GSM-operator
-
- Sr. Member
- Contacteer:
GSM-operator
Bij welke gsm operator zitten jullie en hoeveel betalen jullie (wel bij vermelden of het om een abonnement gaat of prepaidkaart).
Zelf zit ik bij carrefour (geen abonnement maar betaalkaarten) en betaal per sms 0.06 euro en voor te bellen 0.15![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
Dit is momenteel dé goedkoopste operator... allen daarheen
(een mms doorsturen lukt echter niet bij hen dacht ik, maar is voor mij geen probleem, want gebruik het toch nooit).
Zelf zit ik bij carrefour (geen abonnement maar betaalkaarten) en betaal per sms 0.06 euro en voor te bellen 0.15
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
Dit is momenteel dé goedkoopste operator... allen daarheen
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
(een mms doorsturen lukt echter niet bij hen dacht ik, maar is voor mij geen probleem, want gebruik het toch nooit).
Re: GSM-operator
Ik zit bij proximus generation en werk met pay en go kaarten.
tarieven: 0.06 per sms en 0.25 bellen/minuut na 16 uur en 0.12 per sms en 0.50 voor bellen voor 16 uur.
Ik weet ik zou moeten veranderen. Ik heb al gedacht aan Aldi-Talk enzo, maar het is er nog niet van gekomen om echt te veranderen. Fijn voordeel van proximus generation is wel dat wanneer je nog eens herlaadt binnen de maand na je vorige herlaadbeurt je gratis sms-en krijgt (voor en na 16uur).
tarieven: 0.06 per sms en 0.25 bellen/minuut na 16 uur en 0.12 per sms en 0.50 voor bellen voor 16 uur.
Ik weet ik zou moeten veranderen. Ik heb al gedacht aan Aldi-Talk enzo, maar het is er nog niet van gekomen om echt te veranderen. Fijn voordeel van proximus generation is wel dat wanneer je nog eens herlaadt binnen de maand na je vorige herlaadbeurt je gratis sms-en krijgt (voor en na 16uur).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
@jawadde
niet carrefour is de goedkoopste volgens mij,(betaalkaarten)
maar aldi,
een nadeel je kan niet online herladen,je moet via aldi
maar aldi,
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Nee hoor, carrefour zit net onder de prijs van aldi. En zoals je zegt is het mogelijk om bij carrefour online te herladen (je hoeft dus niet naar de winkel te rijden).Vike schreef: @jawadde
maar aldi,
Carrefour staat op nr1 als de goedkoopste, niet aldi, je bent verkeerd.Vike schreef: @jawadde
maar aldi,
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Die gratis sms'jes zijn wel leuk, maar langs de andere kant betaal je 0.50 euro voor te bellen na 16 uur...Maarten schreef: Ik zit bij proximus generation en werk met pay en go kaarten.
je was me precies juist voorjawadde001 schreef:Nee hoor, carrefour zit net onder de prijs van aldi. En zoals je zegt is het mogelijk om bij carrefour online te herladen (je hoeft dus niet naar de winkel te rijden).Vike schreef: @jawadde
maar aldi,
Ik ga alvast een carrefour mobile nemen.
Vorige week nog de prijzen vergeleken.
Enig minpunt, ga nooit naar een gb/ carrefour, dus ik ga speciaal voor die kaart moeten gaan.
Enig minpunt, ga nooit naar een gb/ carrefour, dus ik ga speciaal voor die kaart moeten gaan.
ja, dat besef ik. Ik bel weliswaar heel weinig, dus ik heb niet echt last van iets hogere beltarieven. Maar toch, carrefour en aldi bieden eigenlijk dezelfde smsprijzen aan, maar goedkopere beltarieven, dus de rekening is rap gemaakt.jawadde001 schreef:Die gratis sms'jes zijn wel leuk, maar langs de andere kant betaal je 0.50 euro voor te bellen na 16 uur...Maarten schreef: Ik zit bij proximus generation en werk met pay en go kaarten.
Laatst gewijzigd door Maarten op 30 oktober 2009, 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Bij carrefour is de belwaarde wel maar zes maanden geldig en bij aldi is dat 1 jaar.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ben zelf ook nog maar van begin deze week veranderd naar carrefour. Zelf ga ik er ook nooit winkelen, maar 1 keer maak ik graag een uitzondering.cp1234 schreef: Ik ga alvast een carrefour mobile nemen.
