Hoe binance account aangeven aan het CAP NBB
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Hoe binance account aangeven aan het CAP NBB
Goed dat je die denkoefening gemaakt heb.troglodytes schreef: ↑1 december 2021, 21:23Zeer goede en terechte vraag!
Bitcoin is de enige asset ter wereld die niet kan worden afgenomen (think about it). Aandelen, vastgoed, goud, diamanten, kunst,... alles kan na je dood wel een andere 'eigenaar' vinden, met of zonder dwang. Zelfs de Egyptenaren poogden hun goud voor eeuwig mee te nemen in hun graf, maar faalden. Met Bitcoin is het anders: je kán het meenemen in je graf als je dat zou wensen.
Mijn private keys (en de manier om ze te gebruiken) heb ik op verschillende manieren aan mijn familie en mijn notaris doorgegeven. Onder andere via het nieuwe gratis platform IZIMI https://www.izimi.be wat trouwens een echte aanrader is. Wanneer ik verongeluk met de auto, een aorta-breuk krijg, whatever, zal mijn crypto-pot dus zéker niet verloren gaan.
Aan alle andere crypto-beleggers: doe de denkoefening!
PS: Ik geef toe dat een klein gedeelte van mijn crypto-pot wél verloren zal gaan. De shitoins, DAO's en Pools waar ik aan deelneem, met een beperkt stukje, zullen wellicht verloren gaan.
Velen zijn je voorgegaan die dat helaas niet hebben gedaan...
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Hoe binance account aangeven aan het CAP NBB
Ik ga er een topic van maken op het forum. Morgen. Er gaat inderdaad té veel weelde en kapitaal verloren doordat mensen in crypto investeren en hun sleutels vergeten doorgeven aan hun nabestaanden.