groenkracht cvba
TIP
Re: groenkracht cvba
Goed om te horen. - Maar geen informatie waarom ze bij u dan maar 15 euro betaalde?
-
- Full Member
- Contacteer:
We zijn dus allemaal in blijde verwachting.
Bij mij is er 22x€45 betaald oftewel €990.
Die andere 2x22 aandelen stonden blijkbaar wel op de betaallijst maar zijn nog niet op mijn rekening toegekomen.
Als volgende week het geld er niet op staat moest ik terug contact opnemen.
Het ontvangen geld staat op een zichtrek bij Argenta en de twee andere gingen naar een spaarrek bij Argenta, heeft dat er nu iets mee te maken ?
Maar zo te horen zijn er hier nog mensen die het nog niet ontvangen hebben dus er is nog hoop.
Afwachten maar.
Ik ook nog niets ontvangen ....
Hopelijk binnenkort en correct.
Hopelijk binnenkort en correct.
Ook nog niets ontvangen (NewB). - Argenta is Argenta. Of het een zichtrekening of spaarrekening is dat is een interne zaak van de bank. Dat kan het verschil niet zijn. Het zijn gewoon IBAN rekeningen.
Hier zojuist correcte betaling van 45€ per aandeel ontvangen.
Hier ook ontvangen ! Zo zie je maar , als je lang genoeg wacht zijn de mensen al blij dat ze een beetje van hun geld terug krijgen. Terwijl anderen met hun geld winst maken .
Groenkracht heeft wel degelijk de betalingen niet op dezelfde dag uitgevoerd.Bij mij is er ook een verschil van 2 dagen tussen de uitbetalingen.
Vandaag 2 betalingen terzelfdertijd bekomen voor mij en mijn vrouw @ 45€ per stuk
ik ben ook mijn deel ontvangen.
nu wachten tot 2023
nu wachten tot 2023
-
- Full Member
- Contacteer:
Ontvangen!
En inderdaad: we zijn blij als we al een deel van ons eigen geld terugkrijgen
En inderdaad: we zijn blij als we al een deel van ons eigen geld terugkrijgen

Hier vandaag ook de twee andere betalingen ontvangen.
Nog twee te gaan.
2023: 30,00 EUR per aandeel
2026: 45,00 EUR per aandeel (eventueel verhoogd met bijkomend liquidatiesaldo)
Nog twee te gaan.
2023: 30,00 EUR per aandeel
2026: 45,00 EUR per aandeel (eventueel verhoogd met bijkomend liquidatiesaldo)
NewB: betaling ontvangen en het is het correcte verwachte bedrag.
Wie zegt dat Argente inkomende betalingen op een zichtrekening en op een spaarrekening op dezelfde momenten van de dag verwerkt?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.