Groepsverzekering Fortis
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Groepsverzekering Fortis
volgende maand verwacht ik mijn uitkering van de groepsverzekering die mijn vroeger bedrijf, waar ik op brugpensioen ben gegaan, voor mij gestort heeft.
dit is al belast doch ik moet dat nog op mijn belastingaangifte vermelden ivm gemeentetaks.
weet iemand welke boete er op staat als ik dat "vergeet" te doen?
grtjs
dit is al belast doch ik moet dat nog op mijn belastingaangifte vermelden ivm gemeentetaks.
grtjs
Re: Groepsverzekering Fortis
Je kan altijd proberen maar ik denk niet dat het zal lukken.
Ze weten het beter dan je denkt !
Ze weten het beter dan je denkt !
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ja, was ik al bang voor
thx
thx
Boetes bij fiscale fraude:
1. terugbetaling van de ontdoken belastingen
2. administratieve boete tussen de 50%-200% van het ontdoken bedrag
3. een gevangenisstraf van acht dagen tot twee jaar
4. een strafrechterlijke boete tot 125.000 euro.
Ga er van uit dat de fiscus perfect van je situatie op de hoogte is. In feite zouden ze de belastingaangifte al vooraf voor je kunnen invullen, maar ze doen dit niet.
1. terugbetaling van de ontdoken belastingen
2. administratieve boete tussen de 50%-200% van het ontdoken bedrag
3. een gevangenisstraf van acht dagen tot twee jaar
4. een strafrechterlijke boete tot 125.000 euro.
Ga er van uit dat de fiscus perfect van je situatie op de hoogte is. In feite zouden ze de belastingaangifte al vooraf voor je kunnen invullen, maar ze doen dit niet.
ok thx robocat
Ze doen dit wel. Toch als je het via Taxonweb invult. Lonen, pensioenen, pensioensparen,.. zijn vooraf ingevuld.Ga er van uit dat de fiscus perfect van je situatie op de hoogte is. In feite zouden ze de belastingaangifte al vooraf voor je kunnen invullen, maar ze doen dit niet.
Er valt niets te vergeten want de fiscus krijgt een model 281.60 of zoiets van de verzekeringsmaatschappij.iemand schreef: volgende maand verwacht ik mijn uitkering van de groepsverzekering die mijn vroeger bedrijf, waar ik op brugpensioen ben gegaan, voor mij gestort heeft.
grtjs