Holdings
TIP
Re: Holdings
Ja, als je die link bekijkt lijkt het dat de CEO eruit is gewerkt door de aandeelhouders omdat het te slecht ging, en nu gaat het nog slechter....Maneblusser schreef: ↑28 juli 2023, 10:53 Bovendien blijft het daar toch wat rommelen bij Eurazeo:
https://sifted.eu/articles/eurazeo-grow ... quits-news
Ik hoop dat ze hun zaakjes daar eens op orde krijgen.French investment firm Eurazeo has lost four investors from its growth equity team in one swoop, as they leave to start their own fund, sources close to the team tell Sifted. It's the latest twist in what's been a tumultuous year for one of Europe’s most influential investors.
Gerommel aan de top is nooit goed, natuurlijk. Ik zit er in en ik blijf er voorlopig is, maar ook ik ben teleurgesteld. Er zit gewoon nog heel veel waarde in Eurazeo, ooit zal die er uit komen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Idem. Op de lange termijn komt het wel goed maar ik had er ook meer van verwacht. Normaal zou ik op momenten als deze bijkopen, maar dat laat ik nu wel even voor wat het is
Laeka,eurazeo koopwaardig? Dank je...
heb nog geen positie in Eurazeo
twijfel om nu eentje te openen
twijfel om nu eentje te openen
1 goede raad: koop NOOIT een holding enkel omwille van zijn korting.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
https://www.gbl.be/nl/media/3974/half-y ... t_2023.pdf
Ze doen moeite om de aandeelhouder tegemoet komen:
Door transparantie te vergroten met een helder en vlot leesbaar tussentijds rapport
Door 273 mio aandelen in te kopen in eerste helft van 2023
Door 6,1 mio aandelen te vernietigen in mei (-9% in totaal al)
…..
Ze doen moeite om de aandeelhouder tegemoet komen:
Door transparantie te vergroten met een helder en vlot leesbaar tussentijds rapport
Door 273 mio aandelen in te kopen in eerste helft van 2023
Door 6,1 mio aandelen te vernietigen in mei (-9% in totaal al)
…..
-
- Full Member
- Contacteer:
Aan mij mag je het ook doorsturen aub !
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
-
- Full Member
- Contacteer:
Misschien kan laeka hier gewoon even posten wat hij wil zeggen. Een beetje zoals een forum werkt eigenlijk
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
heb een privé bericht gestuurd.Maneblusser schreef: ↑1 augustus 2023, 17:04 Misschien kan laeka hier gewoon even posten wat hij wil zeggen. Een beetje zoals een forum werkt eigenlijk
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Terug ingestapt in Eurazeo aan 54,5€.
Komt wel weer goed met deze!
Komt wel weer goed met deze!
De Franse bronheffing houdt me wat tegen om daar in te stappen. De combi met de Belgische roerende voorheffing heb je maar weinig dividend over.