Holdings
TIP
Re: Holdings
Tegen 2022 heeft Bollore beloofd om een vereenvoudiging van zijn structuur te doen. Ik zou niet weten welke holdings hij van de beurs gaat halen. Dus ik koop ze allemaal! Het meest voor de hand liggende is dat hij ARTOIS van de beurs haalt!JulusCesar schreef: ↑31 mei 2017, 19:56Wat is het voordeel volgens jouw om dit segment van het kluwen Bollore te kopen ?
Het is precies weer feest bij 1 van de holdings bij Bollore.
Tramways du Var et du Gard gisteren +5% vandaag bijna 10% erbij.
Kun je voor hebben he als je marketorders ingeeft.
Tramways du Var et du Gard gisteren +5% vandaag bijna 10% erbij.
Kun je voor hebben he als je marketorders ingeeft.
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Bericht:
Geachte,
Wij wensen u te informeren over vrijwillig inkoopplan van Italmobiliare SpA voor maximaal 4 miljoen aandelen.
Details
Overnemer Italmobiliare SpA
Overnamedoel Italmobiliare SpA
Bod 25 EUR
Deadline 09-06-2017 - 08u
Naar aanleiding van de plotse stijging van het aandeel FIAT CHRYSLER gisterennamiddag op de beurs van Milaan (rond half vier begon dat daar) heb ik gisteren de holding EXOR gekocht aan 50.15 euro.
- koendesmet
- Newbie
- Contacteer:
Corporacion financiera Alba en Latour AB niet uit het oog verliezen! De laatste tijd beiden serieus op dreef ...
Alba nog een opwaarts potentieel van 20% volgens sommige analisten. Nog holdings die recent een opwaarts potentieel zijn toegewezen?
Alba nog een opwaarts potentieel van 20% volgens sommige analisten. Nog holdings die recent een opwaarts potentieel zijn toegewezen?
Latour AB had een Nav van 399 SEK op 27 april. Koers nu 419 SEK. Peperduur als je het mij vraagt.koendesmet schreef: ↑5 juni 2017, 16:15 Corporacion financiera Alba en Latour AB niet uit het oog verliezen! De laatste tijd beiden serieus op dreef ...
Mooie tip. Latour AB heeft er reeds een schitterend parcours opzitten. Holding om in port te nemen als je het mij vraagtkoendesmet schreef: ↑5 juni 2017, 16:15 Corporacion financiera Alba en Latour AB niet uit het oog verliezen! De laatste tijd beiden serieus op dreef ...
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Quest for Growth
- Intrinsieke waarde van portefeuille op 31 mei 2017: € 10,46 (stijging van 2,75% tov 30/04/2017)
- Beurskoers op 8 juni 2017: € 8,214
M.a.w. aandeel noteert met een korting van 27,34% ten opzichte van de intrinsieke waarde
https://www.questforgrowth.com/nl/syste ... ht_nav.pdf
Eind mei bestaat 67,94% van de portefeuille uit beursgenoteerde ondernemingen.
Tot de nieuwe deelnemingen behoren:
- Axway Software
- Cewe Stiftung & Co KGaA
- Aures Technologies
De volgende deelnemingen werden door QfG gedeeltelijk verkocht in mei 2017:
- Nexus (koers is in 2017 met 34% gestegen);
- UDG Healthcare (koers is in 2017 met 23% gestegen);
- Technotrans (koers is 67% gestegen in 2017);
https://www.questforgrowth.com/nl/syste ... _maand.pdf
- Intrinsieke waarde van portefeuille op 31 mei 2017: € 10,46 (stijging van 2,75% tov 30/04/2017)
- Beurskoers op 8 juni 2017: € 8,214
M.a.w. aandeel noteert met een korting van 27,34% ten opzichte van de intrinsieke waarde
https://www.questforgrowth.com/nl/syste ... ht_nav.pdf
Eind mei bestaat 67,94% van de portefeuille uit beursgenoteerde ondernemingen.
Tot de nieuwe deelnemingen behoren:
- Axway Software
- Cewe Stiftung & Co KGaA
- Aures Technologies
De volgende deelnemingen werden door QfG gedeeltelijk verkocht in mei 2017:
- Nexus (koers is in 2017 met 34% gestegen);
- UDG Healthcare (koers is in 2017 met 23% gestegen);
- Technotrans (koers is 67% gestegen in 2017);
https://www.questforgrowth.com/nl/syste ... _maand.pdf
Heeft iemand een recente berekening van de IW van GBL?
zie website GBL.
Je kan daar ook inschrijven op een wekelijkse update van de inventariswaarde!
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
Artois meer dan 9% erbij zonet onder hoog volume.
Moest het allemaal iets transparanter zijn zou ik een arbitrage van Artois naar Moncey kunnen overwegen, nu lijkt het mij onbegonnen werk om hierover te oordelen.
Hopelijk is dit binnenkort het geval en is er geen andere keuze meer.
Hopelijk is dit binnenkort het geval en is er geen andere keuze meer.
Diene Artois die gaat van de beurs verdwijnen hoor denk ik. Er werd trouwens vandaag enkel aan MARKET price gekocht.
Meer dan 11% erbij was het slotverdict.
Artois nog maar eens bijna 4% erbij. Luxempart ook bijna 4% erbij.
We mogen niet klagen vandaag.
We mogen niet klagen vandaag.