Holdings
TIP
Re: Holdings
Graag gedaan.pietpiraat schreef:inderdaad Laeka heeft dat meermaals gezegd, bedankt laeka
Zouden holdings last krijgen van die meerwaardebelasting ?
Ik neem aan dat je bedoelt of de Holdings zelf meerwaardebelasting moeten betalen als ze een participatie verkopen? Eerlijk gezegd ik weet het niet. Het hangt eens te meer af van de uitzonderingen die onze wijze wetgevers zullen voorzien in het kader van ons aller welzijn. Je kan moeilijk beweren dat bv. Sofina, AvH, ... een KMO zijn waarop die belasting niet van toepassing zou zijn. Anderzijds heb je ook het geval Brederode dat nu een Luxemburgse holding is en dus ontsnapt aan die belasting. Misschien kunnen al onze Holdings nu ook hun maatschappelijke zetel naar Luxemburg verhuizen.
Een Luc Bertrand doet dat binnen de seconde. Van de de bij uitstek Vlaamse Holding ACKB. Maar die is - geloof ik - nu geen voorzitter meer van het bestuurscomité ervan. Die mens verslikt zich in de Cercle de Lorraine telkens in zijn maaltijd als daar weeral eens een politicus aanschuift om beleefd handjes te geven, terwijl hij achter zijn rug alweer een ondernemersonvriendelijke maatregel heeft genomen.
Dat zou dan betekenen dat wij 2 keer meerwaardebelasting betalen.
En waarom niet,denkt KP en bende. Als het maar opbrengt.
Waarom gaat die in Brussel eten ?pisa schreef:Een Luc Bertrand doet dat binnen de seconde. Van de de bij uitstek Vlaamse Holding ACKB. Maar die is - geloof ik - nu geen voorzitter meer van het bestuurscomité ervan. Die mens verslikt zich in de Cercle de Lorraine telkens in zijn maaltijd als daar weeral eens een politicus aanschuift om beleefd handjes te geven, terwijl hij achter zijn rug alweer een ondernemersonvriendelijke maatregel heeft genomen.
Ackermans zit op de Begijnenvest int centrum van Antwerpen.
Speciaal gebouw trouwens.
Sapec weer de primus van de dag. We staan ondertussen al boven de 50 euro!laeka schreef:Al een paar keer aangehaald. Bij Sapec is het weer groot feest en ik zit aan tafel. De landbouwtak staat te koop.
en weeral heeft Laeka gelijk, sapec staat wel degelijk boven de 50 euro en hij had dat lang voorspeld.
zonder indiscreet te zijn Laeka, in welke grote orde komt Uw jaarlijkse winst uit.
denk dat ge de andere spaargidsers ver achter U laat, en eens goed lacht met hun winstjes.
wat moeten we nu kopen behalve bois sauvage ?
zonder indiscreet te zijn Laeka, in welke grote orde komt Uw jaarlijkse winst uit.
denk dat ge de andere spaargidsers ver achter U laat, en eens goed lacht met hun winstjes.
Hij heeft er ooit eens een interview gegeven. Dus hij is daar toch al geweest.nickname schreef:Waarom gaat die in Brussel eten ?pisa schreef:Een Luc Bertrand doet dat binnen de seconde. Van de de bij uitstek Vlaamse Holding ACKB. Maar die is - geloof ik - nu geen voorzitter meer van het bestuurscomité ervan. Die mens verslikt zich in de Cercle de Lorraine telkens in zijn maaltijd als daar weeral eens een politicus aanschuift om beleefd handjes te geven, terwijl hij achter zijn rug alweer een ondernemersonvriendelijke maatregel heeft genomen.
Ackermans zit op de Begijnenvest int centrum van Antwerpen.
Speciaal gebouw trouwens.
Staat een tekening van dat kasteeltje aan de Begijnenvest in Antwerpen nog steeds op de voorpagina van hun jaarverslagen?
Bij Van de Velde waren die jaarverslagen wel heel wat boeiender, dat valt niet te ontkennen
Is geen kasteeltje, maar het dak is even hoog als de gevel, altijd al speciaal gevonden.
Ook toen ik nog totaal niet met beleggen of financiele zaken bezig was.
Is wel bouwkunstig cultuurpatrimonium.
Ook toen ik nog totaal niet met beleggen of financiele zaken bezig was.
Is wel bouwkunstig cultuurpatrimonium.
Heb jou een privemail verstuurd.pietpiraat schreef:en weeral heeft Laeka gelijk, sapec staat wel degelijk boven de 50 euro en hij had dat lang voorspeld.
@pisa: staat er nog altijd op. Ik vind het wel een mooi gebouw. De gebouwen van bank Delen zijn ook wel de moeite( waarvan Avh hoofdaandeelhouder is).
Mvg,
Geblin
Mvg,
Geblin
IEP invest al een paar keer hier aangehaald is ook aan een klim bezig.