Holdings
TIP
Re: Holdings
Stellantis daar waar het plezant is kwam men even snuffelen aan zijn top van enkele maanden geleden. benieuwd of we hoger gaan. Veel zal afhangen van het sentiment algemeen. Bij de concurrentie zoals General Motors neemt de koers een duik na de resultaten.
Redelijk wat handel in de stukken Compagnie du Cambodge de laatste dagen. Ze hebben daar alle moeite van de wereld om de koersstijgingen van Financiere Moncey bij te benen de laatste tijd.
Een zoveelste koersexplosie bij Tramways du Var et du gard. Bijna 9% erbij. Verkooporderboek is LEEG !
Nog niet zo lang geleden begonnen met beleggen. Drie maanden geleden getwijfeld tussen VWCE en Sofina. Voor het eerste gekozen. Nu toch wel een beetje spijt. Nu staat het echt wel te hoog om nog wat bij te kopen volgens mij. GBL wel nog interessant aan de huidige prijzen? GBL lijkt me kwalitatief wat minder dan Sofina?
Terug ingestapt in Compagnie du bois sauvage. Waarom het aandeel afgelopen tijd redelijk wat moest inleveren kan ik moeilijk verklaren. Vele waren misnoegd door de verkoop van Recticel blijkbaar aan 13.5 euro. Deels kan ik dat begrijpen maar je moet ook weten dat als je een zeer groot pakket hebt dit niet zo makkelijk kwijt kan en als er dan eens een koper komt opdagen dan moet je toehappen. Niet vergeten RECTICEL stond vorig jaar op bepaalde momenten ruim onder de 5 euro.
Weer zeer hoge volumes bij CAMBODGE. De te koop aangeboden stukken aan nog steeds soldenprijsjes worden gretig opgekocht. Ondertussen zijn ze bij ARTOIS ook weer wakker geschoten meer dan 6% erbij.
MONCEY staat terug op recordkoers. Tramways du VAR et du gard bijna 9% erbij.
Beleggers zijn nu hun posities aan het innemen tegen dat de spaghetti structuur wordt vereenvoudigd.
Beleggers zijn nu hun posities aan het innemen tegen dat de spaghetti structuur wordt vereenvoudigd.
Het zou toch wel de mop van het jaar zijn als ome Vincent van dat hele plan afziet. Ik hoor al jaren dit verhaal maar heb geen concrete bron waaruit blijkt dat hij dit ook echt van plan is. Ik ben vorig jaar van de Bollore trein overgestapt op o.a. de Aker ASA trein, die inmiddels dik 3x over de kop is gegaan.laeka schreef: ↑5 augustus 2021, 16:40 Weer zeer hoge volumes bij CAMBODGE. De te koop aangeboden stukken aan nog steeds soldenprijsjes worden gretig opgekocht. Ondertussen zijn ze bij ARTOIS ook weer wakker geschoten meer dan 6% erbij.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Deel zo'n supertip x3 volgende keer eens wat vroeger aub want uw eerste melding over Aker ASA dateert van 11 februari 2021 toen ze 14% hoger stonden.
Eerste afspraak met ome Vincent in september op de familieraad mbt de spin off van UMG.
Ik wist niet dat ik schatplichtig was mijn track record vanaf startdatum te delen. Als u vanaf de start van een dergelijke rit wilt meedoen kunt u vermogensbeheerklant worden, stuur dan even een privéberichtjedoorwinterd schreef: ↑5 augustus 2021, 20:39Deel zo'n supertip x3 volgende keer eens wat vroeger aub want uw eerste melding over Aker ASA dateert van 11 februari 2021 toen ze 14% hoger stonden.
Ja dan zal tussen de champagne ook de waarde van een VIVENDI naar boven komen. Want beschouw dit ook maar als een sterk ondergewaardeerde holding met al zijn belangen in tal van bedrijven.
Stellantis alweer de ster van de dag in de CAC40. De onderwaardering bij Peugeot Invest loopt verder op. Bij EXOR zullen ze zich ook in de handjes wrijven. Gisteren Ferrari die het gaspedaal terug gevonden heeft en naar omhoog klom. en vandaag Stellantis op recordkoers!
En dan Vivendi daar is een uitbraak bezig uit de wig die ik enkele dagen geleden vermelde.
En dan Vivendi daar is een uitbraak bezig uit de wig die ik enkele dagen geleden vermelde.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Eigenlijk zien we bij ARTO en MONC nog geen speculatie. Hun koersen benen gewoon bij de laatste tijd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Nieuwe recordkoersen voor FINANCIERE MONCEY en Tramways DE Rouen. Ge moet diene Cambodge er ook eens bijnemen!doorwinterd schreef: ↑6 augustus 2021, 16:01 Eigenlijk zien we bij ARTO en MONC nog geen speculatie. Hun koersen benen gewoon bij de laatste tijd.
Kreeg van de week reclame van diene Maarten Verheyen over zijn boekske beursmagazine. Hij had een aandeel ontdekt dat 800.000 ha landbouwgrond in bezit had en dat nu rond de 6 USD staat maar voor 29 USD aan activa bezit. Dus je koopt nu aan 1 vijfde van de werkelijke waarde.
Makkelijk he! CRESUD (een Argentijnse holding).
Makkelijk he! CRESUD (een Argentijnse holding).