Home Equity lening
TIP
Op zoek naar de laagste rente? Vergelijk alle aanbieders van kredieten
Home Equity lening
Hallo,
weet er iemand of er Belgische banken zijn die een home equity lening geven, maar dan niet om vastgoed mee te financieren ? Dus om te kunnen gebruiken voor (alle) andere types van beleggingen ? Ik vind er online veel over terug, maar mijn eigen bank (Belfius) zegt dat ze dat niet doen owv een geval waarbij in het verleden met iets gelijkaardigs veel (ongeïnformeerde) mensen geld zijn verloren.
Het moet niet exact een home equity lening zijn, maar iets in de aard van je equity in je eigen woning te kunnen gebruiken om te lenen.
Alvast bedankt.
weet er iemand of er Belgische banken zijn die een home equity lening geven, maar dan niet om vastgoed mee te financieren ? Dus om te kunnen gebruiken voor (alle) andere types van beleggingen ? Ik vind er online veel over terug, maar mijn eigen bank (Belfius) zegt dat ze dat niet doen owv een geval waarbij in het verleden met iets gelijkaardigs veel (ongeïnformeerde) mensen geld zijn verloren.
Het moet niet exact een home equity lening zijn, maar iets in de aard van je equity in je eigen woning te kunnen gebruiken om te lenen.
Alvast bedankt.
Re: Home Equity lening
Veel eenvoudiger om met opties (en futures) te werken om een hefboom te hebben i.p.v. met een lening met als onderpand jouw woning.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Home Equity lening
Ik zou dit geld graag bijstorten in IWDA.
Wat is het alternatief als je dat via opties/futures zou willen doen ?
Wat is het alternatief als je dat via opties/futures zou willen doen ?