GVV - Gereglementeerde Vastgoedvennootschap
TIP
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: GVV - Gereglementeerde Vastgoedvennootschap
BEL20 in het rood door rentestijging in US, dan zou je denken dat de GVV's zeker in het rood noteren, maar niets daarvan: allemaal groen. Teken dat de koersen zich stilaan loskoppelen van de rente-evolutie in de US en bijgevolg dat ook de bodem stilaan bereikt is?
WDP omhoog, oef
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Het zijn niet enkel woorden hoor... Checken de insidermeldingen maar eens op website FSMA: tussen 21/10 en 22/11 heeft hij in totaal 1,5 miljoen € in WDP gestoken aankoersen tussen 22,8 en 20,10. Grootste brokken aan 22,69 en 21,79...
Veel te duur betaald. De man daalt nog harder in mijn achtingdan een aandeel WDP.LaCucaracha schreef: ↑Vandaag 12:55 Het zijn niet enkel woorden hoor... Checken de insidermeldingen maar eens op website FSMA: tussen 21/10 en 22/11 heeft hij in totaal 1,5 miljoen € in WDP gestoken aankoersen tussen 22,8 en 20,10. Grootste brokken aan 22,69 en 21,79...
Ik heb gezegd.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Time will tell... Ik denk dat zijn trackrecord toch wat beter is dan het uwe, dus vergeef me dat ik mij eerder door zijn daden laat leiden dan door uw woordenRhijnvis schreef: ↑Vandaag 13:03Veel te duur betaald. De man daalt nog harder in mijn achtingdan een aandeel WDP.LaCucaracha schreef: ↑Vandaag 12:55 Het zijn niet enkel woorden hoor... Checken de insidermeldingen maar eens op website FSMA: tussen 21/10 en 22/11 heeft hij in totaal 1,5 miljoen € in WDP gestoken aankoersen tussen 22,8 en 20,10. Grootste brokken aan 22,69 en 21,79...
's Mans trackrecord als belegger is niets om bijzonder jaloers op te zijn. Als ondernemer is het een ander verhaal.LaCucaracha schreef: ↑Vandaag 13:13 Time will tell... Ik denk dat zijn trackrecord toch wat beter is dan het uwe, dus vergeef me dat ik mij eerder door zijn daden laat leiden dan door uw woorden
Ik heb gezegd.
De GVV's volgen eerder de ECB dan de FED. Hun vastgoed ligt voornamelijk in de EU.LaCucaracha schreef: ↑Vandaag 10:46 BEL20 in het rood door rentestijging in US, dan zou je denken dat de GVV's zeker in het rood noteren, maar niets daarvan: allemaal groen. Teken dat de koersen zich stilaan loskoppelen van de rente-evolutie in de US en bijgevolg dat ook de bodem stilaan bereikt is?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Hij zit in de raad van bestuur en heeft dus toegang tot informatie die wij niet hebben. Ik ga er dus vanuit dat hij wel weet wat hij doet.Rhijnvis schreef: ↑Vandaag 13:21's Mans trackrecord als belegger is niets om bijzonder jaloers op te zijn. Als ondernemer is het een ander verhaal.LaCucaracha schreef: ↑Vandaag 13:13 Time will tell... Ik denk dat zijn trackrecord toch wat beter is dan het uwe, dus vergeef me dat ik mij eerder door zijn daden laat leiden dan door uw woorden
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Je zou dat denken, maar zo is het niet. De ECB-rente is alleen maar gedaald sinds september. De 10y rente in US is daarentegen serieus gestegen sinds dieptepunt in september. Je moet eens kijken vanaf waneer de koersen van de GVV's beginnen zakken zijn. De correlatie is opmerkelijk.Tycoon schreef: ↑Vandaag 13:25De GVV's volgen eerder de ECB dan de FED. Hun vastgoed ligt voornamelijk in de EU.LaCucaracha schreef: ↑Vandaag 10:46 BEL20 in het rood door rentestijging in US, dan zou je denken dat de GVV's zeker in het rood noteren, maar niets daarvan: allemaal groen. Teken dat de koersen zich stilaan loskoppelen van de rente-evolutie in de US en bijgevolg dat ook de bodem stilaan bereikt is?
Op zich niet onlogisch: US Treasuries op 10y zijn een risico-averse belegging. Als het rendement daarvan stijgt, wordt een concurrent van de GVV's dus interessanter en moet het rendement van de GVV's ook omhoog. Bijgevolg zakken de koersen.
Als lid van de Raad van Bestuur is het de Heer Ingels verboden om transacties doen indien hij zou beschikken over informatie die niet openbaar is. Het feit dat hij transacties doet geeft aan dat hij niet over dergelijke informatie beschikt. En het feit dat de beurskoers enkel verder afkalfde na zijn transacties ondersteunt die stelling.LaCucaracha schreef: ↑Vandaag 13:26 Hij zit in de raad van bestuur en heeft dus toegang tot informatie die wij niet hebben. Ik ga er dus vanuit dat hij wel weet wat hij doet.
Ik heb gezegd.
Eerste schijf vastgoed gekocht vandaag: wdp, cofinimmo en aedifica om mee te beginnen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
My god zeg, wat een onzin dat je hier moet lezenRhijnvis schreef: ↑Vandaag 13:48Als lid van de Raad van Bestuur is het de Heer Ingels verboden om transacties doen indien hij zou beschikken over informatie die niet openbaar is. Het feit dat hij transacties doet geeft aan dat hij niet over dergelijke informatie beschikt. En het feit dat de beurskoers enkel verder afkalfde na zijn transacties ondersteunt die stelling.LaCucaracha schreef: ↑Vandaag 13:26 Hij zit in de raad van bestuur en heeft dus toegang tot informatie die wij niet hebben. Ik ga er dus vanuit dat hij wel weet wat hij doet.
En denk je nu echt dat die off the record niet eens wat opvangt van C-Levels??
U schijnt het nogal moeilijk te hebben met het lezen van wat er daadwerkelijk staat. Uiteraard vangt de Heer Ingels informatie op over aanstaande projecten, zakelijke deals die in de maak zijn, plannen en andere informatieve elementen dewelke een invloed kunnen hebben op de beurskoers. Maar van zodra hij dergelijke informatie ontvangt moet hij zich afvragen of deze informatie ook publiekelijk beschikbaar is. En indien niet, dan zal hij zich onthouden van aan- of verkooptransacties gedurende een vooraf contractueel overeengekomen periode, de zogenaamde stille periode. U hoeft daarvoor nog niet eens in de Raad van Bestuur te zetelen.LaCucaracha schreef: ↑Vandaag 14:57 En denk je nu echt dat die off the record niet eens wat opvangt van C-Levels??
U mag de Heer Ingels van veel betichten, maar niet van handel met voorkennis.
Ik heb gezegd.