hulp bij beleggen/ uitbereiding portefuille
TIP
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: hulp bij beleggen/ uitbereiding portefuille
Hoe je daaruit het volgende concludeert, kan ik niet volgen...mver schreef: ↑17 juni 2021, 16:54 Nee, More or Less. Dat ging over the ETF-groep.
Ik weet ook dat jij een aanvaring met Mattia hebt gehad toen die al over de rooie was. Maar kan je niet begrijpen dat die man moegetergd was? En jij was daar toen één van de toevallige slachtoffers van. Dat is jammer, maar weer iets dat in een context past.
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 17 juni 2021, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat ging over het bericht van lop denk ik. Maar die had het volgens mij ook niet persoonlijk op More or Less bedoeld ...
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Enfin,denk dat ze hier nu wel tweemaal gaan nadenken vooraleer ze iemand verbannen. (Hoop ik toch). Zo een massa reacties!
Ik denk dat lop bedoelt: je kan evengoed argumenteren dat een aantal berichten van de ETF groep niet relevant zijn voor sommige mensen.
Leven en laten leven, zou ik zo zeggen. Dat zou dit forum serieus vooruithelpen.
Gelukkig maar
Was niet op u bedoeld maar op anderen ( BH7) die maar blijven doordrammen op de zelfde ETF die iedereen kent en overal dat wereldwonder verkondigd gevraagd of niet gevraagd en dan nog niet de correcte informatie kan posten .MoreOrLess schreef: ↑17 juni 2021, 16:55 Maar allez, eerst word ik hier beschuldigd van "stalking" van Mattia. Nu word ik verketterd tot index-belegger.
Voor alle duidelijkheid: ik ben bezig met opties en dat doe ik inderdaad deels op ETF's. Als ik niet geassigneerd word is mijn laatste ETF aankoop misschien 5 jaar geleden.
Ik heb nog nooit een tracker zoals IWDA, EMIM, VWCE, ..., en alle andere trackers die hier populair zijn gekocht.
Man, man, man.
Ik heb de indruk dat op mij als boodschapper nu wordt geschoten.
Niks tegen ETF's persoonlijk voor mijn kinderen gebruik ik ze ook , maar om inkomsten te halen deugen ze gewoonweg niet .
Te laag rendement , geen stijging van dividend , en dergelijke .Je verplichten tot verkoop kan bij dalingen rampzalig zijn , maar toch moet BH7 zich nog altijd ertussen wurmen met zijn ETF's iets wat misschien past voor hem betekend niet dat dit past voor een ander . Ik leef van die inkomsten BH7 niet denk dat dit iets is wat hij niet vat .
Zijn we weer op de man aan het spelen? Los van welke beleggingsstrategie je toepast, is een post als deze toch wel vragen naar een commentaar vanuit het ETF-kamp. En dan komt men allicht met gefundeerde, door bronnen gestaafde informatie die de claims tegenspreekt. Wat jullie dan laster noemen. Tja...lop schreef: ↑17 juni 2021, 17:15 Was niet op u bedoeld maar op anderen ( BH7) die maar blijven doordrammen op de zelfde ETF die iedereen kent en overal dat wereldwonder verkondigd gevraagd of niet gevraagd en dan nog niet de correcte informatie kan posten .
Niks tegen ETF's persoonlijk voor mijn kinderen gebruik ik ze ook , maar om inkomsten te halen deugen ze gewoonweg niet .
Te laag rendement , geen stijging van dividend , en dergelijke .Je verplichten tot verkoop kan bij dalingen rampzalig zijn , maar toch moet BH7 zich nog altijd ertussen wurmen met zijn ETF's iets wat misschien past voor hem betekend niet dat dit past voor een ander . Ik leef van die inkomsten BH7 niet denk dat dit iets is wat hij niet vat .
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hier gaan we weer. En dan mogen de pro-ETF'ers niet reageren.lop schreef: ↑17 juni 2021, 17:15 Was niet op u bedoeld maar op anderen ( BH7) die maar blijven doordrammen op de zelfde ETF die iedereen kent en overal dat wereldwonder verkondigd gevraagd of niet gevraagd en dan nog niet de correcte informatie kan posten .
Het zou vreemd zijn als Mattia hier niet nog komt meelezen. Vele berichten zullen hem sterken in zijn overtuigingen.
Wie weet zit hij met een frisse Karmeliet in handen van al die heisa hier nu te genieten
Wie weet zit hij met een frisse Karmeliet in handen van al die heisa hier nu te genieten
Zeker de rechtse knop Troglo Vind ik ook niet zo slim van lop nee ...
Is een verschil van iemand iets aanraden om te bekijken dan telkens weer de zelfde EFT door iemand zijn strot te rammen .ignition schreef: ↑17 juni 2021, 17:24Hier gaan we weer. En dan mogen de pro-ETF'ers niet reageren.lop schreef: ↑17 juni 2021, 17:15 Was niet op u bedoeld maar op anderen ( BH7) die maar blijven doordrammen op de zelfde ETF die iedereen kent en overal dat wereldwonder verkondigd gevraagd of niet gevraagd en dan nog niet de correcte informatie kan posten .
Wat is daarvan de meerwaarde ?
Weet je wat rapporteer het , zal het niet missenignition schreef: ↑17 juni 2021, 17:24Hier gaan we weer. En dan mogen de pro-ETF'ers niet reageren.lop schreef: ↑17 juni 2021, 17:15 Was niet op u bedoeld maar op anderen ( BH7) die maar blijven doordrammen op de zelfde ETF die iedereen kent en overal dat wereldwonder verkondigd gevraagd of niet gevraagd en dan nog niet de correcte informatie kan posten .