Happy days kaart bij GB of carrefour
Happy days kaart bij GB of carrefour
Enkele tips om geld te sprokkelen.
Wanneer je een happy-days kaart heb kan je punten verzamelen
400 punten= 10€.
Onderaan je kasticket hangt er steeds een ticket met de punten die je voor bepaalde producten kunt verzamelen bij je volgende aankoop, alsook met de datum tot wanneer het ticket geldig is.
Bv : 75 punten bij de volgende aankoop van 35€ OF 30 punten indien je bij de volgende aankoop voor 10€ (charcuterie, zuivel, kaas, yohurt) koopt.
Zo heb ik op de laatste keer op 3 maanden tijd 1600 punten verzameld.
Heb vorige week mijn punten in de winkel ingewisseld en kreeg 4 aankoopbons van 10€. KASSA KASSA. Dat is 4O€ voor mijn volgende aankopen gespaard.
Nu maak ik er altijd gebruik van en als ik iets niet direct nodig heb, koop ik het toch, en leg het in de voorraad kas.
OPGELET: ik heb 1maal mijn punten eens ingewisseld via internet. Ze hebben de bons dan opgestuurd per post. Deze zijn nooit thuis GEARRIVEERD
nu wissel ik ze steeds in de winkel om. ![Lips Sealed :-X](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/lipsrsealed.gif)
Wanneer je een happy-days kaart heb kan je punten verzamelen
400 punten= 10€.
Onderaan je kasticket hangt er steeds een ticket met de punten die je voor bepaalde producten kunt verzamelen bij je volgende aankoop, alsook met de datum tot wanneer het ticket geldig is.
Bv : 75 punten bij de volgende aankoop van 35€ OF 30 punten indien je bij de volgende aankoop voor 10€ (charcuterie, zuivel, kaas, yohurt) koopt.
Zo heb ik op de laatste keer op 3 maanden tijd 1600 punten verzameld.
Heb vorige week mijn punten in de winkel ingewisseld en kreeg 4 aankoopbons van 10€. KASSA KASSA. Dat is 4O€ voor mijn volgende aankopen gespaard.
Nu maak ik er altijd gebruik van en als ik iets niet direct nodig heb, koop ik het toch, en leg het in de voorraad kas.
OPGELET: ik heb 1maal mijn punten eens ingewisseld via internet. Ze hebben de bons dan opgestuurd per post. Deze zijn nooit thuis GEARRIVEERD
![Cry :'(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cry.gif)
![Lips Sealed :-X](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/lipsrsealed.gif)
Laatst gewijzigd door chiwawa op 19 oktober 2008, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Happy days kaart bij GB of carrefour
Happy days kaart is volgens mij gewoon boerenbedrog.
per € 10 krijg je 1 pt
per € 100 krijg je 10 pt
per € 1000 krijg je 100 pt
per € 4000 krijg je 400pt
Nu vind ik het toch vreemd dat er op die condities mensen bereid gevonden worden speciaal producten aan te kopen omwille van de punten.
Per € 4000 krijg je € 10 terug.
Als je eens goed rondkijkt en vergelijkt kan je volgens mij veel goedkoper aankopen.
per € 10 krijg je 1 pt
per € 100 krijg je 10 pt
per € 1000 krijg je 100 pt
per € 4000 krijg je 400pt
Nu vind ik het toch vreemd dat er op die condities mensen bereid gevonden worden speciaal producten aan te kopen omwille van de punten.
Per € 4000 krijg je € 10 terug.
Als je eens goed rondkijkt en vergelijkt kan je volgens mij veel goedkoper aankopen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Idd als je gewone aankopen doet.
Je moet gebruik maken van de tickets onderaan je kasticket.
Vrijdagavond nog snel wat inkopen gedaan. Ik had voor 21€. IK heb wel mijn tickets gebruikt om punten in te zamelen en had voor 235 punten.
Je moet echt gebruik maken van die ticket ONDERAAN je kasticket.
Je moet gebruik maken van de tickets onderaan je kasticket.
Vrijdagavond nog snel wat inkopen gedaan. Ik had voor 21€. IK heb wel mijn tickets gebruikt om punten in te zamelen en had voor 235 punten.
Je moet echt gebruik maken van die ticket ONDERAAN je kasticket.
Carrefour kwam er toch goed uit qua prijs/kwaliteit in een studie die onlangs gedaan werd... Alleen colruyt kwam er beter uit. De GB's volgden net na Carrefour en de Super GB's nog een stapje verder. Maar zoals chiwawa zegt, je moet vooral naar de bons op de onderkant van je ticket goed nakijken.
Op de site van Carrefour vind je ook nog bons voor punten onder het menu "Happy Days" en dan "Uitzonderlijke aanbiedingen".
De kunst bij het gebruik van de Happy Days kaart is om zoveel mogelijk puntenbons te combineren, zodat je rendement verhoogt (aantal punten per uitgegeven aantal euros).
