Holdings
TIP
Re: Holdings
Bedankt laekalaeka schreef: ↑19 augustus 2021, 09:18Bijkopen. In het eerste halfjaar hebben ze hun belangrijke participatie in RECTICEL ten gelde gemaakt aan 13.5 euro. Rond nieuwjaar stond Recticel 10 euro en een klets. Dus forse meerwaarde. Ook verwacht ik dat ze hun participatie in Umicore verder hebben afgebouwd ook hier zullen ze een mooie meerwaarde binnensleuren. Ik verwacht dan ook dat de NAV mooi gestegen is. Resultaten op 6 september.
Staan al een tijdje op mijn radar, had nog een duwtje nodig. Aangekocht in het kader van "achtergebleven coronaslachtoffers", gaan in het mandje met Barco, COBRHA en cie Des Alpes.
Heb er juist flink van bijgekocht, conviction neemt toe. Recent gesproken met de nieuwbakken coCEO, Brusselse notering wordt concreet gesteund intern, men probeert lange termijn aandeelhouders de free float te laten verhogen. Nieuwe, meer geconcentreerde strategie gaat op zeker zijn vruchten afwerpen.
Heb er juist flink van bijgekocht, conviction neemt toe. Recent gesproken met de nieuwbakken coCEO, Brusselse notering wordt concreet gesteund intern, men probeert lange termijn aandeelhouders de free float te laten verhogen. Nieuwe, meer geconcentreerde strategie gaat op zeker zijn vruchten afwerpen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
vidar schreef: ↑9 april 2021, 20:40Leuk dat je de balans hebt gelezen. Eventueel kan je uw analyse delen die je tot kopen aangezet heeft?Jozefien1969 schreef: ↑9 april 2021, 19:58 Brederode en Sofina heb ik al langer in portefeuille. Wanneer u de geschiedenis van dit forum leest weet u dat Carnagee -of zoiets–, ik ben slecht in namen, de enige was die zei: prima aandelen. De rest op dit forum was absoluut tegen. Ik heb alle moeite gedaan om te weten te komen waarom. Ook te lezen op dit forum!
Verder om een andere invalshoek te geven die wellicht ook vervloekt wordt door de kenners. Ik vergelijk graag FFP met Exor en trek dan mijn conclusies. Overigens heb ik wel FFP maar nog niet Exor.
Atlantia Spa holding in Italië, vergelijk ik graag weer met Vinci. Ik zal wel helemaal verkeerd zijn volgens de analisten; maar ieder zijn manier om te beleggen toch? Atlantia Spa heb ik vandaag gekocht. En ja de balans heb ik gelezen.
ps: Je bent wel een aantal keer ''ik'' vergeten. Hierbij aangevuld.
Met dank voor uw aanvulling. Uw analyse is namens de 7 of was het nu 9 regeringen? IK probeer nog altijd zelf te denken. Wens u een goede avond. Overigens Ik wens u dat niet mijn buurvrouw.
[/quote]
[/quote]
Bedankt Michael voor je post. Heb jij in je gesprek nog nieuws vernomen ivm de Pescano file?
Sinds de uitspraak van 10/2020 is er geen nieuws meer …
https://delano.lu/article/delano_luxemp ... es-scandal
[/quote]
Bedankt Michael voor je post. Heb jij in je gesprek nog nieuws vernomen ivm de Pescano file?
Precies groot feest bij Odet. Kijk naar dat volume en de stijging!
Ik denk dat "Investir" er voor iets tussenzit.
https://investir.lesechos.fr/dossiers/l ... 976683.php
Achter paywall.
https://investir.lesechos.fr/dossiers/l ... 976683.php
Achter paywall.
Aanbeveling van het weekend door een Franse beleggingsblad leidt tot …. hogere volumes en stijgende koersen
ODET meer dan 10% erbij onder een volume dat nu al bijna 5 keer hoger is dan normaal. Wat een slecht aandeel toch he. ge moet niet vragen indien dit een goed aandeel was.
[/quote]
[/quote]
Nope, staan ze niet om te springen om buiten buiten de rechtbank concrete uitspraken over te doen. Maar als het ware een soort calloptie, als alles eindelijk is afgerond
Cathie Wood koopt opnieuw Chinese aandelen | Tencent +6%
De Chinese techaandelen maken voor de tweede dag op rij een fameuze inhaalbeweging. Het herstel wordt mede in de hand gewerkt door aankopen van Cathie Wood, die eerder deze zomer Chinese techaandelen dumpte. Wood kocht maandag aandelen van de ecommercegroep JD.com, niet voor het bekende ARK Innovation ETF, maar voor een andere tracker, ARK Fintech Innovation.
Tencent, de bekendste Chinese techspeler, klimt liefst 6 procent, wat veel goeds belooft voor Prosus PRX0,00% straks op Amsterdam.
Bron de Tijd
De Chinese techaandelen maken voor de tweede dag op rij een fameuze inhaalbeweging. Het herstel wordt mede in de hand gewerkt door aankopen van Cathie Wood, die eerder deze zomer Chinese techaandelen dumpte. Wood kocht maandag aandelen van de ecommercegroep JD.com, niet voor het bekende ARK Innovation ETF, maar voor een andere tracker, ARK Fintech Innovation.
Tencent, de bekendste Chinese techspeler, klimt liefst 6 procent, wat veel goeds belooft voor Prosus PRX0,00% straks op Amsterdam.
Bron de Tijd