Hoe lang wachten????
Re: Hoe lang wachten????
Hun helpdesk is bereikbaar op zaterdag. Voor de rest wordt er niet gewerkt.
Vrijdag + 24 uur = maandag.
Vrijdag + 24 uur = maandag.
Zo denk/dacht ik ook Yaris.
Toch geef ik hen vandaag ook nog de tijd, anders mogen ze morgen een telefoontje verwachten
Toch geef ik hen vandaag ook nog de tijd, anders mogen ze morgen een telefoontje verwachten

Toch raar dat het zo lang duurt.
Ik heb afgelopen week ook maar een (passieve) rekening geopend (je weet maar nooit, en het kost niets)
Woensdagavond formulier ingevuld.
Donderdagavond scan van ID doorgemaild en ik denk ongeveer een kwartier later dat ik een SMS kreeg met initieel passwoord.
Donderdagavond nog een overschrijving ingebracht.
Maandagmorgend om 7u09 een e-mail "Uw spaarrekening is actief"
Ik heb afgelopen week ook maar een (passieve) rekening geopend (je weet maar nooit, en het kost niets)
Woensdagavond formulier ingevuld.
Donderdagavond scan van ID doorgemaild en ik denk ongeveer een kwartier later dat ik een SMS kreeg met initieel passwoord.
Donderdagavond nog een overschrijving ingebracht.
Maandagmorgend om 7u09 een e-mail "Uw spaarrekening is actief"
Ik had dus tot deze ochtend niets meer gehoord van NIBC Direct, had alle gegevens ingevuld & doorgestuurd op vrijdag 4/05.
Deze morgen dan maar gebeld naar hun 0800 nummer, ik kreeg direct iemand aan de lijn.
Alle gegevens hadden ze ontvangen, maar er was nog niets verwerkt, de reden hiervoor heb ik echter niet gevraagd.
De persoon aan de lijn bij NIBC verzekerde er mij van dat ik in de loop van de voormiddag mijn inlogcode nog zou ontvangen.
Nog geen 15minuten later had ik die ontvangen!
Kortom, spijtig dat het hen niet gelukt is in die 24u die ze 'beloofden' maar toch een tevreden nieuwe klant!
Helpdesk is via 0800 nummer vlot en gratis bereikbaar, na contact werd alles vlot in orde gebracht...
Deze morgen dan maar gebeld naar hun 0800 nummer, ik kreeg direct iemand aan de lijn.
Alle gegevens hadden ze ontvangen, maar er was nog niets verwerkt, de reden hiervoor heb ik echter niet gevraagd.
De persoon aan de lijn bij NIBC verzekerde er mij van dat ik in de loop van de voormiddag mijn inlogcode nog zou ontvangen.
Nog geen 15minuten later had ik die ontvangen!
Kortom, spijtig dat het hen niet gelukt is in die 24u die ze 'beloofden' maar toch een tevreden nieuwe klant!
Helpdesk is via 0800 nummer vlot en gratis bereikbaar, na contact werd alles vlot in orde gebracht...
- vivadonovan
- Newbie
Eigenlijk ben ik HEEL ERG TEVREDEN over de werking van NIBC. Gisteren nog probleemloos termijnrekeningen geopend met SMS-code. Uiterst vlot verlopen! Een vraagje nog aan NIBC: op het ogenblik van de verwerking/ontvangst van SMS bevond ik mij in het hele verre buitenland; is de SMS-kost in dat geval wel gratis?
Verder had ik nog een licht huiverig gevoel door die SMS; het deed me een beetje terugdenken aan mijn gelukkig goed afgelopen Kaupthing-avontuur.
Verder had ik nog een licht huiverig gevoel door die SMS; het deed me een beetje terugdenken aan mijn gelukkig goed afgelopen Kaupthing-avontuur.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Net zoals voor het 0800 nummer is het zo dat wij een gratis gebruik garanderen op het Belgische grondgebied. Daarbuiten kan het gratis zijn maar dat hangt af van de operator die u gebruikt en het abonnement dat u heeft + het land waarin u zich bevindt. Het is voor ons onmogelijk om dit op individuele basis na te gaan of op te volgen. Om dit exact te weten te komen dient u zicht tot uw operator te wenden.
Meestal is het ontvangen van SMSen gratis in het buitenland.
(meestal= Voor zover IK weet altijd bij alle Belgische providers)
(meestal= Voor zover IK weet altijd bij alle Belgische providers)
- vivadonovan
- Newbie
Mijn Belgische cellphone-provider is Pay and Go van Proximus. Gratis dus? Bedankt voor de info, anonymous.