Holdings
TIP
Re: Holdings
VERNIEUWDE TOP 10 ziet er zo uit nu
1) CAMELLIA
2) Het duo bollore / odet
3) Jardine matheson holdings
4) Velcan
5) Compagnie du bois sauvage
6) HAL Trust
7) Peugeot Invest
enz.... Hier nog eens de oude top 10
1) Camellia (boekwaarde 115 pond)
2) Jardine Matheson (boekwaarde 96 USD)
3) Velcan (zeer grote cashpositie+goud+uitstekende beleggingsportefeuille)
4) HAL trust (zeer grote cashpositie+uitstekende portefeuille+resultaten gisteren nalezen aub)
5) Compagnie du bois sauvage (torenhoge onderwaardering)
6) Symphony International Holdings (torenhoge onderwaardering
7) Peugeot Invest (torenhoge onderwaardering)
Vastgoed op de belgische beurs (let op kies er verschillende want het zou er zo maar eens kunnen dat er hier of daar 1 tje op de fles gaat of een een enorme kapitaalverhoging moet doen genre Atenor)
9) Palmolie (Anglo eastern plantation en Socfinaf)
10) Bollore of Odet (tja de Vincent heeft 5 van mijn holdings van de beurs gehaald of een bod op gelanceerd. Jarenlang stond het bollore imperium bij mij steeds op nummer 1)
Wat ben ik van plan aangezien ik niet veel cash meer heb. Een turbo long kopen op het aandeel Bollore zelf voor en na de splitsing van VIVENDI. Let op voor de niet kenners! Stel ik wil Bollore aankopen op de beurs voor 50000 euro. Als ik een turbo long aankoop voor 5000 euro met hefboom 10 dan geeft dit hetzelfde effect. Stel de beurs zakt of stijgt de beurs 1% dan verlies of win je bij de turbo 10%..
vallen net als kooptip uit de top 10 Italmobiliare en Cresud. Beide mogen ook nog steeds gekocht worden indien je ze niet hebt.
1) CAMELLIA
2) Het duo bollore / odet
3) Jardine matheson holdings
4) Velcan
5) Compagnie du bois sauvage
6) HAL Trust
7) Peugeot Invest
enz.... Hier nog eens de oude top 10
1) Camellia (boekwaarde 115 pond)
2) Jardine Matheson (boekwaarde 96 USD)
3) Velcan (zeer grote cashpositie+goud+uitstekende beleggingsportefeuille)
4) HAL trust (zeer grote cashpositie+uitstekende portefeuille+resultaten gisteren nalezen aub)
5) Compagnie du bois sauvage (torenhoge onderwaardering)
6) Symphony International Holdings (torenhoge onderwaardering
7) Peugeot Invest (torenhoge onderwaardering)
Vastgoed op de belgische beurs (let op kies er verschillende want het zou er zo maar eens kunnen dat er hier of daar 1 tje op de fles gaat of een een enorme kapitaalverhoging moet doen genre Atenor)
9) Palmolie (Anglo eastern plantation en Socfinaf)
10) Bollore of Odet (tja de Vincent heeft 5 van mijn holdings van de beurs gehaald of een bod op gelanceerd. Jarenlang stond het bollore imperium bij mij steeds op nummer 1)
Wat ben ik van plan aangezien ik niet veel cash meer heb. Een turbo long kopen op het aandeel Bollore zelf voor en na de splitsing van VIVENDI. Let op voor de niet kenners! Stel ik wil Bollore aankopen op de beurs voor 50000 euro. Als ik een turbo long aankoop voor 5000 euro met hefboom 10 dan geeft dit hetzelfde effect. Stel de beurs zakt of stijgt de beurs 1% dan verlies of win je bij de turbo 10%..
vallen net als kooptip uit de top 10 Italmobiliare en Cresud. Beide mogen ook nog steeds gekocht worden indien je ze niet hebt.
Re: Holdings
Wel, als Laeka het goede voorbeeld geeft, zal ik maar eens volgen:
1) Avi Global
2) Exor
3) Alba
4) MBB
5) Caledonia
6) Peugeot Invest
7) Wendel
8 GBL
9) IDI
10) Bois Sauvage
Minder goede aspect hiervan: Over-exposure aan autoindustrie (Stellantis in het bijzonder) door combinatie Exor en Peugeot Invest.
Meeste zorgen over: Peugeot Invest wegens management te veel bezig met eigen/familiebelangen ipv aandeelhoudersbelangen (maar te hoge korting om nu te verkopen).
Minste zorgen over: Avi Global