Heb je bijvoorbeeld een bon van laten we zeggen 40 punten voor 15 euro groenten en fruit en nog een bon van 50 punten voor 25 euro aankopen, dan kan je die 2 bons combineren als je voor 15 euro groenten en fruit en 10 euro nog wat anders koopt. Dan heb je dus in dit geval 90 punten voor 25 euro.
Zo haalden wij in het verleden rendementen van 25% terugverdienwaarde. Toegegeven, het is wat puzzelen, maar het loont wel.
Geef bij elk bezoek aan een GB of Carrefour sowieso je kaart af, al is het maar voor de aankoop van een pakje kauwgom. Per bezoek krijg je minstens 1 punt.
Momenteel is het happy days kaartgebruik bij ons wat uitgestorven omdat we bijna al onze aankopen in Nederland doen.
Tot slot nog een tip: als je produkten koopt van het merk Carrefour, koop deze dan zoveel mogelijk per 3. Je krijgt dan immers direct een korting van 5% op deze artikels aan de kassa.
De kunst bij het gebruik van de Happy Days kaart is om zoveel mogelijk puntenbons te combineren, zodat je rendement verhoogt (aantal punten per uitgegeven aantal euros).
Heb je bijvoorbeeld een bon van laten we zeggen 40 punten voor 15 euro groenten en fruit en nog een bon van 50 punten voor 25 euro aankopen, dan kan je die 2 bons combineren als je voor 15 euro groenten en fruit en 10 euro nog wat anders koopt. Dan heb je dus in dit geval 90 punten voor 25 euro.
Zo haalden wij in het verleden rendementen van 25% terugverdienwaarde. Toegegeven, het is wat puzzelen, maar het loont wel.
Geef bij elk bezoek aan een GB of Carrefour sowieso je kaart af, al is het maar voor de aankoop van een pakje kauwgom. Per bezoek krijg je minstens 1 punt.
Momenteel is het happy days kaartgebruik bij ons wat uitgestorven omdat we bijna al onze aankopen in Nederland doen.
Tot slot nog een tip: als je produkten koopt van het merk Carrefour, koop deze dan zoveel mogelijk per 3. Je krijgt dan immers direct een korting van 5% op deze artikels aan de kassa.
Laatst gewijzigd door Jay op 26 oktober 2008, 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.
je kan ook nog lid worden van degoedeoudetijd, dan kan je bons met bonuspunten afdrukken die tot 4 weken geldig zijn.
Ik ga slechts sporadisch naar een carrefour, wegens te ver af en de benzine te duur.chiwawa schreef: Heb vorige week mijn punten in de winkel ingewisseld en kreeg 4 aankoopbons van 10€.
Maar ik dacht dat je met die happy-days punten alleen kon geschenken kopen op hun website. (en daarvoor geraak ik niet aan genoeg punten)
Goed dat ik nu weet dat je die punten ook kunt inwisselen in de winkel.
Maar hoe gaat dat dan ?
Gewoon je ticket tonen aan de onthaalbalie ?
Volgens mij kan je die waardebons enkel krijgen bij GB, niet bij Carrefour. Je kan ze wel gebruiken bij Carrefour.
Je gaat gewoon met je Happy Days kaart naar het onthaal en zegt dat je punten wil ruilen voor waardebons.
Je gaat gewoon met je Happy Days kaart naar het onthaal en zegt dat je punten wil ruilen voor waardebons.
Dat zou dan spijtig zijn, want ik ga nooit naar een "buurt"-GB, omdat de prijzen er gemiddeld hoger liggen dan in de andere grote winkelketens die in mijn buurt zijn.
Maar ik ga misschien toch maar eens proberen, als ik een volgende keer eens in de Carrefour moet zijn, om te zien wat ze daar zeggen.
Je weet maar nooit !
Maar ik ga misschien toch maar eens proberen, als ik een volgende keer eens in de Carrefour moet zijn, om te zien wat ze daar zeggen.
Je weet maar nooit !
Het staat nu ook op de website van happy days :
"U kan de tegenwaarde van uw Happy Days-punten inruilen, aan het onthaal van alle deelnemende GB of Carrefour verkooppunten, voor cadeaubonnen van €10 die terugbetaalbaar zijn in speciën per schijf van €1,25."
Dus zowel in GB als Carrefour.
"U kan de tegenwaarde van uw Happy Days-punten inruilen, aan het onthaal van alle deelnemende GB of Carrefour verkooppunten, voor cadeaubonnen van €10 die terugbetaalbaar zijn in speciën per schijf van €1,25."
Dus zowel in GB als Carrefour.
Je kan de punten ook laten uitbetalen in Cash. Je moet dan wel 8 a 12 weken wachten op de uitbetaling.
