HUMO & Keytrade: gratis deelbewijs Water & Climate fonds (Delta Lloyd)
TIP
Re: HUMO & Keytrade: gratis deelbewijs Water & Climate fonds (Delta Lloyd)
hehe, ik zit op hetzelfde niveau Roeland 

-
- VIP member
- Contacteer:
wééral gestegen, naar 17,43 euro ;D
als het tegen dit tempo blijft stijgen (60 cent per dag) zal ik héél content zijn :p
als het tegen dit tempo blijft stijgen (60 cent per dag) zal ik héél content zijn :p
Waiting for the financial meltdown...
-
- VIP member
- Contacteer:
Je hebt geluk dat de beurs de hele week gestegen isRoeland schreef: wééral gestegen, naar 17,43 euro ;D

Dus ik vrees dat het volgende week niet zo rooskleurig gaat zijn (lees : er gaan veel "speculanten" zijn die hun aandelen nu gaan verkopen omdat ze al een redelijk veel winst gemaakt hebben vorige week). Dus ik denk dat volgende week een slechte week gaat zijn
Pff.... Ik heb zo'n spijt dat ik zo geen Humo bemachtigd heb... 
Dat zou mijn eerste aandeeltje geweest zijn....

-
- VIP member
- Contacteer:
Zoals ik verwachtte, de beurzen dalen
en het is nog maar maandag 

De actie loopt nog tot 20/12/08.xyper schreef: Pff.... Ik heb zo'n spijt dat ik zo geen Humo bemachtigd heb...
![]()
Je kunt nog altijd bij humo-lezende kennissen, collegas enz... , die van de keytrade-aanbieding geen gebruik gemaakt hebben, vragen of ze nog hun oude Humo liggen hebben.
Of anders eens in het "oud papier" snuffelen, of in de dokterswachtzaal...

Ik ben zeker dat er ook veel weggegooid zullen zijn.
Er vanuit gaande dat men inderdaad wil bijkopen, enkele "beursnewbie" vragen:karel schreef: Gaat er iemand bijkopen van dit fonds?

- 1: Ik zie bij minimum buy value 300 EUR staan, dit zou dus betekenen dat je minimum een transactie voor 300 EUR moet ingeven, alvorens je deelbewijzen kan bijkopen? Je kan dus niet bijvoorbeeld je deelbewijzen aan de huidige prijs verkopen en op een later punt bij een dieper dal terug deelbewijzen aankopen met de opbrengst van je eerdere verkoop?
- 2: Als ik bij Tarrif Structure kijk, staat er "Subscription commission: 9,95 EUR*", even daaronder bij het sterretje: "* A minimum subscription value might be necessary. If this is the case, it is indicated under Minimum Buy Value." Wat wil dit nu concreet zeggen? Ik leid hieruit af dat dit een vaste kost is van 9.95 EUR bij elke aankoop, ongeacht de totaalprijs of aantal deelbewijzen. Indirect vraag ik me dan ook af, moet je minimumaankoop dan 300 EUR of 309.95 EUR bedragen?
-
- VIP member
- Contacteer:
1) Als dat er staat, moet je inderdaad voor min 300 EUR aankopen.phase schreef:Er vanuit gaande dat men inderdaad wil bijkopen, enkele "beursnewbie" vragen:karel schreef: Gaat er iemand bijkopen van dit fonds?
[br]
- 1: Ik zie bij minimum buy value 300 EUR staan, dit zou dus betekenen dat je minimum een transactie voor 300 EUR moet ingeven, alvorens je deelbewijzen kan bijkopen? Je kan dus niet bijvoorbeeld je deelbewijzen aan de huidige prijs verkopen en op een later punt bij een dieper dal terug deelbewijzen aankopen met de opbrengst van je eerdere verkoop?
- 2: Als ik bij Tarrif Structure kijk, staat er "Subscription commission: 9,95 EUR*", even daaronder bij het sterretje: "* A minimum subscription value might be necessary. If this is the case, it is indicated under Minimum Buy Value." Wat wil dit nu concreet zeggen? Ik leid hieruit af dat dit een vaste kost is van 9.95 EUR bij elke aankoop, ongeacht de totaalprijs of aantal deelbewijzen. Indirect vraag ik me dan ook af, moet je minimumaankoop dan 300 EUR of 309.95 EUR bedragen?
2) Dwz zeggen dat je voor 300 EUR deelbewijzen hebt en 9,95 EUR kosten, dus moet je in totaal 309,95 EUR betalen en krijg je voor 300 EUR deelbewijzen. Dat min bedrag van 300 eur is dus het bedrag dat je MOET min geven aan de beheerder van de BEVEK (delta lloyd denk ik) en die 9,95 zijn de kosten die je bank aanrekent. die minimumbedrag dat vereist is, is dus exl. Kosten.
P.S: voor kleine bedragen is keytradebank echt niet goedkoop. 9,95/300 is ongeveer 3,32 % instapkosten wat redelijk veel is.
Laatst gewijzigd door Sebastiaan1985 op 1 december 2008, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt voor het woordje uitleg, ben er weer wat wijzer van geworden.Sebastiaan1985 schreef: 1) Als dat er staat, moet je inderdaad voor min 300 EUR aankopen.
2) Dwz zeggen dat je voor 300 EUR deelbewijzen hebt en 9,95 EUR kosten, dus moet je in totaal 309,95 EUR betalen en krijg je voor 300 EUR deelbewijzen. Dat min bedrag van 300 eur is dus het bedrag dat je MOET min geven aan de beheerder van de BEVEK (delta lloyd denk ik) en die 9,95 zijn de kosten die je bank aanrekent. die minimumbedrag dat vereist is, is dus exl. Kosten.
P.S: voor kleine bedragen is keytradebank echt niet goedkoop. 9,95/300 is ongeveer 3,32 % instapkosten wat redelijk veel is.

