Holdings
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Holdings
Gelukkig, denk dat iedere belegger ( er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen; die nu nog 25% winst hebben ) griep heeft. Zolang het maar niet het coronavirus is....Zonder dat wij het weten heeft 50% van ons het al. Ik hoop nog lang ruzie met jullie te kunnen maken! Dus we gaan ervoor....toch?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Gelukkig, denk dat iedere belegger ( er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen; die nu nog 25% winst hebben ) griep heeft. Zolang het maar niet het coronavirus is....Zonder dat wij het weten heeft 50% van ons het al. Ik hoop nog lang ruzie met jullie te kunnen maken! Dus we gaan ervoor....toch?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Excuses, dubbel bericht; ik schreef te snel....Jozefien1969 schreef: ↑12 maart 2020, 21:53 Gelukkig, denk dat iedere belegger ( er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen; die nu nog 25% winst hebben ) griep heeft. Zolang het maar niet het coronavirus is....Zonder dat wij het weten heeft 50% van ons het al. Ik hoop nog lang ruzie met jullie te kunnen maken! Dus we gaan ervoor....toch?
Morgen een plukje GBL en Avi Global trust erbij. Indien ze nog meer zakken zal er nog wel een aankoop volgen.
Nu hopen dat ik niet te vlug door me munitie geraak om te kopen
Mvg,
Geblin
Nu hopen dat ik niet te vlug door me munitie geraak om te kopen
Mvg,
Geblin
Persbericht Brederode: voorgestelde winst AV € 1,02 per aandeel (+8,5%)
Uiteraard kon deze opmerking niet ontbreken:
Uiteraard kon deze opmerking niet ontbreken:
De epidemie van het coronavirus die zich bij het begin van dit boekjaar plots verspreidde, heeft de markten
verontrust en soms hun vertrouwen doen wankelen. Haar economische gevolgen op korte termijn zijn een
realiteit die elke prognose onzeker maakt.
Ik heb AvH, Heineken Holding, Luxempart en Investor AB bijgekocht.
De eerste drie tot nu toe goed getimed , de laatste iets te vroeg...
Gelukkig heb ik nog wat munitie achter de hand...
De eerste drie tot nu toe goed getimed , de laatste iets te vroeg...
Gelukkig heb ik nog wat munitie achter de hand...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Mag het vorige bericht niet herhalen; wel zo gemakkelijk om te antwoorden. MIjn excuses. AvH heb ik ook bijgekocht, met Luxempart heb ik niet zo een goede ervaringen; Heineken Holding staat nog op mijn lijst, Investor AB had ik moeten verkopen; heb ik niet gedaan; maar koop ik wel weer bij......in de toekomst....even afwachten.
Het is allemaal bloedrood, kan laag kan hoog gaan. En iedereen weet het beter; het blijft gokken...sorry...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Even een algemene vraag. Alles staat dieprood, zijn er nog mensen die holdings durven aan te kopen?
Jazeker, Brederode...heel goede kaspositie, jarenlange sterke resultaten, en ik kan een holding door zijn spreiding in bedrijven meer vertrouwen.Jozefien1969 schreef: ↑17 maart 2020, 19:45 Even een algemene vraag. Alles staat dieprood, zijn er nog mensen die holdings durven aan te kopen?
-
- Hero Member
- Contacteer:
En waar is Laeka? En waar is NTO? Deze twee beleggers hebben tegenovergestelde meningen; ik lees ze graag, gewoonweg omdat ik leer van hen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Georg schreef: ↑17 maart 2020, 19:53Jazeker, Brederode...heel goede kaspositie, jarenlange sterke resultaten, en ik kan een holding door zijn spreiding in bedrijven meer vertrouwen.Jozefien1969 schreef: ↑17 maart 2020, 19:45 Even een algemene vraag. Alles staat dieprood, zijn er nog mensen die holdings durven aan te kopen?
George, er staat nog een kleine order uit voor Brederode. Ben het helemaal eens met je.
Langzamerhand ook weer tijd om naar Sofina te kijken.Jozefien1969 schreef: ↑17 maart 2020, 19:55
George, er staat nog een kleine order uit voor Brederode. Ben het helemaal eens met je.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Joost1000 schreef: ↑17 maart 2020, 20:03Langzamerhand ook weer tijd om naar Sofina te kijken.Jozefien1969 schreef: ↑17 maart 2020, 19:55
[/quo
Helemaal mee eens!