hoe werkt afrekening visakaart?
hoe werkt afrekening visakaart?
weet er iemand hoe het systeem van de afrekening van visa werkt?
Ik weet al dat je visa-afrekeningen krijgt die lopen van bijvoorbeeld 21/08 tot 21/09, maar wat als 21/09 een zondag is. Als ik dan op 21/09 geld afhaal, komt dat dan ook op de afrekening van visa eind september?
Ik heb hiervoor zelf naar visa gebeld en die wisten me te vertellen dat als ik zondag 21/09 nog geld zou afhalen met mijn visakaart, dit pas bij de volgende afrekening zou komen. Ik twijfel echter nog aan dit antwoord van visa.
Weet iemand hier met zekerheid een antwoord op te geven? En wat als bijvoorbeeld de 21/09 een zaterdag is, wordt dit dan ook op de visa-afrekening van eind oktober gezet?
Ik weet al dat je visa-afrekeningen krijgt die lopen van bijvoorbeeld 21/08 tot 21/09, maar wat als 21/09 een zondag is. Als ik dan op 21/09 geld afhaal, komt dat dan ook op de afrekening van visa eind september?
Ik heb hiervoor zelf naar visa gebeld en die wisten me te vertellen dat als ik zondag 21/09 nog geld zou afhalen met mijn visakaart, dit pas bij de volgende afrekening zou komen. Ik twijfel echter nog aan dit antwoord van visa.
Weet iemand hier met zekerheid een antwoord op te geven? En wat als bijvoorbeeld de 21/09 een zaterdag is, wordt dit dan ook op de visa-afrekening van eind oktober gezet?
Re: hoe werkt afrekening visakaart?
Klopt wat Visa zegt, de afrekening van de Visafactuur loopt tot de 20ste van de maand. M.a.w. als je de 21ste van de maand geld afhaalt dan zal dit pas de 30ste van de volgende maand van je rekening gaan.Rob T schreef: Ik weet al dat je visa-afrekeningen krijgt die lopen van bijvoorbeeld 21/08 tot 21/09, maar wat als 21/09 een zondag is. Als ik dan op 21/09 geld afhaal, komt dat dan ook op de afrekening van visa eind september?
Dit alles heeft dus niets met zaterdag of zondag te maken, maar met de datum.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: hoe werkt afrekening visakaart?
Je visa rekening zal alle transacties bevatten die verwerkt zijn in die periode. Een transactie wordt normaalgezien verwerkt 1 à 2 dagen na de transactiedatum, maar kan ook bijv. 2 weken later zijn. Zondag of niet maakt niet uit.Rob T schreef: Ik weet al dat je visa-afrekeningen krijgt die lopen van bijvoorbeeld 21/08 tot 21/09, maar wat als 21/09 een zondag is. Als ik dan op 21/09 geld afhaal, komt dat dan ook op de afrekening van visa eind september?
Uw geldafhaling van 21/9 zal dus op de afrekening van oktober komen.