groenkracht cvba
TIP
Re: groenkracht cvba
Klinkt heel plausibel, Giskart!
Een voortgangsindicator van de betalingen zou leuk zijn, maar we zullen het moeten doen met geduld
Een voortgangsindicator van de betalingen zou leuk zijn, maar we zullen het moeten doen met geduld

Er is opnieuw een nieuwe communicatie van Groenkracht op hun website.
Ik post het terug hier;

Ik post het terug hier;
... nog eens gaan zien naar mijn saldo ... nog niet. Maar het is dus blijkbaar in orde!NIEUWSBERICHT COÖPERANTEN – UITBETALING LIQUIDATIESALDO
Beste coöperanten,
In het nieuwsbericht dd. 23 mei 2022 werd een stand van zaken meegegeven met betrekking
tot de beperkte (en onvoorziene) vertraging in de uitbetaling van het liquidatiesaldo.
Wij zijn dan ook verheugd te kunnen melden dat wij heden, 24 mei 2022, van de financiële
instelling de bevestiging kregen dat de uitbetalingen van het liquidatiesaldo werden
uitgevoerd.
Wij wensen de coöperanten te danken voor het geduld en begrip die zij hebben opgebracht
voor deze uitzonderlijke situatie met betrekking tot de onvoorziene vertraging. Wij hebben,
zoals in eerdere berichten aangegeven, er steeds naar gestreefd hebben dat de coöperanten
zo snel mogelijk het liquidatiesaldo zouden ontvangen dat hen toebehoort.
Indien er coöperanten zijn die tegen 31 mei 2022 nog geen uitkering op hun rekening zouden
hebben ontvangen, verzoeken wij vriendelijk om contact op te nemen via groenkracht AT vdl.be.
Eventuele terugkerende betalingen voor afgesloten rekeningen en/of vervolledigde dossiers in
het kader van overdrachten zullen verder worden opgevolgd, waarbij het liquidatiesaldo per
rechthebbende coöperant bij de deposito- en consignatiekas zal worden geconsigneerd.
Met vriendelijke groeten,

Jammer dat het zo moest lopen, maar eind goed al goed.
Hier geld ontvangen van groenkracht
een afgesloten hoofdstuk dan.

een afgesloten hoofdstuk dan.
Hier nog niet, @Europabank. Zal dan wel elk moment gaan opduiken. Waarschijnlijk zit je zelf bij de bank van opdrachtgever Hansi. Lijkt mij wat vroeg op de bankdag om al extern geboekt te zijn.
BNP ...
Of ze hebben de eigen klanten voor genomen
En de andere zullen ze een technisch probleem hebben
In ieder geval het zit op het juiste spoor als je nog niet aan de eindhalte bent (bedoel geld ontvangen heb).
Of ze hebben de eigen klanten voor genomen

En de andere zullen ze een technisch probleem hebben

In ieder geval het zit op het juiste spoor als je nog niet aan de eindhalte bent (bedoel geld ontvangen heb).
Hier ook ontvangen! Ik zit bij een andere bank, waar ze hun pc om 08.30u hebben aangezwengeld blijkbaar
.
Eind goed, al goed. Ze zullen bij Groenkracht ook blij zijn dat het eind in zicht is...

Eind goed, al goed. Ze zullen bij Groenkracht ook blij zijn dat het eind in zicht is...
Hier ook net binnengekomen (bij Belfius)
Ook ik heb het geld ontvangen. Eind goed, al goed! (keytrade bank).
Ik ben deze morgen ingelogd bij Keytrade en het geld staat op mijn rekening. Ik had geen berekening gemaakt van hoeveel ik kon verwachten. Het geld dat heb ontvangen is geen rond bedrag met cijfers na de komma.
Mijn storting is ook uigevoerd en aangekomen.
Blij dat het zo kon eindigen.
Denk dat we allemaal door het oog van de naald gekropen zijn!
Blij dat het zo kon eindigen.
Denk dat we allemaal door het oog van de naald gekropen zijn!
Hier ook joepie ze krijgen het niet meer terug
Hey MUSKY
We hebben onze centen terug

We hebben onze centen terug
Voila, eind goed al goed.
Nog een afgesloten hoofdstuk.
Nog een afgesloten hoofdstuk.
en nu dat geld voor een andere cooperatie? Beauvent? ecopower? ...