groenkracht cvba
TIP
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: groenkracht cvba
Je kunt toch niet anders dan met stijgende verbazing kijken naar wat er momenteel gebeurt. Zeker na de Algemene Vergadering die één grote speech van Geruststelling was door de vereffenaars.
Het is nu lang genoeg aan het duren dat ze het manueel zouden kunnen doen. Internetbankieren open zetten. Hun databank. Een aftekenlijst uitprinten. Betalingsopdracht ingeven en afvinken. - Volgende!
Ik kan mij niet herinneren hoeveel coöperanten er zijn maar het zijn geen tienduizenden. Langzaam gaat ook.
Ik kan mij niet herinneren hoeveel coöperanten er zijn maar het zijn geen tienduizenden. Langzaam gaat ook.
-
- Full Member
- Contacteer:
Iets meer dan 4.000 ;-)Giskart schreef: ↑17 mei 2022, 08:27 Het is nu lang genoeg aan het duren dat ze het manueel zouden kunnen doen. Internetbankieren open zetten. Hun databank. Een aftekenlijst uitprinten. Betalingsopdracht ingeven en afvinken. - Volgende!
Dat zijn ze misschien aan het doen, en zitten ze nog niet aan jouw familienaam, Giskart 

Niemand heeft nog maar iets van deze finale schijf gestort gekregen.
En we heten in het echt toch niet allemaal Xavier Waterslagers, denk ik zo.
Er is dus str.nt aan de kn.kker.
Volgens mij heeft Elicio gewoon (nog) niet betaald.
En we heten in het echt toch niet allemaal Xavier Waterslagers, denk ik zo.
Er is dus str.nt aan de kn.kker.
Volgens mij heeft Elicio gewoon (nog) niet betaald.
Ons druk maken erover heeft weinig zin.
Afwachten en hopen op goede afloop zoals beloofd.
Afwachten en hopen op goede afloop zoals beloofd.
t begint op ARCO te gelijken!!
Langst geen kanten.
Arco = geen budget beschikbaar. Er zit nog ongeboren waarde in de aandelen die de overheid heeft in Belfius waar heel misschien iets ooit van waarde naar de Arco-coöperanten van kan vloeien. Maar de politieke partij waarvan te verwachten is dat die het meeste zou pogen dat te laten gebeuren staat zwakker dan ooit.
Arco; een waterkansje dat er ooit nog iets zou kunnen komen van een stukje van vergoeding
Groenkracht = relatief snel was er duidelijk dat er aanzienlijke redding ging komen van de meeste waarde. Enkel ging het jaren duren. Die jaren zijn nu voorbij. Al het geld staat cash op de rekeningen. Alles in afgerond.
Alleen staat de vrachtwagen geladen met het geld stil 7,3 cm voor de eindstreep. En zitten we nu met de situatie dat het eigenlijk niet te begrijpen is hoe komt dat het zo moeilijk is en zolang moet duren om die vrachtwagen nog een paar centimeter vooruit te krijgen. Door de motor te herstellen ( = betalingsprobleem op te lossen) , door er een andere motor in te steken ( = kapitaal overschrijven naar andere bank en die het te laten betalen ), door te duwen ( = manueel , een voor een 4000 manuele overschrijvingsopdrachten ingeven).
Maar uiteindelijk; alles staat klaar. Het is in orde. Enkel de allerlaatste stap zit om een moeilijk te vatten reden vast.
Dat is totaal niet zoals Arco. Het verschil kan niet groter zijn.
Tenzij het geld bij die Russische bank in Nederland of Luxemburg of Zwitserland zit op nog een rekening van Nethys. Of op een rekening van het boekhoudkantoor. Of moet het voor cooperanten naar een van die rekeningen worden overgeschreven. Dan weigert de bank de uitvoering van het betalingsbestand. Dit is een gok en zeker geen vaststaand feit.
Laatst gewijzigd door Tycoon op 18 mei 2022, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Full Member
- Contacteer:
De vrachtwagen staat inderdaad 7,3 cm voor de eindstreep stil, en het is voor mij niet te begrijpen dat de zeer goed betaalde directeurs van de transportfirma hem niet in beweging krijgt. Moeten wij als coöperanten mee duwen achteraan?Giskart schreef: ↑18 mei 2022, 08:52Langst geen kanten.
Arco = geen budget beschikbaar. Er zit nog ongeboren waarde in de aandelen die de overheid heeft in Belfius waar heel misschien iets ooit van waarde naar de Arco-coöperanten van kan vloeien. Maar de politieke partij waarvan te verwachten is dat die het meeste zou pogen dat te laten gebeuren staat zwakker dan ooit.
Arco; een waterkansje dat er ooit nog iets zou kunnen komen van een stukje van vergoeding
Groenkracht = relatief snel was er duidelijk dat er aanzienlijke redding ging komen van de meeste waarde. Enkel ging het jaren duren. Die jaren zijn nu voorbij. Al het geld staat cash op de rekeningen. Alles in afgerond.
Alleen staat de vrachtwagen geladen met het geld stil 7,3 cm voor de eindstreep. En zitten we nu met de situatie dat het eigenlijk niet te begrijpen is hoe komt dat het zo moeilijk is en zolang moet duren om die vrachtwagen nog een paar centimeter vooruit te krijgen. Door de motor te herstellen ( = betalingsprobleem op te lossen) , door er een andere motor in te steken ( = kapitaal overschrijven naar andere bank en die het te laten betalen ), door te duwen ( = manueel , een voor een 4000 manuele overschrijvingsopdrachten ingeven).
Maar uiteindelijk; alles staat klaar. Het is in orde. Enkel de allerlaatste stap zit om een moeilijk te vatten reden vast.
Dat is totaal niet zoals Arco. Het verschil kan niet groter zijn.
Belangrijk detail: ze zijn in de laatste meter van voertuig veranderd, en dachten dat het allemaal wel hetzelfde zou lopen zoals voorheen (= een vorm van luiheid?). Maar de nieuwe camion werkt op een andere manier, en dát hadden ze vooraf moeten aftoetsen (dat is hun job toch?), niet a posteriori.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik weet niet of het een nieuwe vrachtwagen is, misschien is het een occasie. Hopelijk zijn er geen kosten aan.LPS schreef: ↑18 mei 2022, 10:25 Belangrijk detail: ze zijn in de laatste meter van voertuig veranderd, en dachten dat het allemaal wel hetzelfde zou lopen zoals voorheen (= een vorm van luiheid?). Maar de nieuwe camion werkt op een andere manier, en dát hadden ze vooraf moeten aftoetsen (dat is hun job toch?), niet a posteriori.
Hoop alleen dat dit geen gevolgen gaat hebben voor ons uitbetalingssaldo.
kHeb gewoon geen geduld meer,altijd da wachten ! kheb dat geld nodig en ik betrouw al dat schapegebloaat niet meer bla bla bla
Al het geld staat cash op de rekeningen. !? giskart??
dat ze het bewijzen ipv uitvluchten te zoeken.
dat ze het bewijzen ipv uitvluchten te zoeken.
Maar uiteindelijk; alles staat klaar. Het is in orde!!! beetje minder naif aub
tzal maar in orde zijn als we ons centen zien op ons rekening!!
tzal maar in orde zijn als we ons centen zien op ons rekening!!