Holdings
TIP
Re: Holdings
Zonet uitgestapt bij Finaciere de l'odet. Was heel sterk bezig de laatste dagen.
Gisteren AVH aangekocht na groot contract Deme.
-
- Full Member
- Contacteer:
Heeft er iemand de historiek van de korting van sofina tov NAV van de laatste 10 jaar ?
Indien Ackermans Van Haaren aan een mooie korting stond was ik ook ingestapt maar de holding korting was maar een paar luttele procenten.Zeus schreef:Gisteren AVH aangekocht na groot contract Deme.
Zonet mijn positie in Luxempart en Compagnie du bois sauvage verder verstevigd.
Koopjes laat ik niet liggen vooral Luxempart.
-
- Full Member
- Contacteer:
wrm zijn het koopjes ?
@Laeka, beleg jij alleen in holdings?laeka schreef:Zonet mijn positie in Luxempart en Compagnie du bois sauvage verder verstevigd.
Waarom is Luxempart een koopje? 34 EUR, zou max. 32 EUR willen betalen.
De laatste tijden enkel in holdings ja. Ik zal het nog eenmaal herhalen. De NAV bedroeg op 10 november 2014 reeds 47.45 euro.Zeus schreef:@Laeka, beleg jij alleen in holdings?laeka schreef:Zonet mijn positie in Luxempart en Compagnie du bois sauvage verder verstevigd.
Waarom is Luxempart een koopje? 34 EUR, zou max. 32 EUR willen betalen.
Sindsdien stegen de belangrijkste participaties SES en RTL explosief. Deze zijn goed voor 30% van de NAV.
Geen tekening bijmaken zeker.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Misschien domme vraag, maar ik kan Luxempart nergens terugvinden op de tools (google finance, Morningstar...)...
@Laeka, is RTL niet te duur gewaardeerd?laeka schreef: De laatste tijden enkel in holdings ja. Ik zal het nog eenmaal herhalen. De NAV bedroeg op 10 november 2014 reeds 47.45 euro.
Sindsdien stegen de belangrijkste participaties SES en RTL explosief. Deze zijn goed voor 30% van de NAV.
En SES? Wat is dat? Moet dat niet zijn SEB?
RTL is redelijk duur ja maar ik kijk naar de beurskoersen sinds de laatste NAV! Nee nee SES (satelieten) is ook op Euronext Parijs genoteerd.Zeus schreef:@Laeka, is RTL niet te duur gewaardeerd?laeka schreef: De laatste tijden enkel in holdings ja. Ik zal het nog eenmaal herhalen. De NAV bedroeg op 10 november 2014 reeds 47.45 euro.
En SES? Wat is dat? Moet dat niet zijn SEB?
https://www.bourse.lu/instrument/search ... =luxempart" onclick="window.open(this.href);return false;
@Laeka, thanks. Idd, grote stijging sinds 10 november voor SES en RTL. Heb 220 st. gekocht @ 34 EUR.laeka schreef: RTL is redelijk duur ja maar ik kijk naar de beurskoersen sinds de laatste NAV! Nee nee SES (satelieten) is ook op Euronext Parijs genoteerd.
Nog tips zijn welkom.
Wat vind jij van AVH? Eergisteren gekocht, na het nieuwe contract van Deme.
Ackermans van Haaren (belangrijkste participatie is CFE he voor 36% meetellend in de intrinsieke waarde). Zoals eerder gemeld blijf ik eraf korting is maar enkele procenten. heb ze vroeger wel gehad hoor.Zeus schreef:@Laeka, thanks. Idd, grote stijging sinds 10 november voor SES en RTL. Heb 220 st. gekocht @ 34 EUR.laeka schreef: RTL is redelijk duur ja maar ik kijk naar de beurskoersen sinds de laatste NAV! Nee nee SES (satelieten) is ook op Euronext Parijs genoteerd.
Nog tips zijn welkom.
Wat vind jij van AVH? Eergisteren gekocht, na het nieuwe contract van Deme.
Ik heb naast Luxempart vooral buitenlandse holdings vooral Camellia !!! is zeer interessant. Heb ook nog Jardine Matheson (holding gericht op Zuid Oost Azië. Heb ook nog First Pacific (holding vnl actief op de Filippijnen) en heb nog een kleiner pakket in Symphony International holdings.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Betreft Camellia: is dit dan ongeveer 9000 pond per aandeel?