Holdings
TIP
Re: Holdings
Ik had vooral gedacht dat wie Cresud in portfeuille heeft op zijn minst kan duiden wat het verschil is tussen beide tickers.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
-
- Verbannen Gebruiker
Ah OK, dat is wat anders. Als je geen buy-and-hold belegger bent is het inderdaad anders.
Wees gerust strateeg Laeka is op alle markten thuis met zijn strategie ![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
Bois: hoge discount en inkoop eigen aandelen ... zoalng ze niet aankopen wanneer de discount historisch laag is is dit de enige bijna-garantie op outperformance die ik ken.
Altijd aankopen op dieptepunten en verkopen op hoogtepunten, straffe kerel.
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
D'Ieteren met een ferme uitschuiver na hun (nochtans uitstekende) resultaten door voorzichtige outlook. Ook mooie verhoging van het dividend. Mogelijk interessant instapmoment. Vreemd koersverloop wel, op paar minuten tijd van 122 naar 110 en terug.
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
Prosus gaat voorlopig stukje hoger vandaag, nu op + 6.4%!
-
- Verbannen Gebruiker
Dan zouden er alleen maar dieptepunten en hoogtepunten zijn, met niets ertussen. 100, 500, 100, 500, 100, 500, 100, 500, 100, 500.
De kopers op 500 zijn de ETF van de bogleheads. De verkopers op 100 zijn de portefeuilles van gestorven mensen of pensioenfondsen die geliquideerd worden van mensen die op pensioen gaan.
Morgen krijgen we de jaarcijfers van Brederode te zien.laeka schreef: ↑5 maart 2022, 13:57
Vrijdag pakketje Wendel gekocht zoals al gemeld. Er zijn heel veel holdings koopwaardig heden ten dage maar op het forum komt men inderdaad niet verder dan dure holdings op te noemen zoals Sofina, Brederode of men gaat het enkele tijd terug in de nog duurdere holdings in Zweden zoeken.
Ben eens benieuwd hoe goed laeka zijn glazen bol werkt met zijn ongefundeerde mening over Brederode.
Nu het wat rustiger is rond lop hebben ze blijkbaar een nieuw slachtoffer gevonden in laeka.
Vecht jullie haantjesgedrag uit via pb ipv het forum te vervuilen
Vecht jullie haantjesgedrag uit via pb ipv het forum te vervuilen
Ja ik ben ook benieuwd of die meer dan 9% gaan stijgen zoals Compagnie du bois sauvage. Ik verwacht wel zeer goede resultaten maar Ik kijk uit naar de halfjaarresultaten dit jaar van Brederode.Georg schreef: ↑9 maart 2022, 12:20Morgen krijgen we de jaarcijfers van Brederode te zien.laeka schreef: ↑5 maart 2022, 13:57
Vrijdag pakketje Wendel gekocht zoals al gemeld. Er zijn heel veel holdings koopwaardig heden ten dage maar op het forum komt men inderdaad niet verder dan dure holdings op te noemen zoals Sofina, Brederode of men gaat het enkele tijd terug in de nog duurdere holdings in Zweden zoeken.
Ben eens benieuwd hoe goed laeka zijn glazen bol werkt met zijn ongefundeerde mening over Brederode.
We gaan dat hier serieus wat minderen met posten van aankopen want er zijn er duidelijk andere die het veel beter weten. De jaloezie steekt steeds de kop op. DOEI!
Amai, zo scherp. ![😉](//twemoji.maxcdn.com/2/svg/1f609.svg)
Het was me enkel de vraag hoe het komt dat men de overwaardering tov de NAV kan bepalen zonder ook maar te weten in welke activa werd geïnvesteerd noch voor welke bedragen.
Jaloers?
Je moest me eens kennen.
Hopelijk kijken we vooruit naar constructieve bijdragen en ik wens je nog een fijne dag verder.
Het was me enkel de vraag hoe het komt dat men de overwaardering tov de NAV kan bepalen zonder ook maar te weten in welke activa werd geïnvesteerd noch voor welke bedragen.
Jaloers?
Hopelijk kijken we vooruit naar constructieve bijdragen en ik wens je nog een fijne dag verder.
Laatst gewijzigd door Georg op 10 maart 2022, 05:56, 1 keer totaal gewijzigd.