is dan de algemene markt , maar waarom post je alles hier zeezout = Belgische aandelenSam321 schreef: ↑7 januari 2022, 14:16Precies veel verlies geleden laatste tijd aan uw toon van reactie te zienlop schreef: ↑7 januari 2022, 13:49
Post eens uw vragen niet hier , zeezout heeft nog nooit gesproken over ABM
Het is in mijn voorbeeld portefeuille dat het zit , de analyse vind je op mijn blog terug .
Zou niet weten wat iemand hier u nog meer zou kunnen vertellen .
Maar post in het vervolg uw vragen bij het juiste topic![]()
Dat zie jij helemaal verkeerd is een kwestie van inzicht te krijgen in een bedrijf geeft niks met gokken te maken .Sam321 schreef: ↑7 januari 2022, 14:56
Aandelen kopen en verkopen is een beetje een loterij en komt eigenlijk wat neer op gokken en wat kennis van zaken hebben maar ook niet overdrijven in dit allesTikTak schreef: ↑7 januari 2022, 14:46
Je moet niet telkens voortgaan op het oordeel van een ander als je een aandeel in het vizier hebt. Doe zelf wat onderzoek, lees wat boeken. Zo leer je ook het snelst. Aandelen worden dikwijls gehypet door mensen die er belang bij hebben om het te hypen.
En dit topic is voor Belgische aandelen = zeezout zijn portfolio niet voor mijn portfolio