Holdings
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Holdings
Goh, ik ga een klacht indienen bij Binck; waarom mag ik nooit zo een mail ontvangen?
Laeka verkoopt 109 aandelen aan Euro 109
EarthNvstr of nog zoiets 50 aandelen aan Euro 109.80
Wanneer ik Prosus verkoop zie ik dat alleen op rekeningafschrift nummer zoveel...
Wanneer ik Prosus verkoop zie ik dat alleen op rekeningafschrift nummer zoveel...
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik zou via uw Binckrekening de instellingen over de te ontvangen e-mails aanpassen ipv meteen klacht neer te leggen.Jozefien1969 schreef: ↑23 februari 2021, 20:31 Goh, ik ga een klacht indienen bij Binck; waarom mag ik nooit zo een mail ontvangen?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dank u wel, die optie had ik nog niet gezien.
Tubize publiceerde degelijke resultaten, zoals verwacht en verhoogt het dividend met bijna 10% naar € 0,68 per aandeel.
De schuld zal dit jaar volledig afbetaald zijn, dus de grote vraag is wat Tubize nu gaat doen. Ze kunnen verder het dividend gaan verhogen, eigen aandelen inkopen, of weer aandelen UCB gaan bijkopen. Nieuwe kredieten van €350 miljoen wijzen op het laatste. Ze zouden dan hun belang in UCB kunnen verhogen richting 37%. In het belang van de aandeelhouders hoop ik wel dat ze daarbij niet teveel gaan betalen voor hun aankopen.
De schuld zal dit jaar volledig afbetaald zijn, dus de grote vraag is wat Tubize nu gaat doen. Ze kunnen verder het dividend gaan verhogen, eigen aandelen inkopen, of weer aandelen UCB gaan bijkopen. Nieuwe kredieten van €350 miljoen wijzen op het laatste. Ze zouden dan hun belang in UCB kunnen verhogen richting 37%. In het belang van de aandeelhouders hoop ik wel dat ze daarbij niet teveel gaan betalen voor hun aankopen.
Volgens mij zou het beste zijn een combinatie van dividend en eigen aandelen inkopen. Ze kunnen net zoveel dividend geven om een gelijkaardig rendement dan UCB te bieden maar door de discount hebben ze overschot om eigen aandelen in te kopen.dreamy schreef: ↑2 maart 2021, 12:45 Tubize publiceerde degelijke resultaten, zoals verwacht en verhoogt het dividend met bijna 10% naar € 0,68 per aandeel.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Tramways du var et du gard op 5000 euro. Genoeg meldingen gegeven he dat de Bollore holdings spotgoedkoop noteerden!
Odet ook de 1000€ gepasseerd. Jammer genoeg order rond de 700 niet gehaald tijdje terug.
Financiere Moncey rukt verder up!
Vandaag behoorlijke handel, hogere koers, en behoorlijk grote bieding in Luxempart !!
Mogelijks is dit een verklaring:
https://www.luxempart.lu/sites/default/ ... 3-2021.pdf
Acting in Concert Group led by Luxempart joins pre-placement agreement with Schaltbau
Holding AG on EUR 60 million Mandatory Convertible Bonds issue
Blijft een vaste waarde in mijn portefeuille. Meerdere interessante investeringen (oa. Technotrans AG sinds december) en een blootstelling aan de verzekeringssector in Lux, die kan profiteren van een eventuele rentestijging.
Koers blijft vasthangen aan de update van 30.06, terwijl de NAV toch echt wel moet gestegen zijn (80EUR met wat geluk)
Volgende stand van zaken: 26.03
Acting in Concert Group led by Luxempart joins pre-placement agreement with Schaltbau
Blijft een vaste waarde in mijn portefeuille. Meerdere interessante investeringen (oa. Technotrans AG sinds december) en een blootstelling aan de verzekeringssector in Lux, die kan profiteren van een eventuele rentestijging.
Koers blijft vasthangen aan de update van 30.06, terwijl de NAV toch echt wel moet gestegen zijn (80EUR met wat geluk)
Eindelijk. Dacht afgelopen maanden dat de koers in lock down was ....
Luxempart heeft zijn belang in Technotrans uitgebouwd naar meer dan 10% in augustus vorig jaar! Net voor de klim..Teslabear schreef: ↑5 maart 2021, 13:30 Mogelijks is dit een verklaring:
Lees de persberichten maar eens goed.
Jardine Matheson neemt het resterende belang van Jardine Strategic over.
Jardine Matheson to incorporate Jardine Strategic via US$5.5b cash acquisition (Business Times)
PS: waarom kan ik geen URL's linken...
Jardine Matheson to incorporate Jardine Strategic via US$5.5b cash acquisition (Business Times)
PS: waarom kan ik geen URL's linken...
Bangelijk gewoon! Koersexplosie bij beide. 1 van mijn steraandelen.