Opgepast, in het boekje staat dat wanneer je je gsm nummer wenst te behouden je hen een formulier moet terugbezorgen voor de overdracht te regelen. In dat boekje stond nu dat ze je een simkaart opsturen wanneer dit proces in orde is (2-4 dagen), maar dit klopt niet. De simkaart die je in de starterkit krijgt dien je na de overdracht te gebruiken en dus moet je niet meer wachten op een andere simkaart.
Alles bij elkaar duurde dit bij mij een 2-3 dagen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Uw belwaarde blijft je behouden, maar je moet wel minstens 1 keer om te 6 maanden een sms'je sturen of bellen. Drie weken voor de 'vervaldag' krijg je een bericht om je gsm te gebruiken indien je je gsm gedurende 6 maand niet gebruikt hebt.adelin1967 schreef: Bij carrefour is de belwaarde wel maar zes maanden geldig en bij aldi is dat 1 jaar.
Maar laten we eerlijk zijn, er zijn niet veel mensen die 6 maand lang hun gsm onaangeroerd laten
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Bedankt voor de info, maar ik zou gewoon een extra nummer nemen.jawadde001 schreef:Ben zelf ook nog maar van begin deze week veranderd naar carrefour. Zelf ga ik er ook nooit winkelen, maar 1 keer maak ik graag een uitzondering.cp1234 schreef: Ik ga alvast een carrefour mobile nemen.
Opgepast, in het boekje staat dat wanneer je je gsm nummer wenst te behouden je hen een formulier moet terugbezorgen voor de overdracht te regelen. In dat boekje stond nu dat ze je een simkaart opsturen wanneer dit proces in orde is (2-4 dagen), maar dit klopt niet. De simkaart die je in de starterkit krijgt dien je na de overdracht te gebruiken en dus moet je niet meer wachten op een andere simkaart.
Alles bij elkaar duurde dit bij mij een 2-3 dagen.
Voornamelijk om overdag als ik thuis ben naar vaste nummers of andere netwerken te bellen. Voor de rest is mijn eigen operator goedkoper.
Ik zit bij Carrefour Mobile en Simyo, tussen deze 2 wissel ik af met een MagicSIM SIMkaarthouder (zie www.magicsim.com).
Het gaat om 2 prepaidkaarten.
Bellen naar GSM: 0,15€/min (Carrefour Mobile)
Bellen naar vaste lijn: 0,05€/min (Simyo)
SMS 0,06€ (Carrefour Mobile)
MMS 0,24€ (Simyo) - gebruik ik niet
Internet 1,99/MB (Simyo) - gebruik ik niet
Bellen naar buitenland: 0,05€/min + kosten VoIP-operator (zie www.poivy.com)
via een binnenlands inbelnummer
Geldigheidsduur Carrefour Mobile: Tot 6 maand NA laatste gebruik
Geldigheidsduur Simyo: 6 maand
Herlaadmogelijkheden Carrefour Mobile: alle Carrefour & GB winkels, website, Pingping (link met Keytrade bank), autoherladen
Herlaadmogelijkheiden Simyo: website (Online banking via ING, Dexia of KBC, Visa, Mastercard, American Express, Bancontact)
Het gaat om 2 prepaidkaarten.
Bellen naar GSM: 0,15€/min (Carrefour Mobile)
Bellen naar vaste lijn: 0,05€/min (Simyo)
SMS 0,06€ (Carrefour Mobile)
MMS 0,24€ (Simyo) - gebruik ik niet
Internet 1,99/MB (Simyo) - gebruik ik niet
Bellen naar buitenland: 0,05€/min + kosten VoIP-operator (zie www.poivy.com)
via een binnenlands inbelnummer
Geldigheidsduur Carrefour Mobile: Tot 6 maand NA laatste gebruik
Geldigheidsduur Simyo: 6 maand
Herlaadmogelijkheden Carrefour Mobile: alle Carrefour & GB winkels, website, Pingping (link met Keytrade bank), autoherladen
Herlaadmogelijkheiden Simyo: website (Online banking via ING, Dexia of KBC, Visa, Mastercard, American Express, Bancontact)
Laatst gewijzigd door Anonymous op 30 oktober 2009, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Pecunia non olet
@cp1234@jawadde
sorry loop wat achter ,dacht dat aldi nog steeds de goedkoopste was,
kan je ook online bij carrefour,zie het niet direct op de site
grt
sorry loop wat achter ,dacht dat aldi nog steeds de goedkoopste was,
kan je ook online bij carrefour,zie het niet direct op de site
grt