Hoeveel winst heb je al gemaakt sinds je belegt?
TIP
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Hoeveel winst heb je al gemaakt sinds je belegt?
Fantastische cijfers die ik hier allemaal lees. Te mooi om waar te zijn??
Waarom denk je dat? Getallen die hierboven staan komen overeen met wat kan (en mag) verwacht worden gezien de algemene evolutie van de markten.costaadeje schreef: ↑5 augustus 2021, 22:03 Fantastische cijfers die ik hier allemaal lees. Te mooi om waar te zijn??
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er heel veel opscheppers op spaargids actief zijn.
Het ziet er allemaal zo rooskleurig uit. Ik kan mis zijn, maar het zou me toch verbazen.
Het ziet er allemaal zo rooskleurig uit. Ik kan mis zijn, maar het zou me toch verbazen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dat is natuurlijk net wat we willen vermijden want dat is niet bevorderlijk voor de werking van het forum, ik geloof ook niet dat dit van toepassing is - her en der een uitzondering buiten beschouwing gelaten.costaadeje schreef: ↑6 augustus 2021, 09:46 Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er heel veel opscheppers op spaargids actief zijn.