Holdings
TIP
Re: Holdings
Ik heb het zelf niet in bezit, is ook niet echt een holding, maar misschien is Amsterdam Commodities ook nog iets.
Aurubis (koper) ook zo eentje die sterk bezig is, +46% de laatste 6 maand. Van het dividend gaat wel 50% naar de belastingen.
Maar, ik kom altijd te laat natuurlijk
Maar, ik kom altijd te laat natuurlijk
25%ACKB - BFIT - BREB - COFB - COLR - ONTEX - PRX - SOF - SOLB - SYENS - UNA - VGP - WDP - WKL
16%IMIE - 15%SWRD&IWDA - 13%CSPX - 4%EMIM
21%Bonds - 2%IEGA - 4%CASH Updated 01/11/2024
16%IMIE - 15%SWRD&IWDA - 13%CSPX - 4%EMIM
21%Bonds - 2%IEGA - 4%CASH Updated 01/11/2024
'Chinese Buffett' lonkt naar Tencent
Prosus gaat op het Damrak licht hoger. De belangrijkste belegging - Tencent - sloot in Azië 2,3 procent hoger af. Die koersstijging volgde op berichten over forse kooporders van ene Duan Yongping, een Chinese miljardair die in de lokale pers de 'Chinese Warren Buffett' wordt genoemd. Volgens Shanghai Securities Journal zou Yongping voor meer dan 5 miljoen dollar aan kooporders hebben geplaatst.
Prosus gaat op het Damrak licht hoger. De belangrijkste belegging - Tencent - sloot in Azië 2,3 procent hoger af. Die koersstijging volgde op berichten over forse kooporders van ene Duan Yongping, een Chinese miljardair die in de lokale pers de 'Chinese Warren Buffett' wordt genoemd. Volgens Shanghai Securities Journal zou Yongping voor meer dan 5 miljoen dollar aan kooporders hebben geplaatst.
Een goeie 4% erbij op een negatieve beursdag.laeka schreef: ↑1 maart 2022, 08:55 Resultaten Corporacion financiera Alba mogen gezien worden!
The Net Asset Value (NAV) increased by 26.2% over the year up to €5,433 million as at
31 December 2021, which is equivalent to €93.29 per share. Alba’s share price ended the year
at €51.50 per share, registering a 32.2% increase over the year.
Gisteren micropositie Cresud gekocht op Frankfurt, precies in het algemeen weining volume, iemand die dit koopt op argentijnse beurs?
Ik heb ook bijgekocht, maar blijf toch ook twijfel houden of en wanneer het weer goed gaat komen met Prosus. Het is duidelijk dat het aandeel nu zwaar ondergewaardeerd is, maar voorlopig zal Prosus de wind blijven tegen hebben met zijn grote belang in China en zijn focus op groeibedrijven. Gelukkig ben ik een langetermijn belegger...
Weer 2 procent erbij vandaag. Laatste 5 dagen +11 en voorbije maand +30. Als je nog heel lang wacht zal je inderdaad te laat zijn.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik ben een langetermijnbelegger. Je hebt gelijk dat je inspeelt op de crisis want zo kun je je geld laten werken en winst nemen maar ik heb daar geen tijd voor op de moment. Ook beleg ik niet op de Amerikaanse markt. Daarvoor moet je meer geld hebben zodat her iets of wat kan opbrengen. De markt is voor mij te grillig momenteel.
Ik heb nog wat Prosus gekocht.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
beetje prosus gekocht zonet