Holdings
TIP
Re: Holdings
Alle biedingen worden gevuld, dus is er een actieve verkoper bezig.
Ik zou een eerste positie in Brederode willen innemen voor de lange termijn. Aan welke koers zouden jullie dit doen?
Aan de koers die u bereid bent om ervoor te betalen. Zo simpel is het.landethk schreef:Ik zou een eerste positie in Brederode willen innemen voor de lange termijn. Aan welke koers zouden jullie dit doen?
Ik begrijp de zin eigenlijk niet goed van uw vraag
As u hier extern advies over wil, vindt u gegarandeerd dit soort adviezen - al dan niet betalend - werkelijk massaal op het Internet, met de koersdoelen er dan nog bij.
Ik ga zelf nooit uit van dit soort adviezen om mijn eigen beslissingen ervan te laten afhangen. Ik zie ze zelfs eerder als een contra-indicator. Als de adviezen gelijklopend zijn, en bijv. iedereen iets aanbeveelt, dan weet ik al dat ik daar zeker niet in ga beleggen.
Pisa,
Ik volg ook zomaar niet de adviezen van analisten... Ik wou gewoon eventueel de mening van de spaargidsers of het aandeel volgens hen momenteel koopwaardig is of niet en, zo nee, vanaf welke koers zij dit aandeel als een eerste positie zouden inslaan. Indien je hierover geen mening hebt of deze niet wil delen, dan reageer je beter niet... het verhaal van de adviezen van analisten is hier al meermaals aangehaald en is me wel duidelijk...
Ik volg ook zomaar niet de adviezen van analisten... Ik wou gewoon eventueel de mening van de spaargidsers of het aandeel volgens hen momenteel koopwaardig is of niet en, zo nee, vanaf welke koers zij dit aandeel als een eerste positie zouden inslaan. Indien je hierover geen mening hebt of deze niet wil delen, dan reageer je beter niet... het verhaal van de adviezen van analisten is hier al meermaals aangehaald en is me wel duidelijk...
Landethk,
Dan weet u toch ook dat het antwoord op uw vraag is, wat ik postte: de koers waarin u zou willen instappen, is de koers die u ervoor wil betalen. Of concreet: wat de holding Brederode volgens u waard is, gedeeld door het aantal aandelen.
Brederode zit wel voor een groot stuk in private equity. Dat is moeilijk te bepalen wat daarvan de waarde is. Dus op dat vlak kan ik uw vraag wel begrijpen. Maar ik vraag me af wie er wel de waarde van al die private equity hier kan inschatten. Ik heb het niet recent meer nagekeken, maar vroeger zat Brederode zo in tientallen niet genoteerde bedrijven. Ooit zelfs (misschien nu nog steeds) het museum van Madame Tussauds, en zo vele anderen.
De rest stond er gewoon bij als illustratie.
Dan weet u toch ook dat het antwoord op uw vraag is, wat ik postte: de koers waarin u zou willen instappen, is de koers die u ervoor wil betalen. Of concreet: wat de holding Brederode volgens u waard is, gedeeld door het aantal aandelen.
Brederode zit wel voor een groot stuk in private equity. Dat is moeilijk te bepalen wat daarvan de waarde is. Dus op dat vlak kan ik uw vraag wel begrijpen. Maar ik vraag me af wie er wel de waarde van al die private equity hier kan inschatten. Ik heb het niet recent meer nagekeken, maar vroeger zat Brederode zo in tientallen niet genoteerde bedrijven. Ooit zelfs (misschien nu nog steeds) het museum van Madame Tussauds, en zo vele anderen.
De rest stond er gewoon bij als illustratie.
@landethk: er is een specifieke draad voor Brederode
Bij Luxempart zijn precies ook wat aandeeltjes verhandeld vandaag.
Ja, een goede 15.000
Ik hoor ook wel eens graag wat andere beleggers voor een bepaald aandeel willen betalen.Ik houd wel rekening met analysten en ik waan mijzelf zeker niet beter dan deze beroepsmensen die dagelijks met aandelen bezig zijn en véél meer info hebben dan wat wij op internet vinden! Wij forumleden zijn hier allemaal maar amateurs ,nietwaar?landethk schreef:Pisa,
-
- VIP member
- Contacteer:
Toch niet vergeten dat het juist die amateurs zijn die de aandelen uiteindelijk zullen kopen.
Volgens mij gebeuren de meeste transactie toch nog door grote beheerders. Heeft er iemand statistieken van ?Leemans-broertje schreef:Toch niet vergeten dat het juist die amateurs zijn die de aandelen uiteindelijk zullen kopen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Laeka, waar volg jij eigenlijk de dagkoers? Zeer moeilijk opspoorbare koers vind ik, en bovendien niet vindbaar in Bloomberg app waar de rest van mijn portefeuille inzit. LXEEF is in dollar...laeka schreef:Bij Luxempart zijn precies ook wat aandeeltjes verhandeld vandaag.
Www.bourse.lu en equity trading aanklikken
-
- Hero Member
- Contacteer:
Merci, dat lijkt helaas zowat de enige plek waar ze goed opgevolgd worden...
En al iemand links of rechts geprofiteerd van de koopjes?