Hoe aandelen kopen?
TIP
Hoe aandelen kopen?
Ik ben een beginner op de aandelenmarkt. Voorzichtig aan zou ik willen beginnen met een aandelenportefeuille aan te leggen.
Nu stel ik me de vraag waar ik zo voordelig morgelijk zo'n rekening kan openen en hoeveel de transacties kosten. Kan je met zo'n rekening wereldwijd alle beursaandelen en trackers op de voornaamste beurzen kopen? Ik ben voorlopig van plan geen grote bedragen te beleggen dus een lage transactiekost is wenselijk.
Alvast bedankt voor de tips!
Nu stel ik me de vraag waar ik zo voordelig morgelijk zo'n rekening kan openen en hoeveel de transacties kosten. Kan je met zo'n rekening wereldwijd alle beursaandelen en trackers op de voornaamste beurzen kopen? Ik ben voorlopig van plan geen grote bedragen te beleggen dus een lage transactiekost is wenselijk.
Re: Hoe aandelen kopen?
De goedkoopste en beste beursvennootschappen van heel belgie zijn www.keytradebank.com en http://www.binck.com/be/welkom/nl_default.asp ( in feite binckbank )kourni schreef: Ik ben een beginner op de aandelenmarkt. Voorzichtig aan zou ik willen beginnen met een aandelenportefeuille aan te leggen.
je kan al een transactie tot 5000 euro doen voor 9,75 euro bij binckbank
en tot 50 000 euro betaal je minder dan 20 euro bij binckbank en mijnder dan 25 bij keytrade.
Keytrade heeft wel het voordeel van ook nog een echte bank te zijn, waar je een gereglementeerd spaarrekening automatisch bijkrijgt ( 4,25% +0,01%).
Het voordeel van Keytrade is dat je dus een veel hogere netto intrest op je geld kan bekomen dan bij binckbank ( waar je wel 15 % roerende voorheffing moet betalen bij binckbank )
Keytrade houdt tot einde van deze week een 'klant brengt klant' actie , waarbij zowel de nieuwe klant als de aangebrachte klant 20 euro ontvangt bij het openen van een gratis rekening.
Bij Binckbank krijg je als nieuwe klant en als aanbrenger beide 3 keer 9,75 euro aan transacties gratis.
Als je wil kan ik je bij beiden als klant aanbrengen, en hoef je enkel een PM berichtje te sturen,met je gegevens.
Voor keytrade volstaat je mailadres
Laatst gewijzigd door paul op 12 november 2008, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.