Holdings
TIP
Re: Holdings
Zonnetje, weekend …. Lectuur LVMH voor de geïnteresseerde
https://neckar.substack.com/p/the-rise- ... rd-arnault
-
- Hero Member
- Contacteer:
Met dank voor uw mooi artikel, LVMH, uiteindelijk toch ook een soort holding. Volgens de analisten kopen tussen Euro 440 en Euro 600. Het gemiddelde is dus Euro 520 wellicht te laag maar misschien ook te hoog. We volgen het op....Phjo01 schreef: ↑4 september 2021, 15:04 Zonnetje, weekend …. Lectuur LVMH voor de geïnteresseerde
Hulp gevraagd,ik zit door omstandigheden nog met één aandeel belreca,rustig afwachten op vereffening of verkopen? Weet er misschien iemand of bolero op Franse dividenden onmiddellijk het verlaagd tarief toepast? Met dank.
"Volgens analisten". Advies: volg nooit het advies van analisten. Die werken niet voor jou maar voor zichzelf.Jozefien1969 schreef: ↑5 september 2021, 20:30 Met dank voor uw mooi artikel, LVMH, uiteindelijk toch ook een soort holding. Volgens de analisten kopen tussen Euro 440 en Euro 600. Het gemiddelde is dus Euro 520 wellicht te laag maar misschien ook te hoog. We volgen het op....
Vivendi blijft maar stijgen dus zullen de holdings een tandje moeten bijsteken.
Tramways du Var et du gard geeft het goede voorbeeld (plus 4%) en stijgt naar een nieuwe recordkoers.
Tramways du Var et du gard geeft het goede voorbeeld (plus 4%) en stijgt naar een nieuwe recordkoers.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dank u wel Sintorama het heeft wat tijd gekost om dat te weten maar inmiddels ben ik zover! Probeer een holding, investeringsmaatschappij of soms een aandeel te kopen na het lezen van de nietszeggende balans, ( zolang er niet teveel schulden zijn )... Verder denk ik ook dat er een portie logisch nadenken bij komt kijken. Vraag me af hoe u bepaalt wanneer u iets koopt?sintorama schreef: ↑6 september 2021, 14:56"Volgens analisten". Advies: volg nooit het advies van analisten. Die werken niet voor jou maar voor zichzelf.Jozefien1969 schreef: ↑5 september 2021, 20:30 Met dank voor uw mooi artikel, LVMH, uiteindelijk toch ook een soort holding. Volgens de analisten kopen tussen Euro 440 en Euro 600. Het gemiddelde is dus Euro 520 wellicht te laag maar misschien ook te hoog. We volgen het op....
Uitstekende resultaten Compagnie du bois sauvage. Koersexplosie te verwachten!
LUXEMPART : een notering op Euronext en een gelijkaardig statuut als Brederode zou een goede zaak zijn
Wanneer je iets koopt = market timing. Daar houd ik me niet mee bezig.
OF ik iets koop, dat is een andere vraag. Inmiddels heb ik al veel leergeld betaald enkel om tot de conclusie te komen dat het erg moeilijk is om lange termijn de brede markt te verslaan (op vlak van return, risico, volatiliteit). Een beginnend belegger die zich deze vraag stelt zou beter een boekje ipv balansen lezen, bijvoorbeeld: The Simple Path To Wealth van JL Collins.
Ik bezit dan ook nog slechts een paar holdings, en individuele aandelen enkel in sectoren of KMOs die je moeilijker kunt afdekken door brede indextrackers.
Vandaag update cijfers Exor en Wendel ….
dubbele post
Nav Exor op 30/06/21 114,89€
Korting van 40% momenteel
Korting van 40% momenteel