groenkracht cvba
TIP
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: groenkracht cvba
Zover ik weet heb ik ook geen communicatie van Groenkracht ontvangen. Mensen die dit hier niet lezen, inloggen op de groenkracht website of naar de AV zijn geweest weten nog van niets. Toch jammer. Een e-mail sturen is toch niet zo moeilijk. Juist nog eens gaan zien naar de rekening ...nog niet.
Op die week zal het ook niet meer steken zeker ??
Zeker, eigenlijk maakt dat niets uit. Maar het is wel leuk dit af te kunnen sluiten.
Hallo,
Ook ik ben in blijde verwachting dit hoofdstuk af te sluiten.
Ook ik ben in blijde verwachting dit hoofdstuk af te sluiten.
Laatste bank werkdag van de maand en nog steeds geen terugbetaling.
Het lijkt erop dat ze echt tot het allerlaatste moment wachten om de beleggers hun centen terug te geven.
En communicatie is een dikke zero!!
Het lijkt erop dat ze echt tot het allerlaatste moment wachten om de beleggers hun centen terug te geven.
En communicatie is een dikke zero!!
Er zal wel een goede, praktische, reden voor zijn. Het is gewoon zo triestig dat die beheerders zo extreem beperkt communiceren.
Op dit moment heb ik nog niets ontvangen. Iemand van jullie wel?
Die gasten van Groenkracht zijn blijkbaar niet direct van plan om te storten .
Is al voorbij de beloofde datum eind april .
Is al voorbij de beloofde datum eind april .
Doet mij er aan denken dat het laatste stukje van de Fortisschikking ook lang op zich laat wachten ...
"We expect that this will be in the course of 2022. At this point we cannot give a more precise indication as to when in 2022 claimants can expect their final instalment, if any."
https://www.forsettlement.com/
In elk geval beter dan Arco
"We expect that this will be in the course of 2022. At this point we cannot give a more precise indication as to when in 2022 claimants can expect their final instalment, if any."
https://www.forsettlement.com/
In elk geval beter dan Arco

Veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven!
Dit is geen verwijt aan de Groenkracht coöperanten, want ik ben er zelf één.
Dit is geen verwijt aan de Groenkracht coöperanten, want ik ben er zelf één.
Beste coöperant,
Bedankt voor uw bericht.
Indien uw vraag betrekking heeft op de uitbetaling van het liquidatiesaldo kunnen wij u bevestigen dat zoals aangegeven de nodige bestanden werden opgemaakt voor uitbetaling en het nodige werd gedaan voor de uitvoering van de uitbetalingen door de financiële instellingen.
Afhankelijk van uw financiële instelling (daar wij dit ook gemerkt hebben bij eerdere uitbetalingen) zal dit eerstdaags worden ontvangen.
De coöperanten die tegen 13/05/2022 nog geen betaling zouden ontvangen hebben, kunnen ons contacteren via groenkracht@vdl.be.
Met vriendelijke groeten,
Groenkracht CV in vereffening
Vriendelijke groeten | Sincères salutations | Kind Regards
Namens de heer Jan Degryse
vereffenaar van de CVBA Groenkracht.
T +32 50 40 63 29 | www.vandelanotte.be
Bedankt voor uw bericht.
Indien uw vraag betrekking heeft op de uitbetaling van het liquidatiesaldo kunnen wij u bevestigen dat zoals aangegeven de nodige bestanden werden opgemaakt voor uitbetaling en het nodige werd gedaan voor de uitvoering van de uitbetalingen door de financiële instellingen.
Afhankelijk van uw financiële instelling (daar wij dit ook gemerkt hebben bij eerdere uitbetalingen) zal dit eerstdaags worden ontvangen.
De coöperanten die tegen 13/05/2022 nog geen betaling zouden ontvangen hebben, kunnen ons contacteren via groenkracht@vdl.be.
Met vriendelijke groeten,
Groenkracht CV in vereffening
Vriendelijke groeten | Sincères salutations | Kind Regards
Namens de heer Jan Degryse
vereffenaar van de CVBA Groenkracht.
T +32 50 40 63 29 | www.vandelanotte.be
Dus de spreekwoordelijke 'the cheque is in the mail'.
Toch wat raar. Ze schrijven dat tegen 13/05 het zeker zou aangekomen moeten zijn. Als de betaalopdracht vandaag gegeven is zou je vandaag of morgen voormiddag de boeking verwachten. Ten allerlaatste donderdag 5 mei.
In elk geval bedankt om te delen. Het zal dan wel elk moment gaan opduiken.
Toch wat raar. Ze schrijven dat tegen 13/05 het zeker zou aangekomen moeten zijn. Als de betaalopdracht vandaag gegeven is zou je vandaag of morgen voormiddag de boeking verwachten. Ten allerlaatste donderdag 5 mei.
In elk geval bedankt om te delen. Het zal dan wel elk moment gaan opduiken.
Ze doen die overschrijvingen manueel, eentje mee ne keer.
Dat zal het zijn.
Als ze het alfabetisch doen dan ben ik rond 9 mei aan de beurt
Dat zal het zijn.
Als ze het alfabetisch doen dan ben ik rond 9 mei aan de beurt