Als je voor 100.000 euro in 1 fonds zou steken betaal je ook maar 9,95 euro bij keytrade.Sebastiaan1985 schreef:P.S: voor kleine bedragen is keytradebank echt niet goedkoop. 9,95/300 is ongeveer 3,32 % instapkosten wat redelijk veel is.
Bij Binck betaal je voor zelfde order 9,75 euro (tot 5000 euro). Vanaf 5000 euro is het nog meer (ook voor fondsen), zie http://www.binck.com/be/welkom/tarieven/effecten.asp
-
- VIP member
- Contacteer:
correctie dat is bij beursgenoteerde beleggingsfondsen!! bij gewone beleggingsfondsen is het 9,50 EUR voor elk bedrag!!BartVW schreef:Als je voor 100.000 euro in 1 fonds zou steken betaal je ook maar 9,95 euro bij keytrade.Sebastiaan1985 schreef:P.S: voor kleine bedragen is keytradebank echt niet goedkoop. 9,95/300 is ongeveer 3,32 % instapkosten wat redelijk veel is.
Bij Binck betaal je voor zelfde order 9,75 euro (tot 5000 euro). Vanaf 5000 euro is het nog meer (ook voor fondsen), zie http://www.binck.com/be/welkom/tarieven/effecten.asp
P.S: hoeveel personen van diegene die in fondsen beleggen investeren meer dan 10000 EUR per fonds per keer???????? de meeste orders zijn voor kleine bedragen en dat weet keytrade maar al te goed .....
Dat is 0,45 euro verschil dan. Ik vind uw zin "voor kleine bedragen is keytradebank echt niet goedkoop", dan ook wat overroepen. Als 9,95 niet goedkoop is, is 9,50 dat ook niet.Sebastiaan1985 schreef:correctie dat is bij beursgenoteerde beleggingsfondsen!! bij gewone beleggingsfondsen is het 9,50 EUR voor elk bedrag!!BartVW schreef:
Als je voor 100.000 euro in 1 fonds zou steken betaal je ook maar 9,95 euro bij keytrade.
Hoeveel er zo zijn weet ik niet. Maar 300 vind ik wel een laag bedrag. Ik zou niet onder 1000 in een fonds gaan en dan is het minder dan 1% instapkost.Sebastiaan1985 schreef:P.S: hoeveel personen van diegene die in fondsen beleggen investeren meer dan 10000 EUR per fonds per keer???????? de meeste orders zijn voor kleine bedragen en dat weet keytrade maar al te goed .....
het aandeel is inderdaad een beetje gezakt deze week. Het zit op net geen 17 neuro.
Maar das toch nog altijd een mooie groei.
Als het aandeel blijft stijgen tegen een gemiddelde van 1 euro per week, zal ik ook contact zijn
Als het aandeel blijft stijgen tegen een gemiddelde van 1 euro per week, zal ik ook contact zijn

Waiting for the financial meltdown...
hoe kom je aan € 17 ? Volgens Morningstar is de koers € 5,04Roeland schreef: het aandeel is inderdaad een beetje gezakt deze week. Het zit op net geen 17 neuro.
Als het aandeel blijft stijgen tegen een gemiddelde van 1 euro per week, zal ik ook contact zijn![]()