Hoe geld overschrijven van beleggersrekening ?
Re: Hoe geld overschrijven van beleggersrekening ?
Bedankt Yaris,was zelfs niet op de hoogte van het bestaan van de beoordelingen.Yaris schreef: ↑15 oktober 2019, 18:53 Die beoordelingen worden gegeven door gebruikers van Spaargids. Ze zijn niet anoniem maar je kunt zien wie welke beoordeling gegeven heeft. Ik denk dus niet dat er mee geknoeid wordt door de beheerders van Spaargids.
Grappig: daarstraks had MeDirect een waardering van 8.3, gebaseerd op 13 beoordelingen. Nu is de waardering gezakt naar 7.9, gebaseerd op 14 beoordelingen. En wie is nummer 14? Waterboy.
Nu heb ik Medirect kunnen beoordelen op basis van mijn recente contacten met de klantendienst.
Beloftes die niet werden nagekomen. Zaken die de volgende dag werden ontkent door iemand anders van de klantendienst.
Alle gesprekken werden opgenomen door Medirect,dus men kan niet beweren dat wat ik nu schrijf leugens zijn.
Iedereen heeft recht op een mening hier...Yaris schreef: ↑15 oktober 2019, 18:53 Die beoordelingen worden gegeven door gebruikers van Spaargids. Ze zijn niet anoniem maar je kunt zien wie welke beoordeling gegeven heeft. Ik denk dus niet dat er mee geknoeid wordt door de beheerders van Spaargids.
Grappig: daarstraks had MeDirect een waardering van 8.3, gebaseerd op 13 beoordelingen. Nu is de waardering gezakt naar 7.9, gebaseerd op 14 beoordelingen. En wie is nummer 14? Waterboy.
Voorlopig nog, want je merkt toch al dat bepaalde elementen samen een windje genereren op meningen die wat durven afwijken. Dat krijgt men onvermijdelijk met indelingen in elite en, euh, laat ons zeggen, niet-elite. Een fenomeen dat zich manifesteert in alle lagen van de samenleving, ook op online fora.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Ik heb vorige week fondsen verkocht. Het geld is daags na verkoop op mijn geldrekening gekomen en ik heb het zonder moeite kunnen overschrijven naar een externe rekening. Ik weet niet wat jij verkeerd doet hoor waterboy.
Heb al verschillende keren fondsen gekocht/verkocht, nooit enig probleem ondervonden.