Holdings
TIP
Re: Holdings
TWEE zeer grote pakketten aan marketprice van Camellia gekocht.
Aan marketprice ingestapt in Bollore bij opening.
ATENOR groot pakket gekocht
Prosus volledig buiten aan topkoers dit jaar!
Ondertussen is een vierde pakket Camellia al bijgekocht.
Aan marketprice ingestapt in Bollore bij opening.
ATENOR groot pakket gekocht
Prosus volledig buiten aan topkoers dit jaar!
Ondertussen is een vierde pakket Camellia al bijgekocht.
Dit is een verlieslatende onderneming met hoge schulden die actief is in een slecht draaiende kantorenmarkt.
Ik heb gezegd.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
na je hier beweerde begin dit jaar Tramways du Var et du Gard verkocht te hebben, zou je er nadien welgeteld 3 hebben kunnen teruggekocht én de terugkoop vergeten hier te vermeldenlaeka schreef: ↑9 december 2024, 08:01Ik had een pak tramways dikke vette leugenaar zie ook mijn postings dat ik juichte toen ze stegen maar ... zoals misschien mogelijk heb ik mijn aankopen niet altijd gemeld.doorwinterd schreef: ↑9 december 2024, 07:52
u had helemaal geen Tramways de Rouen en Chemin du Var et gard, tenminste als we u mogen geloven
u hebt hier begin dit jaar en dus voor de 60% stijging na de ruilverhouding vermeld dat u ze verkocht had
of BAVARIA INDUSTRIES, u heb vorig jaar vermeld er geen meer te bezitten
geen probleem dat de andere forumleden niet bij de happy few zijn de aan- en verkopen meteen ontvangen
maar wij hier onvangen verkopen zonder aankopen of verkopen die al verkocht zijn
aan een 20% duurdere prijs dan je ze verkocht dan nog
"zoals misschien mogelijk heb ik mijn aankopen niet altijd gemeld.", tjia
gelukkig was je niet vergeten te juichen
Klopt maar Atenor doet ook in appartementenbouw en heeft stabiele aandeelhouders zoals 3D, Luxempart, Van de Wiele groep enz..! Iets meer risico's maar ik geef het het voordeel van de twijfel.
De jaloersheid druipt eraf. Nogmaals waar zijn uw aankopen en verkopen dit jaar waar het forum iets aan heeft of kom je achteraf vertellen dat je met de bitcoin veel verdiend zou hebben want van beleggen hebt u duidelijk geen kaas gegeten. Getuige KKO iNternational.doorwinterd schreef: ↑9 december 2024, 11:13na je hier beweerde begin dit jaar Tramways du Var et du Gard verkocht te hebben, zou je er nadien welgeteld 3 hebben kunnen teruggekocht én de terugkoop vergeten hier te vermelden
aan een 20% duurdere prijs dan je ze verkocht dan nog
"zoals misschien mogelijk heb ik mijn aankopen niet altijd gemeld.", tjia
gelukkig was je niet vergeten te juichen
Kantoren vormen nog steeds meer dan de helft van de portefeuille. Een aantal prestigieuze kantoorgebouwen zijn reeds verkocht om de put te vullen. Deze verkopen gebeuren met verlies, want wie wenst er nu een kantoorgebouw aan te kopen dat men met man en macht amper verhuurd krijgt?
Risicovol, maar daarom misschien aantrekkelijk gewaardeerd.
Risicovol, maar daarom misschien aantrekkelijk gewaardeerd.
Ik heb gezegd.
Koersexplosies
velcan Holdings
de odetten
mijn turbo long op Bollore
zouden we vandaag al de 5000 pence aantikken bij Camellia???
groeten hoor
velcan Holdings
de odetten
mijn turbo long op Bollore
zouden we vandaag al de 5000 pence aantikken bij Camellia???
groeten hoor
Beste Laeka,
wat noemt u een groot dan wel zeer groot pakket aandelen?
Ik kan het namelijk niet terug vinden in de verhandelde volumes in de door u genoemde tijdsspanne.
Maar uiteraard zijn groot en zeer groot een relatief begrip. Vandaar mijn vraag.
Bij voorbaat dank voor uw antwoord.
Ik kan het namelijk niet terug vinden in de verhandelde volumes in de door u genoemde tijdsspanne.
Maar uiteraard zijn groot en zeer groot een relatief begrip. Vandaar mijn vraag.
Luxempart tweede pakket gekocht
-
- Sr. Member
- Contacteer:
geen noemenswaardige aan- of verkopen gedaan dit jaar en tevreden met de gemiddelde 70% stijging +dividenden (op 2 jaar) uit uw onderstaande en zeer correcte analyse van mijn 'tipslaeka schreef: ↑9 december 2024, 07:30Waar blijven uw aankopen die gemeld zijn dit jaar op het forum??? Gisteren is al een vijfde lid toegevoegd aan mijn ledenbestand die de aan en verkopen direct na aankoop of verkoop zal ontvangen. Ge moet natuurlijk eerst bewijzen dat ge iets van de beurs kent vooraleer de tips te ontvangen.doorwinterd schreef: ↑9 december 2024, 07:13
wel jammer dat u bij vier van de zeven vóór het bod gepost hebt dat u ze had verkocht
u zal ze wel weer zonder vermelden teruggekocht hebben, veronderstel ik
soms is op een paar vingers tellen voldoende
6 a 7000 euro ben maar een kleine belegger he geen institutioneel. Maar durf soms een veelvoud kopen zoals onlangs bij Velcan op 22 november jongstleden ik kocht een veelvoud in vergelijking met wat het management kocht aan eigen aandelen die bewuste dag.Finny10 schreef: ↑9 december 2024, 11:44 Beste Laeka,
-
- Sr. Member
- Contacteer:
waarom zou ik jaloers zijn? ik heb er u zelf op gewezen
Zat jaren voordien iN PTER; NORD SUMATRA ODET en SOCFIN (belgische he want de luxemburgse had ik ook) en daarna in uw lijstje tot 50% van de portefeuille nu nog enkel turbo long op bollore, bollore zelf en Odet. Het duurde wel 1.5 jaar voor aleer ik stukken cambodge kon bemachtigen tot het aantal dat ik wou.doorwinterd schreef: ↑9 december 2024, 12:05waarom zou ik jaloers zijn? ik heb er u zelf op gewezen
En om de haverklap komt u vertellen dat IWDA beter is dat moet voor de rest nog al een rommeltje zijn in uw portefeuille.doorwinterd schreef: ↑9 december 2024, 12:05waarom zou ik jaloers zijn? ik heb er u zelf op gewezen