Holdings
TIP
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Holdings
Ik had het niet over het gemiddelde tov de markt op 1-3-5-10 of 20 jaar maar over de huidige korting van arto of monc tov haar referentieaandeel Odet, historisch gezien.
Verder hou je met een aantal zaken geen rekening
bv Cambodge
Jun 03, 2016 7,265.00 7,265.00 7,265.00 7,265.00 6,547.82 // 2
Jun 01, 2016 9,950.00 9,950.00 9,950.00 9,950.00 8,967.76 // 604
May 31, 2016 6,301.00 6,301.00 6,301.00 6,301.00 5,678.98 -
May 30, 2016 6,301.00
Daar tijdelijk voordeel uit halen lukt met het opvolgen van de historische kortingen tov referentie maar niet met iwda.
Er is precies stevig gefeest bij Bollore aan de koers van het champagnehuis Vranken Pommery te zien gisteren. Een monstervolume en stijging van meer 22%! Goed voor de portefeuile van BELRECA.
Inderdaad Artois en Moncey staan nog steeds goedkoop. Gisteren was er het voorgerecht de hoofdschotel zal volgend jaar komen met de vereenvoudiging van de structuur en als dessert krijgen we de beursgang van UMG.doorwinterd schreef: ↑15 februari 2021, 18:19
Tov de historische korting zijn ze nog ARTO en MONC verrekend naar ODET, nog steeds erg goedkoop.
De grote sprong moet er komen bij vereenvoudiging en uitkoop ODET.
BOL past weer een beproefde tactiek toe; het vergroot de controle op UMG zonder extra investering, door controle te houden op Vivendi dat 20% UMG behoudt + de rechtstreeks aan BOL uitgekeerde UMG aandelen.
Bij normale beurs gaat UMG na beurgang stevig noord.
Gaat gaat ook andere blik werpen op de schulden van BOL.
Heel wat opties nu, de andere hapjes in Vivendi nadien goedkoop inlijven, de melkweg vereenvoudigen etc.
Natuurlijk wel.
Het is niet zo moeilijk om de goede beleggingen uit je portefeuille uit het verleden te bepalen.
Het is vele moeilijker om de goede beleggingen in de toekomst te bepalen.
Het is duidelijk dat dit geen goede belegging was en is sinds het hier op dit forum vermeld was.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Laeka: koop je Bollore zelf ook nog of investeer je eerder in de andere vennootschappen rond deze groep?
Vranken blijft als een raket gaan. Melexis door de 100 euro. Belreca kijkt tevreden toe.
Sonae ook precies goed op dreef onder nu al een hoog volume.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik heb die aandelen op een ander forum onder dezelfde nickname vermeld in 2011.
(en op het ter ziele gegane beleggers.net al begin deze eeuw)
Wordt het nu plots wél duidelijk een goede belegging?
Of wat is uw punt, want niemand beweerde hier dat het recent een goede belegging is geweest, wel dat de décote historisch hoog is.
En gisteren was het de beurt aan Tramways de Rouen om bijna 8% te stijgen. Hebben begin deze week niet mee gefeest en waren dus nu aan de beurt.
D'Ieteren krijgt een gunstig rapport in De Tijd dit weekend.
intrinsieke waarde ligt boven de 100euro.
benieuwd of het aandeel daar morgen zal op reageren ??
intrinsieke waarde ligt boven de 100euro.
benieuwd of het aandeel daar morgen zal op reageren ??
inderdaad D'Ieteren is vertrokken dankzij artikel in De Tijd
GOGOGOGO
GOGOGOGO
Feestje aan de gang bij de Bollore holdings... Financiere de l'odet meer dan 5% erbij.
Heb ze deze morgen helaas verkocht.
Tramways du var et du gard meer dan 7% erbij.
Heb ze deze morgen helaas verkocht.
Tramways du var et du gard meer dan 7% erbij.
druk ten huize laeka.
Vorige week een zeer groot deel van Prosus verkocht. Ook Financiere de l'odet ging gisteren het laatste pakket de deur uit.
Ook Bavaria ging voor een stuk de deur uit.
In de plaats kocht ik een positie short op de Sp500 (ondertussen ook al terug verkocht). Nog lopende een positie short op TESLA en wat goud gekocht.
Vorige week een zeer groot deel van Prosus verkocht. Ook Financiere de l'odet ging gisteren het laatste pakket de deur uit.
Ook Bavaria ging voor een stuk de deur uit.
In de plaats kocht ik een positie short op de Sp500 (ondertussen ook al terug verkocht). Nog lopende een positie short op TESLA en wat goud gekocht.