Na ongeveer 4 weken krijg je dan telefoon dat of je toch geen aankoopbons wilt omdat dit sneller gaat. Maar als je dit weigert wordt er cash uitbetaald.
Formulier te verkrijgen aan het onthaal van de Carrefour.
Na ongeveer 4 weken krijg je dan telefoon dat of je toch geen aankoopbons wilt omdat dit sneller gaat. Maar als je dit weigert wordt er cash uitbetaald.
-
- VIP member
- Contacteer:
Je kan toch maar 1 bon per kasticket gebruiken? of meen ik dat maar. Want bij dat GBTICKET staat: slechts één soort bon per kasticket. Wilt dat zeggen dat ik mijn studentenkaart (5% korting) niet tegelijkertijd kan gebruiken met die bon onderaan kasticket?. ![Undecided :-\](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/undecided.gif)
Ik heb mij ook ingeschreven op degoedeoudetijd en op die bonnen staat expliciet één bon per kassaticket. hoe zit dat nu???
Of is het mogelijk om en die studentenkaart en bon van het kassaticket en slechts één bon van degoedeoudetijd tegelijkertijd te gebruiken?![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
![Undecided :-\](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/undecided.gif)
Ik heb mij ook ingeschreven op degoedeoudetijd en op die bonnen staat expliciet één bon per kassaticket. hoe zit dat nu???
Of is het mogelijk om en die studentenkaart en bon van het kassaticket en slechts één bon van degoedeoudetijd tegelijkertijd te gebruiken?
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
Elke bon mag je 1 keer gebruiken per kassaticket. Elke soort bon heeft een unieke streepjescode (te herkennen aan de cijferreeks die er onder staan). Sommige bonnen zijn gelinkt aan je persoonlijke Happy-Days kaart (dit staat er dan op vermeld), andere zijn 'universeeel'.
Het is dus toegelaten om:
- Verschillende bonnen per ticket te gebruiken
- Dezelfde bonnen (= dezelfde cijferreeks onder de streepjescode) te spreiden over meerdere tickets. Je mag dus ook bonnen van het internet meermaals afdrukken.
Een voorbeeldje:
Ik kocht op XX/11/2008 voor iets meer dan 82€ gerief. Ik vergaarde hiermee meer dan 600 punten:
GB-zak: 1 punt
1 punt per 10€, afgerond naar boven: 9 punten
bon 15€ charcuterie: 20 punten
bon 10€ groenten & fruit: 15 punten
bon 5€ brood / banket: 10 punten
bon aankoop 50€: 100 punten
bon aankoop 60€: 140 punten
bon aankoop 70€: 160 punten
bon aankoop 80€: 200 punten
Totaal ticket: 655 punten
Het is dus toegelaten om:
- Verschillende bonnen per ticket te gebruiken
- Dezelfde bonnen (= dezelfde cijferreeks onder de streepjescode) te spreiden over meerdere tickets. Je mag dus ook bonnen van het internet meermaals afdrukken.
Een voorbeeldje:
Ik kocht op XX/11/2008 voor iets meer dan 82€ gerief. Ik vergaarde hiermee meer dan 600 punten:
GB-zak: 1 punt
1 punt per 10€, afgerond naar boven: 9 punten
bon 15€ charcuterie: 20 punten
bon 10€ groenten & fruit: 15 punten
bon 5€ brood / banket: 10 punten
bon aankoop 50€: 100 punten
bon aankoop 60€: 140 punten
bon aankoop 70€: 160 punten
bon aankoop 80€: 200 punten
Totaal ticket: 655 punten
Pecunia non olet
Ik heb nog een aantal punten van bij Shell. Dus je MOET naar een Carrefour om dit in cash te krijgen ?Geertje schreef: Je kan de punten ook laten uitbetalen in Cash. Je moet dan wel 8 a 12 weken wachten op de uitbetaling.
Vroeger kon je dit ook via de site van "happy days" laten verzilveren. Eerlijk gezegd (mijn Carrefour) kost me meer aan parking dan aan opbrengst aan punten...dus blijf ik er weg.
Laatst gewijzigd door pol op 22 november 2008, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Idd, je kan dat ook via de site van "Happy Days". Je kan een formulier afdrukken waar je je punten invult en het aantal aankoopbons van € 10, die je wilt. Ze sturen de aankoopbons dan naar je thuis.
Ik zou het je wel niet aanraden, want ik heb het één keer gedaan, en de bons zijn nooit thuis aangekomen. Nochtans zijn ze opgestuurd geweest. Ook dat kun je raadplegen op de site.
Vanaf nu ruil ik ze direct in de GB, en ik krijg direct mijn bons.
Ik zou het je wel niet aanraden, want ik heb het één keer gedaan, en de bons zijn nooit thuis aangekomen. Nochtans zijn ze opgestuurd geweest. Ook dat kun je raadplegen op de site.
Vanaf nu ruil ik ze direct in de GB, en ik krijg direct mijn bons.